Originally posted by Muurahainen
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		Tässä vielä senverran tuli testailtua, että kun koneen iskee kylmänä tulille ja antaa käydä tyhjäkäyntiä, niin tällöin jonkinlaista kiertoa näyttää tapahtuvan. Syyläri lämpeää tasaisemmin, ja alavesiletkukin lämpeää yhtä lämpimäksi kuin ylävesileletku (luonnollista kun termari ei ole paikallaan). Mutta kun lähdetään ajamaan, tuntuu kierto häviävän totaalisesti. Lämmöt karkaavat tasaista vauhtia, alavesiletku on jääkylmä (termarikoteloa lukuunottamatta) ja ylävesiletku tulikuuma. Samoin syyläri yläosastaan tulikuuma ja alhaalta aivan kylm:think
 sähkö kattoluukku, sähkölasit, sähköpeilit, puolinahka sportit kipillä, msport puskurit edessä ja takana
 sähkö kattoluukku, sähkölasit, sähköpeilit, puolinahka sportit kipillä, msport puskurit edessä ja takana
					
Leave a comment: