Originally posted by Sasu908
View Post
E36 kysymyksiä ja vastauksia XIII
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Originally posted by aae30 View Postfixasin kuvan.
joo penkin alla on tankki, ja tankissa pumppu. itse en lähtis ridexillä arpomaan kuinka pitkälle pääsee.
laadukkaamman tarvikkeen saa alemman kaltaisena vaihdettua ylempänä näkyvään kokonaisuuten.Eli tuo alemman mallinen on parempi valinta? Onko muuten tietoa/kokemusta miten nopeasti tuo nyt levii kun eilen ekaa kertaa teki noin? Osan vois kyllä heti tänään tilata jos löydän jonkun hyvän tarvikeosan.
Leave a comment:
-
fixasin kuvan.
Originally posted by Sasu908 View PostOnko se näistä tuo ylempi mikä on todennäkösesti menos rikki? Haulla tarjoo molempia, mut tuo toinen ylempihän on siel penkin alla.
laadukkaamman tarvikkeen saa alemman kaltaisena vaihdettua ylempänä näkyvään kokonaisuuten.
Leave a comment:
-
Originally posted by jr66 View PostVastasit itsellesi. Pumpun ääni kuuluu kun laittaa virrat päälle jos tarkasti kuuntelee, surahtaa lyhyesti. Takapenkin istuinosa pois jos ei kuuluu ja uusi kokeilu.
Last edited by Sasu908; 07-11-2021, 14:11.
Leave a comment:
-
Originally posted by Sasu908 View PostMikähän on mahdollisesti menossa rikki? Eilen teki ekaa kertaa niin että starttas mut ei lähteny käyntiin. Siinä varmaan 5 kertaa yritin ni sit sen sahailun jälkeen käynnisty normaalisti? Voisko bensapumppu varotella että kannattais vaihtaa? 328 coupe.
Leave a comment:
-
Mikähän on mahdollisesti menossa rikki? Eilen teki ekaa kertaa niin että starttas mut ei lähteny käyntiin. Siinä varmaan 5 kertaa yritin ni sit sen sahailun jälkeen käynnisty normaalisti? Voisko bensapumppu varotella että kannattais vaihtaa? 328 coupe.
Leave a comment:
-
Originally posted by alppiE39 View PostMorjesta aattelin tulla täältä vielä kysäsemään ennenku alan etukajareita iskemään kiinni.
Eli tosiaan auto tullut mulle sillai että etu jalkatilan kajarikotelot tyhjiä. Johtoina harmaa ja harmaa/punainen. Molempiin kans yhdistetty ohkasempi johto josta toine sini/ruskea, toinen sini/musta.
Englannin foorumeilta löysin että harmaa ois plussa, mutta sitte harmaa/musta ois miinus. Mulla ei tosiaan tota harmaa/mustaa oo joten oiskohan harmaa/puna sitte miinus tässä tapauksessa?
Leave a comment:
-
Originally posted by alppiE39 View PostOliko jollaki tietoa asiaan liittyen?
Lomat soittelee lauantaina nii pääsis kajareita väsäilemään
Etu vas. + kelt/pun, - kelt/ruskea.
Lähteenä haynes engl. kielinen opas. Ei täsmää sinun auton väreihin mutta oma ex. -94 oli juuri noin.
Leave a comment:
-
Originally posted by alppiE39 View PostMorjesta aattelin tulla täältä vielä kysäsemään ennenku alan etukajareita iskemään kiinni.
Eli tosiaan auto tullut mulle sillai että etu jalkatilan kajarikotelot tyhjiä. Johtoina harmaa ja harmaa/punainen. Molempiin kans yhdistetty ohkasempi johto josta toine sini/ruskea, toinen sini/musta.
Englannin foorumeilta löysin että harmaa ois plussa, mutta sitte harmaa/musta ois miinus. Mulla ei tosiaan tota harmaa/mustaa oo joten oiskohan harmaa/puna sitte miinus tässä tapauksessa?
Lomat soittelee lauantaina nii pääsis kajareita väsäilemään
Leave a comment:
-
Originally posted by Sasu908 View PostNiin totta. Varulta ostaa myös putken jos käy niin että katkee. Oliko siihen sisempään minkä pituinen se putki minkä saa varaosana suoraan?
Edit: onko kyseessä osa6/8 tästä linkistä?
http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-Coupe/Europe/325i-M50/browse/brakes/brake_pipe_rear_abs_asc_t/Brake pipe rear abs/asc+t | BMW 3' E36 325i M50 EuropeLast edited by Haju69; 26-10-2021, 15:44.
Leave a comment:
-
Originally posted by Pazi88 View PostVaiha uus jarruletku ja uusi putki kans jos se hajoaa siinä vaihtaessa. Tai sit en nyt ihan ymmärtänyt ongelmaa :think
Leave a comment:
-
Vaiha uus jarruletku ja uusi putki kans jos se hajoaa siinä vaihtaessa. Tai sit en nyt ihan ymmärtänyt ongelmaa :think
Leave a comment:
Leave a comment: