Avo narisee oikeasta etukulmasta kun kääntää rattia oikealle. Loppuu kun ottaa renkaan pois.
Ensin luulin että olisi iskarin yläpään laakeri, mutta ääni tuntuu tulevan alempaa.
Mikähän se mahtaisi olla?
E36 kysymyksiä ja vastauksia XIII
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Cabriolet oven mikrokytkin....
onkos kukaan koittanut vaihtaa cabriolettiin oven mikrokytkintä sedan/touring mallista?
cabrioletissa on ilmeisesti lukkopalassa pitkä johto ja sedanissa liitin heti lukkopalassa kiinni.
Olen koittanut 5 kertaa tilata mailmalta tuollaista lukkopalaa jossa mikrokytkin kiinni mutta kertaakaan en ole sitä saanut perille sakka...
cabrioletin lukkopalaa/mikrokytkintä kun ei enää valmisteta mutta sedanin valmistetaan.
miettinyt jos tilaisi marmorilta liittimen ja muuttaisi tuohon sedanin lukkopalat
Leave a comment:
-
Originally posted by Muurahainen View PostSopivasti väärillä kulmilla on ihan oikeasti aika hurja ajettava.ei oo aikasemmin tullu kokeiltua, mut pitää käydä säädättää nii pääsee joskus viel ajelemaanki
Leave a comment:
-
Originally posted by DirtyDiesel View PostTätä jatkaakseni, niin voiko viturallaan olevat kulmat ja camber aiheuttaa sen, että testilenkillä ohjaus oli todella villi ja veteli mihin sattuu. Pienellä ohjausliikkeellä tuntu kääntävän äkäsemmin mitä sitten ääripäässä. Kaikki montut ym. Epätasaudet tiessä käänti rattia enemmän mitä leveet renkaat itekseen.
Eli kannattaako huolestua, vai säädättää aurauskulmat ja camber ja käydä sit uudestaan kokeilemassa
Leave a comment:
-
Originally posted by DirtyDiesel View PostVaihtelin tossa e46 tukivarret ja e9x rt sisäpäät
Eli kannattaako huolestua, vai säädättää aurauskulmat ja camber ja käydä sit uudestaan kokeilemassa
Leave a comment:
-
Originally posted by aaape View PostLyhennä sitä ulkopäätä vähän
E. Sillä selvittiin, kiitoksia!Last edited by Vicious_e36; 09-07-2021, 19:00.
Leave a comment:
-
Originally posted by MikkoJII View PostOstin joskus m52b25 toukkaan Valeo 4p merkkisen kovalla vauhtipyörällä olevan bolt on -setin Se maksoi jotain 400€ Saksasta kotia. En tykännyt siitä poljintuntumasta. mutta auto oli käyttöauto. Vaihdoin sitten takaisin kaksoismassalliseen. Sachsin kaksoismassasetti uudella vauhtipyörällä maksoi muistaakseni jotain 700€ kaikkineen.
Leave a comment:
-
Originally posted by DirtyDiesel View PostVaihtelin tossa e46 tukivarret ja e9x rt sisäpäät jota lyhensin vähän, niin tuntuu olevan liian pitkät vaikka säädöt minimissä (kierteitä ei näy ollenkaan) niin silti aurauskulmat viturallaan, et pitäis saada lisää sisäänpäin säädettyä.
Mietin et pitäiskö vaihtaa suosiolla e36 sisäpäät takas? Ulommat myös e36 omat eikä ole kääntyvyys adaptereota
Leave a comment:
-
Vaihtelin tossa e46 tukivarret ja e9x rt sisäpäät jota lyhensin vähän, niin tuntuu olevan liian pitkät vaikka säädöt minimissä (kierteitä ei näy ollenkaan) niin silti aurauskulmat viturallaan, et pitäis saada lisää sisäänpäin säädettyä.
Mietin et pitäiskö vaihtaa suosiolla e36 sisäpäät takas? Ulommat myös e36 omat eikä ole kääntyvyys adaptereota
Leave a comment:
-
Originally posted by Maili View PostAlkoi e36 328 kytkin luistaa ja ajattelin samalla päivittää kaksoismassan kiinteään vauhtipyörään. Tuosta kaksoismassasta kai hitaasti laskevat kierrokset johtuu, muutoin tuo oma vauhtipyörä on kait kunnossa.Onko näihin jotain kohtuu hintaista bolt on settiä saatavilla?
Ostin joskus m52b25 toukkaan Valeo 4p merkkisen kovalla vauhtipyörällä olevan bolt on -setin Se maksoi jotain 400€ Saksasta kotia. En tykännyt siitä poljintuntumasta. mutta auto oli käyttöauto. Vaihdoin sitten takaisin kaksoismassalliseen. Sachsin kaksoismassasetti uudella vauhtipyörällä maksoi muistaakseni jotain 700€ kaikkineen.Last edited by MikkoJII; 04-07-2021, 07:23.
Leave a comment:
-
Niinpä, mieti tätä "Ilmastointi on mutta ei käytössä" Kuten todettu, kun ulkona on mitä on päivisin niin mistä sitä viileää tulisi ?
Eli ei erikoisempaa eikä edes tavallista vikaa.
Leave a comment:
-
En tiedä ymmärsinkö oikein mutta jos sinulla on ilmastointi pois päältä niin eihän se kovinkaan kylmää näillä keleillä puhalla.
Leave a comment:
-
Nonnii morjesta!
Elikkä semmosta vähän erikoisempaa vikaa 36:sessa:
Keskikonsolin lämpö/puhallin säätö moduulista kun säätää kaikki lämmöt 16 asteiseksi, puhallin puhaltaa todella lämmintä ilmaa, yli 20 asteista. Myöskin jos puhalluksen ottaa kokonaan pois eli moduuli sammuu niin tulee silti jaloille tätä lämmintä ilmaa. Elikkä puhallusta ei saa ollenkaan edes viileälle.
Ilmastointi on mutta ei käytössä. Puhallin moottori tuntuu käyvän vähän hitaalla mutta silläkään tuskin merkitystä tähän.
Leave a comment:
-
Originally posted by asis View PostSelvis. Autoon on joskus joku vaihtanut ecun ja ews boksin, niin eihän se tehtaalta tilattu avain niiden kanssa pelaa.
Ja tossa kun aiemmin pohdin että pyöriikö startti, jos ajonesto ei anna käynnistää, niin ei ainakaan tässä pyöri.
Leave a comment:
-
Originally posted by 330Driver View PostJos siellä se stratti ei inahdakkaan nii tarkistasin kyllä startin releen ensin. Itellä ennen ewssän poistoa startti kyllä pyöri mutta ews en amtanut auton käynnistyä. Jos kuitenkin luulet että se ews tökkii niin saan sulta kyllä vaikka etänä sen ews:sän siitä ms41sestä pois. Jos ecu vaan on idexi mallinen
Leave a comment:
Leave a comment: