Jokos sattuis paikalle joku joka on irrottanut e36:sta manuaalisen ilmastoinnin (ihkr) säätöpaneelin? Irrotin obc:n ja muuta romua mutta ei näyttäis mahtuvan pois. Pitääkö tosiaan purkaa kojetaulu?
Sen takia olen sitä irrottamassa kun apukuskin säädin on mykkä, molempien puolien lämpötila säätyy kuskin potikasta.
Kerro sitten tuloksista en tee mitään ennenkui joku muu ruudinkeksijä jaksaa purkailla ja selvittää ;D;D
Tuli käytyä tänään tilaamassa ventiilikopan tiiviste marmorilta ja tilasin sitten ne kumi prikat samaan syssyyn kun ovat kuulemma hyvä vaihtaa samalla niin kuinka monta niitä tohon menee yhteensä ja ovathan ne tuossa kuvassa nro. 9 ?
Tuli käytyä tänään tilaamassa ventiilikopan tiiviste marmorilta ja tilasin sitten ne kumi prikat samaan syssyyn kun ovat kuulemma hyvä vaihtaa samalla niin kuinka monta niitä tohon menee yhteensä ja ovathan ne tuossa kuvassa nro. 9 ? http://www.realoem.com/bmw/showparts...83&hg=11&fg=15
Juu noihin osiin päädyin itsekkin ja olinkin jo lisäillyt ne tilauslistalle. Je eikait sedaneissa ole väliä koneen koolla varsinkin kun kyseessä on ALPINA Kiitokset varmistuksesta.
G30 530e Msport
-------------------------------------------------
F30 330e Msport
E60 525d Msport LCI
E39 530d Touring
Ex E46 320i coupé
Ex AC Schnitzer S5 3.0d
Ex ALPINA B6
Ex E34 525i Touring
Ex E36 328i Coupe
Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
Never Drive Faster Than
Your GuardianAngel Can Fly
no prkl, tilattiin 10 ja myyjä sanoi että riittääpähän ainakin:think
Mulla siis ei vanos, luulis että siihen menee pari vähemmän?
Eikai nuo prikat nyt niin ratkasevassa asemassa tuolla oo että haittaa vaikka muutama jää vanhoiksi? On muute prikoilla hintaa, 10kpl/ 15e
no prkl, tilattiin 10 ja myyjä sanoi että riittääpähän ainakin:think
Mulla siis ei vanos, luulis että siihen menee pari vähemmän?
Eikai nuo prikat nyt niin ratkasevassa asemassa tuolla oo että haittaa vaikka muutama jää vanhoiksi? On muute prikoilla hintaa, 10kpl/ 15e
Ne prikat just määrää sen miten paljon se venakopantiiviste puristuu.
Vanhat kumiprikat niin ne ei purista tarpeeksi ja uusi tiiviste saattaa vuotaa jo huomenna..
Ne prikat just määrää sen miten paljon se venakopantiiviste puristuu.
Vanhat kumiprikat niin ne ei purista tarpeeksi ja uusi tiiviste saattaa vuotaa jo huomenna..
Jep, no tilaus lähti jo no ei sinne jää kun pari vanhaa kun 10 niitä tilasin, Laittaa aina joihinkin väleihin vanhat niin luulisi että puristaa tasasesti kuitenkin kun suurin osa uusia?
Jep, no tilaus lähti jo no ei sinne jää kun pari vanhaa kun 10 niitä tilasin, Laittaa aina joihinkin väleihin vanhat niin luulisi että puristaa tasasesti kuitenkin kun suurin osa uusia?
Älä noin laita, uudet pakosarjan puolelle ja eteen/taakse!
Näin tein itse kun sain myös vain 10, eikä ongelmia ollut.
Konehhan on aika reilusti kallellaan, että ei ihan herkästi kyllä imarin puolelle vuoda.:think
Ja jos huohotin jäätyy, tulee ne öljyt jostain satavarmasti läpi kuitenkin...
Niinpä. Mustaa kattoverhoilua, sekä pilareita täs itekkin oon coupeeni ettinyt, ja löytänyt mutta kukkarosta nousee vaan savua ja perhosia. :think Ehkä myös viikonlopun jäljiltä saattaa muutaman kossupisaran tiputtaa.
Mutta, A ja C pilareiden verhoilut voi ehkä sopia, en oo varma. Täytyis koittaa keskenään?
itse maalasin foliatecin sisustamaalilla ja hyvä tuli
Ite maalasin ihan Mastonin mattamustalla. Verhoilua kannattaa maalauskertojen välissä harjata esim. kynsiharjalla, niin värin saa "syvemmälle". Neljä-viisi purkkia meni muistaakseni maalia a-, b- ja c-pilareiden ja luukullisen kattoverhoilun maalaamiseen.
ReWoN Motors- BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment