Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 Kysymyksiä ja vastauksia X

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jr66
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 16371
    • Asikkala

    Originally posted by Tuimasika View Post
    Hei!

    E36 325 Coupe -94
    Pissapojan letku taas katki konepellin ja saranan kulmasta.
    Mistä saisi letkua tuohon tilalle, teippi-patentit ei pidä

    -Jussi
    Väärin asennettu jos vähän väliä menee poikki. Oikeasta tyylistä ei tietenkään ole nyt kuvaa laittaa.

    Comment

    • antsaoo
      Newbiemmer
      • Jan 2015
      • 16
      • Rovaniemi

      Pitäs ilmeisesti vaihtaa se osa jolla ovi pysyy kiinni ja jossa on se moottori joka lukitsee ja avaa ovet keskuslukolla, miksipäs tätä osaa kutsutaan jos käytettynä kyselisi toimivaa.

      Toinen kysymys, mistähän kannattaisi katsoa kun on semmoinen vika, että auton käynnissä ollessa kun avaa oven ja sulkee niin se valo jää päälle normaalia pitemmäksi aikaa. Sammuu kyllä kun auton käynnistää, mutta sitten ei toimi niinkuin pitäisi. Ei kuitenkaan jää pysyvästi päälle.
      E39 -523

      Comment

      • 426_HEMI
        Bimmer Rookie
        • Sep 2013
        • 29
        • Kerava

        Sopiiko e36 325 cabrion automaatin kardaani 325 e36 sedaniin -94?
        e36 325iA, ex e39 530dA, ex e87 116 (elämäni virhe).

        Comment

        • jr66
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 16371
          • Asikkala

          Originally posted by 426_HEMI View Post
          Sopiiko e36 325 cabrion automaatin kardaani 325 e36 sedaniin -94?
          Sedan ilmeisesti kovalla lootalla ?

          Comment

          • 426_HEMI
            Bimmer Rookie
            • Sep 2013
            • 29
            • Kerava

            Originally posted by jr66 View Post
            Sedan ilmeisesti kovalla lootalla ?
            Joo sori, sedanikin siis automaatti.
            e36 325iA, ex e39 530dA, ex e87 116 (elämäni virhe).

            Comment

            • 426Hemi
              Bimmer Fanatic
              • Jun 2008
              • 621
              • Pälkäne

              Tuli hommattua tommonen 325ia kakkosautoks. Kuuluuko tollasen olla sellanen että alle 3500rpm ei juuri tapahdu mitään? Sitten tulee selvästi vetoja loppuun asti kun pääsee tuon kierrosluvun yli. Sinänsä auto toimii ihan hyvin.

              Ei oo kymmeneen vuoteen ollu e36:sta noin "pienellä" koneella joten ei pääse itse vertaamaan.
              ex: viitisenkymmentä bmw+muut

              Comment

              • jr66
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2006
                • 16371
                • Asikkala

                Originally posted by 426_HEMI View Post
                Joo sori, sedanikin siis automaatti.
                Tottakai se sopii jos kone ja varsinkin loota ovat samoja, miksi ei sopisi ?

                Comment

                • jr66
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2006
                  • 16371
                  • Asikkala

                  Originally posted by 426Hemi View Post
                  Tuli hommattua tommonen 325ia kakkosautoks. Kuuluuko tollasen olla sellanen että alle 3500rpm ei juuri tapahdu mitään? Sitten tulee selvästi vetoja loppuun asti kun pääsee tuon kierrosluvun yli. Sinänsä auto toimii ihan hyvin.

                  Ei oo kymmeneen vuoteen ollu e36:sta noin "pienellä" koneella joten ei pääse itse vertaamaan.
                  Ainakin kovalla lootalla olevat ovat tuollaisia, itse en ole e36 tomaattia koskaan ajanut.

                  Comment

                  • >bemari<
                    Bimmer Fanatic
                    • May 2011
                    • 239
                    • P-karjala

                    saiko m50b25 rautalohkosta tehtyä 2.8:in m52b28 kampuralla? tarttes toista lohkoa käydä rakentelemaan.. Ja mites nuo muut hilut käykö kaikki alulohkosta suoraan vai joutuuko hankkiman tiettyjä osia?

