Morjesta.
Mitkä on vahvimmat vetoakselit typ 188 perään 328 autoon?
Vakiot (328 vai 325?) tai kestääkö tarvikkeet myös (joku hyväksi todettu merkki?)
					
					
					
				
			E36 kysymyksiä ja vastauksia XII
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
	
 Voisko siinä olla käyny niin että uusi termari olisi porsinut heti? Aika vähiin alkaa nuo vaihtoehdot käydä.Originally posted by kukkakeppi View PostEn tiedä tuota nesteen hukkausta varmaksi kun nyt viimeisimmän immauksen jälkeen vasta yksi koelenkki keretty tekemään. Miten se pahvi tässä olisi porsinut, aikaisemmin näitä lämpöongelmia ei ollut, päin vastoin ironisesti syy miksi toiminpiteisiin ruvettiin oli kylmä/hitaasti lämpenevä kone 
 Ja btw, tämähän on neloskoneellinen (voiko ilmauksessa kutoskoneeseen nähden olla jotain olennaista eroa?)
 
 Ja joo, pidetään tuo ruuvi kiinni ja täytetään pinta käyden sitten taas ajamassa pintaa seuraten
 Leave a comment:
- 
	
	
	
	
 M52 automaati siihen pitäs zf manuaali loota laitella, mitä kaikkea vaatii? Muutakuin eri kardaanin, mitä sähköille pitää tehdä?
 Leave a comment:
- 
	
	
	
	
 Ei ole eroa, huhutaan että kutoset on se ongelma. No, ei ne mulle ole ollu.Originally posted by kukkakeppi View PostJa btw, tämähän on neloskoneellinen (voiko ilmauksessa kutoskoneeseen nähden olla jotain olennaista eroa?)
 
 Ja joo, pidetään tuo ruuvi kiinni ja täytetään pinta käyden sitten taas ajamassa pintaa seuraten
 
   
 Leave a comment:
- 
	
	
	
	
 Tätä juuri vähän meinasin että jos mittarilla katsoisi.Originally posted by pazq View PostJoskus on tullut taisteltua myös kaikkien letkujen ym takia kun kiipeää punaiselle aina vaan. No syy oli anturissa mittari veti punaiselle vaikka lämmöt oli normaalit. Haiseeko se jäähdytysneste pakokaasulle? Tai voi sen käydä mittauttamassakin. Ei maksa "juuri mitään" mittari veti punaiselle vaikka lämmöt oli normaalit. Haiseeko se jäähdytysneste pakokaasulle? Tai voi sen käydä mittauttamassakin. Ei maksa "juuri mitään"
 Leave a comment:
- 
	
	
	
	
 Eikö kuumana pitäs olla yli kalt rajan ja nimensä mukasesti kylmänä siinä merkissä eli vuotaa tai ilmaa kummiskin
 Leave a comment:
- 
	
	
	
	
 Joskus on tullut taisteltua myös kaikkien letkujen ym takia kun kiipeää punaiselle aina vaan. No syy oli anturissa mittari veti punaiselle vaikka lämmöt oli normaalit. Haiseeko se jäähdytysneste pakokaasulle? Tai voi sen käydä mittauttamassakin. Ei maksa "juuri mitään" mittari veti punaiselle vaikka lämmöt oli normaalit. Haiseeko se jäähdytysneste pakokaasulle? Tai voi sen käydä mittauttamassakin. Ei maksa "juuri mitään"
 Leave a comment:
- 
	
	
	
	
 En tiedä tuota nesteen hukkausta varmaksi kun nyt viimeisimmän immauksen jälkeen vasta yksi koelenkki keretty tekemään. Miten se pahvi tässä olisi porsinut, aikaisemmin näitä lämpöongelmia ei ollut, päin vastoin ironisesti syy miksi toiminpiteisiin ruvettiin oli kylmä/hitaasti lämpenevä koneOriginally posted by jr66 View PostHukkuiko/hukkaako kone nestettä ajon aikana vaikka lähtiessä olisi pinta ok ? Jotenkin tuntuu edelleen pahvivialle, kuten privassa kerroin ilmaussysteemi toimi kunnossa olevalle kutoselle täydellisesti. Joka kerta, koskaan ei tarvinnut nestettä lisätä jälkeenpäin kylmänä. 
 Ja btw, tämähän on neloskoneellinen (voiko ilmauksessa kutoskoneeseen nähden olla jotain olennaista eroa?)
 
