Okkei kysytääs vielä kerran ku jäi vähän epäselväks
Moottori M52B28 -95 E36 Coupen keulalta. Metallisiipinen vesipumppu + 88 asteinen termostaatti vaihdettu + kansiremppa tehty.
Ilmailtu vaikka kuinka mutta vielä on lämmöt puoli neulan mittaa yli puolenvälin, haittaako, ei vissiin pitäs olla?
8km ajanu ja lämmöt ei humpaile vaan pysyy koko ajan siinä mihin asettuu eli puolikkaan neulan mitan yli puolen välin.
Tyhjäkäynnillä puhaltaa melkein kuumaa, ei aivan niin kuumaa kun nostaa kierrokset 2000 paikkeille mutta ei iso ero tuossa puhalluksessa.
Vaikuttaako tuo 88 asteinen termari tai tuo vesipumppu mitään tuohon tyhjäkäynnin lämpöön ja lähteekö loput ilmat ajamalla + tuo kansiremppa että kone on varmasti lähes kokonaan tyhjä ollu nesteistä.
Vai vienkö Avain Vaunulle ilmattavaks. :think
Moottori M52B28 -95 E36 Coupen keulalta. Metallisiipinen vesipumppu + 88 asteinen termostaatti vaihdettu + kansiremppa tehty.
Ilmailtu vaikka kuinka mutta vielä on lämmöt puoli neulan mittaa yli puolenvälin, haittaako, ei vissiin pitäs olla?
8km ajanu ja lämmöt ei humpaile vaan pysyy koko ajan siinä mihin asettuu eli puolikkaan neulan mitan yli puolen välin.
Tyhjäkäynnillä puhaltaa melkein kuumaa, ei aivan niin kuumaa kun nostaa kierrokset 2000 paikkeille mutta ei iso ero tuossa puhalluksessa.
Vaikuttaako tuo 88 asteinen termari tai tuo vesipumppu mitään tuohon tyhjäkäynnin lämpöön ja lähteekö loput ilmat ajamalla + tuo kansiremppa että kone on varmasti lähes kokonaan tyhjä ollu nesteistä.
Vai vienkö Avain Vaunulle ilmattavaks. :think
Comment