                    Comment

                    • Kaimu
                      BTCF Member
                      • Nov 2011
                      • 462
                      • Turun kupeessa

                      Löytyisikös joltain tehdasarvot s50b30 moottorin kaasuläppien synkronointiin?
                      sigpic

                      E82 n55

                      Comment

                      • jr66
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2006
                        • 16371
                        • Asikkala

                        Originally posted by Kaimu View Post
                        Löytyisikös joltain tehdasarvot s50b30 moottorin kaasuläppien synkronointiin?
                        En tiedä s50 koneesta mutta yleensä hommaan tarvii alipainemittarit, tehdasarvoista en ole koskaan kuullut.

                        Comment

                        • Kaimu
                          BTCF Member
                          • Nov 2011
                          • 462
                          • Turun kupeessa

                          Originally posted by jr66 View Post
                          En tiedä s50 koneesta mutta yleensä hommaan tarvii alipainemittarit, tehdasarvoista en ole koskaan kuullut.
                          Mittari löytyy, milläs muuten tietäisi säätää yhtään mitään...
                          Eli toisinsanoen pitäisi tietää "oikea" mbar määrä, mikäli sellainen näissä on.
                          S38 ja S14 moottorit nyt ainakin tietääkseni kuuluu tähän kategoriaan, missä säädöillä haetaan optimaalista tyhjäkäyntiä, sama olisi haussa s50 moottoriin.
                          Moottorinohjaus säätää tietysti näissä uudemmissa jo osansa automaattisesti, mutta läppärunkovehkeet luulisi kaipaavan muutenkin sillointällöin säätöä.
                          sigpic

                          E82 n55

                          Comment

                          • Tonton
                            Bimmer Enthusiast
                            • Oct 2006
                            • 9101
                            • Raisio

                            Originally posted by Kaimu View Post
                            Mittari löytyy, milläs muuten tietäisi säätää yhtään mitään...
                            Eli toisinsanoen pitäisi tietää "oikea" mbar määrä, mikäli sellainen näissä on.
                            S38 ja S14 moottorit nyt ainakin tietääkseni kuuluu tähän kategoriaan, missä säädöillä haetaan optimaalista tyhjäkäyntiä, sama olisi haussa s50 moottoriin.
                            Moottorinohjaus säätää tietysti näissä uudemmissa jo osansa automaattisesti, mutta läppärunkovehkeet luulisi kaipaavan muutenkin sillointällöin säätöä.
                            S38 topikissa oli postattu joskus ohjeita Katso jos löytyy, keskustelijoita oli muistaakseni nimimerkit bmwmaster ja merkki
                            sigpic
                            M-B Vito -22
                            Transit Custom -18
                            Yamaha vx ho cruiser -22
                            Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
                            [email protected]

                            Comment

                            • Kaimu
                              BTCF Member
                              • Nov 2011
                              • 462
                              • Turun kupeessa

                              Originally posted by Tonton View Post
                              S38 topikissa oli postattu joskus ohjeita Katso jos löytyy, keskustelijoita oli muistaakseni nimimerkit bmwmaster ja merkki
                              Olen tietoinen näistä, mutta moottori on kuitenkin eri, joten luulisi "imupaineen" olevan moottorikohtainen?
                              S38 oikea määrä on jotain 22~mbar nurkilla ja tässä s50 moottorissa oli mittari lähes tapissa, eli noin 47mbar.
                              Kuullostaa todella paljolta...?
                              sigpic

                              E82 n55

                              Comment

                              • AleksiH
                                Bimmer Rookie
                                • Dec 2013
                                • 64
                                • Lohja

                                Tuohon 36 320 vetarin vaihtoon vielä kun vanha on irti ja uutta ei saanut vielä paikalleen kun suojakumit olikin aivan paskana... onko pelkoa että valuttaa öljyt pois yön aikana? Onks mitää keinoo et miten tarkistais onks viel kaikki tallella?
                                Ajossa
                                E36 320 coupé
                                E91 335i, manuaali.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