Originally posted by DirtyDiesel
View Post
E36 kysymyksiä ja vastauksia XIII
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by DirtyDiesel View PostOorait. Niin moni kyllä kehunut, että pitää varmaan harkita että oottelis vauhtista sieltä.
Mietin kans tota CrMo pyörää vpmotorsportilta, mut tiedä sitten kumpi matsku tollaseen tieliikenne höntsään ois loppupeleissä fiksumpi
E. Jos löytyy käytetty (tai uusi) vauhtis, niin ostan sen
eiks toi nyt ole mitä olet hakemassa? meinasin jo aiemmin kirjoittaa, mut pidin itsestäänselvänä, että huomasit saman ilmoituksen
.
Leave a comment:
-
Oorait. Niin moni kyllä kehunut, että pitää varmaan harkita että oottelis vauhtista sieltä.Originally posted by Pazi88 View PostMS koneistukselta on kyllä hienosti mulle tullu tavarat. Toki herra tais joku aika sitten ulkoistaa vauhtisten tekemisen, niin liekkö sieltä jotain toimitusvaikeuksia :think
Mietin kans tota CrMo pyörää vpmotorsportilta, mut tiedä sitten kumpi matsku tollaseen tieliikenne höntsään ois loppupeleissä fiksumpi
E. Jos löytyy käytetty (tai uusi) vauhtis, niin ostan senLast edited by Vicious_e36; 30-12-2021, 19:36.
Leave a comment:
-
Kaada lisää öljyä:thinkOriginally posted by alppiE39 View Postöljynvaihossa ulos tuli 8+ litraa. Takasin iskin 6,5 ja öljynmittatikku näyttää alle minimiä. Oisko vinkkejä?
Leave a comment:
-
Tarkoitin pakosarjan ja putken välistä liitosta.Originally posted by Jawa68 View PostPinnapultit ja mutterit on saatu ehjänä irti ja pinnapultit on taas kierretty kanteen kiinni. Se että saisi uudet tiivisteet paikoilleen, ei pakosarja tullut tarpeeksi ulospäin, joten piti ottaa vaihdelaatikon kohdalta kannake irti sekä moottorin oikean puoleinen kannake. Nyt on kuitenkin ahtaat paikat saada tiivisteet pinnapulttien varaan roikkumaan, että saa pakosarjan tuupattua paikoilleen. On kuin yrittäisi saada postilaatikon luukun kautta niitä tiivisteitä asennettua paikoilleen.:think
Leave a comment:
-
Originally posted by jr66 View PostHalkaise mutterit paineilmaporkkanalla, piikkejä sataa päälle mutta ovat sen verran jumissa että ei ne oikein muuten lähde, pinnapultti kun olisi hyvä jäädä ehjäksi ettei tule paljoa lisätyötä, kaasupillillä voi kokeilla mutta...
Pinnapultit ja mutterit on saatu ehjänä irti ja pinnapultit on taas kierretty kanteen kiinni. Se että saisi uudet tiivisteet paikoilleen, ei pakosarja tullut tarpeeksi ulospäin, joten piti ottaa vaihdelaatikon kohdalta kannake irti sekä moottorin oikean puoleinen kannake. Nyt on kuitenkin ahtaat paikat saada tiivisteet pinnapulttien varaan roikkumaan, että saa pakosarjan tuupattua paikoilleen. On kuin yrittäisi saada postilaatikon luukun kautta niitä tiivisteitä asennettua paikoilleen.:think
Leave a comment:
-
Halkaise mutterit paineilmaporkkanalla, piikkejä sataa päälle mutta ovat sen verran jumissa että ei ne oikein muuten lähde, pinnapultti kun olisi hyvä jäädä ehjäksi ettei tule paljoa lisätyötä, kaasupillillä voi kokeilla mutta...Originally posted by Jawa68 View PostKiitos tiedosta.
Pitää kokeilla tuota ensin.
Pakosarjan ja käyrän liitos on vielä tehtaan jäljiltä, ja varmasti vaatii melko
paljon työtä, että saa auki.
Leave a comment:
-
Kiitos tiedosta.Originally posted by Freak View PostKannattaa varmaan ensin kokeilla irrottaa vaihdelaatikon perästä pakoputkiston tukirauta. Silloin putkisto on enää kumien varassa ja pitäisi päästä liikkumaan suht vapaasti.
Pitää kokeilla tuota ensin.
Pakosarjan ja käyrän liitos on vielä tehtaan jäljiltä, ja varmasti vaatii melko
paljon työtä, että saa auki.
Leave a comment:
-
Kaada lisää.Originally posted by alppiE39 View PostMorjesta
M52b20 öljynvaihossa ulos tuli 8+ litraa. Takasin iskin 6,5 ja öljynmittatikku näyttää alle minimiä.
Ei oo nesteet sekasin, mittatikku oikea yms. Käynnissäkin käytin jotta öljynsuodatin täyttyy. Silti mittatikku näyttää alle minimin.
Oisko vinkkejä?
Leave a comment:
-
Kannattaa varmaan ensin kokeilla irrottaa vaihdelaatikon perästä pakoputkiston tukirauta. Silloin putkisto on enää kumien varassa ja pitäisi päästä liikkumaan suht vapaasti.Originally posted by Jawa68 View PostPitääkö pakosarjat irroittaa pakokäyristä että pystyy vaihtamaan uudet tiivisteet paikoilleen?
Pinnapultit on poistettu ja mutterit irroitettu niistä, uusia tiivisteitä on hankala laittaa paikoilleen ilman että olisi pinnapultit kierretty paikoilleen, mutta eipä pakosarja putkistoineen enää jousta tarpeeksi ulospäin, että saisi tiivisteet asennettua paikoilleen.
Leave a comment:
-
M50 pakosarjan tiivisteiden vaihto
Pitääkö pakosarjat irroittaa pakokäyristä että pystyy vaihtamaan uudet tiivisteet paikoilleen?
Pinnapultit on poistettu ja mutterit irroitettu niistä, uusia tiivisteitä on hankala laittaa paikoilleen ilman että olisi pinnapultit kierretty paikoilleen, mutta eipä pakosarja putkistoineen enää jousta tarpeeksi ulospäin, että saisi tiivisteet asennettua paikoilleen.Last edited by Jawa68; 28-12-2021, 17:45.
Leave a comment:
-
MS koneistukselta on kyllä hienosti mulle tullu tavarat. Toki herra tais joku aika sitten ulkoistaa vauhtisten tekemisen, niin liekkö sieltä jotain toimitusvaikeuksia :thinkOriginally posted by DirtyDiesel View PostTilasin sieltä 2vko sit asetelman, sintterin ja vauhtiksen joiden piti jouluna tulla hyllyyn ja lähteä siitä tännepäin. Ei ole vieläkään tullu, eikä kuulemma tietoakaan koska tavarat tulee hyllyyn. Tilasin siis jo asetelman ja sintterin muualta, mut enään puuttuis vauhtis, mutta kovinkaan hyviä kokemuksia ei siis Ms-koneistuksesta ole..
muita vaihtoehtoja?
Leave a comment:
-
Vinkkejä mihin ?Originally posted by alppiE39 View PostMorjesta
M52b20 öljynvaihossa ulos tuli 8+ litraa. Takasin iskin 6,5 ja öljynmittatikku näyttää alle minimiä.
Ei oo nesteet sekasin, mittatikku oikea yms. Käynnissäkin käytin jotta öljynsuodatin täyttyy. Silti mittatikku näyttää alle minimin.
Oisko vinkkejä?
Leave a comment:
Leave a comment: