Originally posted by Miikka40
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 Kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
-
Kaippa laitan tiivistemassaa ensalkuun, muovisen tilasin juuri tuolta schmiedmannilta. Itse olen kuullu haukkuja siitä metallisesta mutta tiedä onko huhupuheita ollu ja ois mulla vanha muovinen kotelo mistä tiiviste vaan vuosi, mutta en tiiä saako uudesta vaihdettua vanhaan tiivisteen niin että alkais pitämään.Last edited by Miikka40; 18-04-2016, 13:35.Bmw e46 320d Touring
[EX]Bmw e36 325 coupe "Feeniks Lintu”
Comment
-
-
Voisiko joku fiksu kertoa, mitä tapahtuu kun lisäilmaluistin piuhan ottaa irti? Tyhjäkäynti nousee n. 1000rpm hujakoille mutta mitä siis käytännössä tapahtuu, meneekö koneeseen enemmän ilmaa vai mitä?
Yritän tässä oman värkin vikaa selvitellä kun vaihteita vaihtaessa nostaa kierroksia hiukan kun kytkimen painaa pohjaan ja kaasun päästää ylös, kierrokset ikäänkuin leijuu 1-2s vaihteita vaihtaessa mikä tekee ajamisesta vähän tokkuista.. Kun lisäilmaluistista nyppää piuhan irti niin oireet katoavat. Olen uusinut osan = ei vaikutusta.
Olen oikeastaan kaiken käynyt läpi/ vaihtanut koneeseen paitsi en näitä asentotunnistimia ja suuttimien o-renkaita.F15 M50D
E36 328 turbo
E34 535 turbo
Comment
-
-
M52 siemenssi pitää kierroksia vähän ylempänä vaihto hetkellä, että vaihteiden vaihto olis helpompaa. Tekee tämän nimenomaan tyhjäkäyntiventtiilillä. Mut joo jos on vaikka kaasari koneella ajanu, niin onhan tommonen aluksi vähän outoa, mut kyl siihen tottuu m52tu sähkökaasulla on vielä pahempi tässä.
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by hakala- View PostEli onko kyseessä ominaisuus? :S oon valehtelematta kuukauden miettinyt että mikä helvetti sielä on.
Comment
-
-
Originally posted by IKa View PostMahtaako väärin näyttävä kierroslukumittari olla millään lailla haitaksi auton katsastuksessa?G22 coupe M440i A xDrive MHEV -22
Comment
-
-
Originally posted by hakala- View PostEli onko kyseessä ominaisuus? :S oon valehtelematta kuukauden miettinyt että mikä helvetti sielä on.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by khor View PostLöytyykö takakontista (tai takaa yleensä) valmista läpivientiä auton alle? Cabrio kyseessä.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Millaisia välityksiä jengillä ollut e36:issa?
Hommasin tossa 323ti pätkän ja siinä on 120km/h nopeudessa n.3100-3200 rpm. Alla 225/45R17 kummit. Tuntuu huutavan vähän hölmön kovaa?
Edellinen e36 oli 328i coupe ja siinä oli mielestäni paljon vähemmän kierroksia moottoritiellä. Tästä tosin aikaa n.kolme vuotta että muistikuva on vähän hämärä.
Lisäksi kulutus ihmetyttää. Toi pätkä vie tankkaamalla mitattuna 9,28L/100km. Ajo on 98%moottoritietä (marssinopeus n.130km/h) ja loput kaupunkiajoa. Toi isolohko vei kyllä huomattavasti vähemmän ihan samassa ajossa... :think
Comment
-
Comment