Entinen omistaja on ollu valopää ja liimannu toisen rekkarinvalon kuvun jollakii mikä kestäs siinä varmaa ydinräjähdyksen, saako sitä polttimoo vaihettuu jos kontin puolelta irrottaa verhoilun ja sitäkautta vai onko tuo vaa hajotettava ja ehittävä uus kupu?:think
Ite just vaihdoin molemmat rekkarin valot omasta 328i sedanista. Molemmissa oli joku kevyt liima jonka leikkasin ohuella veitsellä niin lähti helposti irti. Noita kupujakin saa kyllä aika halvalla uusia.
Meneekös E46 jarrukilvet suoraan 36:seen, lähinnä mietin jos tekee ton 3.0/2.8 jarruswapin. Suoraan 46:sen satuloilla ja kannattimilla toi ei ilmeisesti onnistu, koska palojen kulumisenilmaisin on erilainen?
Onkos jäähdyttimen paisuntasäiliön irrottamiseen mitään kikkakolmosta?
Nissensin tarvikejäähdytin. Kuvien mukaan pitäisi irrota nostamalla.
Oon koittanut riuhtoa, repiä ja kammeta mutta ei perskule nouse. Uuden tiivisteen meinasin laittaa kun tiputtaa nestettä liitoskohdasta.
Onkos jäähdyttimen paisuntasäiliön irrottamiseen mitään kikkakolmosta?
Nissensin tarvikejäähdytin. Kuvien mukaan pitäisi irrota nostamalla.
Oon koittanut riuhtoa, repiä ja kammeta mutta ei perskule nouse. Uuden tiivisteen meinasin laittaa kun tiputtaa nestettä liitoskohdasta.
320iA Tourinki, 1997, ilmastoinnilla.
Uutta jäähdytintä kehiin niin pääsee helpommalla. Noi on yleensä helvetin tiukassa. Voi vuotaa myös jäähdyttimen päädystä.
G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Meneekös E46 jarrukilvet suoraan 36:seen, lähinnä mietin jos tekee ton 3.0/2.8 jarruswapin. Suoraan 46:sen satuloilla ja kannattimilla toi ei ilmeisesti onnistu, koska palojen kulumisenilmaisin on erilainen?
Kilvistä en tiedä mutta esim. 330i:n etujarrut on bolt-on e36:een ja mitä väliä sillä piuhalla on ja eikös se ole sama molemmissa ? Taakse menee suoraan 328i:n jarrut, 330i:ssä on isommat käsijarrukengät kuin e36:ssa joten ne ei mene suoraan.
Kilvistä en tiedä mutta esim. 330i:n etujarrut on bolt-on e36:een ja mitä väliä sillä piuhalla on ja eikös se ole sama molemmissa ? Taakse menee suoraan 328i:n jarrut, 330i:ssä on isommat käsijarrukengät kuin e36:ssa joten ne ei mene suoraan.
Joo tiedossa on jo mitkä laikat/kannattimet tohon passaa.. Piuhat eivät ole samat, ainakaan realoemin mukaan, tiedä sitten vaikka käviskin 1-1:teen
e: Jaa toi toimii siten siis, että jarrujen kuluessa rikkoo sen pään? joten eipäs tuolla sitten niin väliä
Onkos jäähdyttimen paisuntasäiliön irrottamiseen mitään kikkakolmosta?
Nissensin tarvikejäähdytin. Kuvien mukaan pitäisi irrota nostamalla.
Oon koittanut riuhtoa, repiä ja kammeta mutta ei perskule nouse. Uuden tiivisteen meinasin laittaa kun tiputtaa nestettä liitoskohdasta.
Jonkun tuon näkösen työkalun väsäät siihen. Itellä oli tuon jousi/haka systeemin tilalla vain kaksi lattaraudan palasta, joissa oli päissä kierteet. Näin irtosi ainakin orkkis paisari.
Paljonkohan on E36 325i-328i ohjaustehostimen pumpun tuotto? :think koitin googletella vaa ei löytyny muutako yks kuva missä oli 120bar merkintä :think
Ollaan sovittamassa E36 nopeaa ohjausta DIY ralliautoon niin tartteis tietää paljonko se ohjaustehostin vaatii virtaavuutta toimiakseen :think
Itse itselleni vastaten jos joku sattuu kyseistä tietoa tarvitsemaan niin M3:n pumpusta saatiin maahantuojalta dokumentti jossa kerrotaan virtaavuudeksi 8,9dm3/min ja paineeksi 110+10bar.
Kilvistä en tiedä mutta esim. 330i:n etujarrut on bolt-on e36:een ja mitä väliä sillä piuhalla on ja eikös se ole sama molemmissa ? Taakse menee suoraan 328i:n jarrut, 330i:ssä on isommat käsijarrukengät kuin e36:ssa joten ne ei mene suoraan.
Kyllä mulla on ihan E36 328 alkuperäset tunnistimet. Toimivan tuntuu.
E36 328i M50B30 turbo Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
Älä ainakaan alaletkuun lämmitintä laita, ei lämpiä kuin syyläri koska termostaatti on letkun yläpäässä siinä kotelossa mihin letku menee.
Ja: mikä kone ?
Kumminkin tarviisin sen mitan johon se letkulämmitin kuuluu laittaa, mikä nyt olikaan se oikea paikka sille. Multa pyydettiin sitä letkun halkasijaa jonka perusteella tietää että käviskö yks joutavana oleva lämmitin.
323i eli M52-B25 ja vuosimallia -95
Comment