ei sulle uskaltanut vastata mitään kun pelotti että hyökkäät läppärin kautta päälle
juu laihat nesteet voi aiheuttaa syylärin jäätymisen mutta jos sulla on ollut kaupunki ajoa niin ei kyllä pitäis päästä jäätymään...
mittaile ne nesteet ekana. vaikuttais vesipumppu/termari vialta.
eli nuo vaihtoon ja ilmaus ois mun korjaus ehdotus tähän...
Noh, vähän tässä alkaa vituttamaan, ei sen kummempaa. Viime auton-ostot olleet sen verran yliluonnollisia ja tämäkin sitten leviää käsiin. Joululahjoja pitäisi hakea ja kaikenlaisia herkkuja, niin kiesi hajalla. Muutenkin hieman ankea päivä ollut. Konttorille autoa nimiin laittamaan, niin unohdin otteen himaan, kolari meinasi tulla, ikkuna putosi, auto iglu, paleltumat ja huulirohtumat yms. yms. Piti oikein hiljaa istua keittiössä tovi ja miettiä miksi aina minulle?
Mutta kiitos vinkeistä Kyllähän tuossa pitkää matkaa tuli vedettyä ~70km yhteen suuntaan, mutta kuitenkin vaan viitisen astetta pakkasta :think Hitto kun tallilla en huomannut mitata nesteitä mittarilla, vaikka muuten tutkin ja tarkistelin.
Eipä taida ei-ilmastoidussa olla noita läppiä, ainakaan samassa paikassa.
Näissä juubin kuvissa näkyy nuo läpät ilmastoidun puhallinkotelon päädyissä ja vaijeri joka noita liikuttaa. http://juubi.hlan.net/index.php?page=car/325i/aircond
juu niin se näytti olevan...
selkeä erohan nuissa oli ja simppelimmän näköinnen tuo ilmastoitu versio.
Noh, vähän tässä alkaa vituttamaan, ei sen kummempaa. Viime auton-ostot olleet sen verran yliluonnollisia ja tämäkin sitten leviää käsiin. Joululahjoja pitäisi hakea ja kaikenlaisia herkkuja, niin kiesi hajalla. Muutenkin hieman ankea päivä ollut. Konttorille autoa nimiin laittamaan, niin unohdin otteen himaan, kolari meinasi tulla, ikkuna putosi, auto iglu, paleltumat ja huulirohtumat yms. yms. Piti oikein hiljaa istua keittiössä tovi ja miettiä miksi aina minulle?
Mutta kiitos vinkeistä Kyllähän tuossa pitkää matkaa tuli vedettyä ~70km yhteen suuntaan, mutta kuitenkin vaan viitisen astetta pakkasta :think Hitto kun tallilla en huomannut mitata nesteitä mittarilla, vaikka muuten tutkin ja tarkistelin.
juu sattuuhan niitä huonojakin päiviä jokaiselle.
vaikka pakkasta onkin vain viisi niin paljonko se on siellä auton keulassa matka-ajossa voi olla kylmä.
ja eldrin tais joku sivu taakse päin kirjoittaa ihan hyvin tuosta pakkasnesteen pakkasen kestävyydestä ja sen tomivuudesta suhteessa.
Ihan näin btw eikös kolmekutoseen oo saanu tehtaalta lisävarusteena valkoiset etuvilkut? Minkä valmistajan ne on, jonkun tarvikemerkin vai ihan BMW:n omat?
Ihan näin btw eikös kolmekutoseen oo saanu tehtaalta lisävarusteena valkoiset etuvilkut? Minkä valmistajan ne on, jonkun tarvikemerkin vai ihan BMW:n omat?
Rokkari, kuulostaisi kyllä että olisi se vesivena jumissa..Vesipumppukin voi alkaa olemaan tiensä päässä myös :think
Paskalla säkällä sitten kenno on tukossa, joku vetänyt esim. "sementit" sisään
Hinnat alkaen autot aina hinnat alkaen autoja Tosin tämän hetkinen käyttis tuntuu tuota käsitystä rikkovan varsin kovin Muuten koko joulukuu sitten onkin aivan hanurista
Zkw on myös valmistanut valkeita vilkkuja Bmw:lle..
Sanoisin että viasta on kyse...Itsellä kolmekutoset on olleet ehkä lämpimimpiä autoja joita on ollut. Yhdessä oli tuollaista haaleantuloa aina välillä, ja vesiventtiili siinä jumitti..Tuon vaihtamalla parani.
Vedenkierto ongelmahan se yleensä on jos lämmintä ei puske kokoajan..vuoto ei välttämättä tarvitse olla isokaan, esim. ihan näkymätön pieni sumusuihku, jonka huomaa vasta käsin tms.
Lämpömittari jos tuollatavoin seilaa, voisi olla termostaatti viallinen..Jumittelee auki jne..toki voi olla anturivikakin.
En oikein usko että termari ois viallinen. Laskee sen verta nopeesti (~3sek ylhäältä nollille) ja nousee takasin et luulis semmosen lämpötilavaihtelun tekevän jo jotain tuhoa tuolla.
Meinaatko sitä vesiventtiiliä mikä säätelee sisäkennon kiertoa? osa 1
Ja joku varmasti tietää kumpi noista antureista on se mistä tulee tieto lämpömittarille. 8 vai 6?
Rokkari, kuulostaisi kyllä että olisi se vesivena jumissa..Vesipumppukin voi alkaa olemaan tiensä päässä myös :think
Paskalla säkällä sitten kenno on tukossa, joku vetänyt esim. "sementit" sisään
Hinnat alkaen autot aina hinnat alkaen autoja Tosin tämän hetkinen käyttis tuntuu tuota käsitystä rikkovan varsin kovin Muuten koko joulukuu sitten onkin aivan hanurista
Zkw on myös valmistanut valkeita vilkkuja Bmw:lle..
Oukkeih, kiitos vinkeistä Katsotaan nyt mistä aloittaa. Ensin pitää roudata kippo tallille ja hommata toinen auto lainaan, kun ei oikein kiinnosta pihalla tsekkailla tällä ilmalla, kun vaakatasossa puskee luntakin. Nyt kuitenkin pakko lähteä vielä jäätyilemään tuolla kaupoille
Sauli: aa..se laskee niin nopsaan..Silloin ei ole joo siellä vika. Anturi varmaan viallinen tai johto poikki. Noi johtosarjat pitää sisällään kyllä melko erikoisia ratkaisuja kun niitä on tutkinut, en yhtään ihmettele että jossain vaiheessa alkavat prakaamaan.
1 osa joo jos sisälle ei tule kunnolla kuumaa..Voi olla vai snaditkin jumissa..Talvella ne monasti jumittuu kuuma asentoon kun vipu on siinä jatkuvasti, säädintä olisi hyvä aina käyttää kylmällä kuumalla että venttiili liikkuisi eikä jumitu paikalleen.
Koputtelu voi myös auttaa paskat sieltä liikkeelle.
Rokkari, elä mittää..Itellä meni tuolloin -25 pakkasilla lämppärin moottori, syttyi tuleen ja muuta pientä Siinä sitten ajeltiin todella nenä jäässä autolla ja nyt maataan kotona kuumeessa uskomattoman kovan lentsun kourissa
Joulukuu - Parasta mitä voi toivoa !
E36 320iA ilman vanosta ja ongelmana ettei välillä ota vetoja ennenkuin kickdownilla. Vikakoodit luettu eikä mitään. Mahtaako olla nokka-akselin ja/vai kampiakselin asentotunnistimessa vika? Vai kuuluisko noista tulla vikakoodi?
Comment