 Ja joo, pidetään tuo ruuvi kiinni ja täytetään pinta käyden sitten taas ajamassa pintaa seuraten
 Leave a comment:
- 
	
	
	
	
 No ehkä tuollaisen kapineen saa jostain lainattua / vuokrattua kohtuullista korvausta vastaan.Originally posted by kukkakeppi View PostJoo täytyypä tuossa ylihuomenna mittailla kun pääsen taas autoon käsiksi. Miten tuosta ilmasta voisi sitten päästä oikein eroon kun nämä perinteiset ilmausmetodit eivöt tunnu toimivan? Tietysti kun vetäisi nesteet sisään jollain aliapainepumpulla mutta ei semmoisia viitsisi tonnin talvirassia varten hankkia 
 
 Katso nyt paljonko pinta on pudonnut kun auto on jäähtynyt ja saisiko sinne liruteltua lisää tavaraa. Melkien jättäisin kokeeksi ilmausruuvin avaamatta ettei vahingossakaan mene siitä ilmaa takaisin kiertoon.
 
 Ei näiden ilmaaminen ihan taikatemppu kuitenkaan ole ollut jos kaikki on kunnossa.
 Leave a comment:
- 
	
	
	
	
 Hukkuiko/hukkaako kone nestettä ajon aikana vaikka lähtiessä olisi pinta ok ? Jotenkin tuntuu edelleen pahvivialle, kuten privassa kerroin ilmaussysteemi toimi kunnossa olevalle kutoselle täydellisesti. Joka kerta, koskaan ei tarvinnut nestettä lisätä jälkeenpäin kylmänä.
 Leave a comment:
- 
	
	
	
	
 Joo täytyypä tuossa ylihuomenna mittailla kun pääsen taas autoon käsiksi. Miten tuosta ilmasta voisi sitten päästä oikein eroon kun nämä perinteiset ilmausmetodit eivöt tunnu toimivan? Tietysti kun vetäisi nesteet sisään jollain aliapainepumpulla mutta ei semmoisia viitsisi tonnin talvirassia varten hankkiaOriginally posted by Muurahainen View PostKuulostaisi vakavasti siltä että siellä on ilmaa.
 
 Sinulla oli se IR-mittari niin katsoppa mitä sen näyttää koneen lämmöiksi?  
 Leave a comment:
- 
	
	
	
	
 Olisiko myyty tietäen että on pientä vikaa :think Tämähän on takaveto talviruoska kuitenkin ? Myyjähän ei tiennyt mistään ongelmista mitään ?
 Leave a comment:
- 
	
	
	
	
 Kuulostaisi vakavasti siltä että siellä on ilmaa.Originally posted by kukkakeppi View PostJoo kokeilin ilmausta näillä ohjeilla. Eli valutin järjestelmän taas typötyhjäksi. Ilmaruuvi kokonaan pois ja paisarista vettä sitään todella varovaisesti (varmaan yhden 15 min vettä lirutin) kunnes ilmaruuvista tuli pelkkää vettä vois. Koko operaation ajan virrat päällä ja lämmitys täysillä. Paisarin korkki kiinni ja vatovaisesti ajamaan. Kabiiniin puskee jälleen lämmintä, mutta lämmöt silti nousevat. Nousu tosin nyt tuntuisi pysähtyvän siihen "pykälä normaalista eteenpäin" kohtaan. Kuumana nestepinta paisarissa oli laskenut kalt-merkkiin asti. Jätin auton illalla jäähtymään, täytyy tarkistaa mille tasolle pinta jää moottorin jäähdyttyä.
 
 Sinulla oli se IR-mittari niin katsoppa mitä sen näyttää koneen lämmöiksi?
 Leave a comment:
- 
	
	
	
	
 Joo kokeilin ilmausta näillä ohjeilla. Eli valutin järjestelmän taas typötyhjäksi. Ilmaruuvi kokonaan pois ja paisarista vettä sitään todella varovaisesti (varmaan yhden 15 min vettä lirutin) kunnes ilmaruuvista tuli pelkkää vettä vois. Koko operaation ajan virrat päällä ja lämmitys täysillä. Paisarin korkki kiinni ja vatovaisesti ajamaan. Kabiiniin puskee jälleen lämmintä, mutta lämmöt silti nousevat. Nousu tosin nyt tuntuisi pysähtyvän siihen "pykälä normaalista eteenpäin" kohtaan. Kuumana nestepinta paisarissa oli laskenut kalt-merkkiin asti. Jätin auton illalla jäähtymään, täytyy tarkistaa mille tasolle pinta jää moottorin jäähdyttyä.Originally posted by jr66 View PostKansi tai pahvivika. Tai ilmaus kuitenkin vähän niin ja näin :think Laitan privalla sulle toisenlaisen ohjeen kun täällä ei palstatila riitä siitä tuleville kommenteille.
 Leave a comment:
- 
	
	
	
	
 Onko mukamas niin että orkkisvetareihin(typ188) ei saa vaihdettua sisäpäätä ollenkaan uuteen kun on niin pahasti väljistynyt? Ei ainakaan omaan silmään löydä mitään muuta kun uusia kumeja sinne sisäpäähän:think
 Leave a comment:
Leave a comment: