Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Haju69
    Administrator
    • Nov 2005
    • 16360
    • Leppävirta

    Ei välttämättä E36 asia mutta kuitenkin omassa tapuksessa kyllä.

    Eli vaihdoin tuon M50B25 imusarjan M52B28 moottoriin, täten ei enää orkkis peitemuovi siinä suutintukin päällä käynyt paikoilleen. Hommasin M50 imusarjaan sopivan. Mutta ei se käy sekään.. Jää ihan sairaan koholle. Pitäisikö tässä vielä vaihtaa se suutintukkikin? Ei siinä että toimiihan se noinkin mutta haluaisin sen muovinkin paikoilleen niinkuin sen kuuluukin olla.
    LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
    E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
    B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

    Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
    Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
    Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

    Comment

    • Samppae39
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2009
      • 1630
      • Vähäkyrö

      Nopea kyssäri M42 tulpista? Mulle myytiin varaosaliikkeesta kyseiseen koneeseen Champion RC8DMC tulpat. Kotona avasin paketin ja ihmettelin, ku tulppa on sellanen "pikkumalli" 16mm avainvälillä. KAttelin sitte korjausoppaasta, niin se suositteli Champion C7YCC. Boschi ja NGK on taas sitte lämpöarvoiltaan 7 tai 6. Vienkö takas liikkeeseen vai lyönkö kiinni ja kovaa ajoa. Haluaisin kyllä laittaa varmuudella oikeat tulpat.. Kuuluuko edes ko. koneessa olla tota pienempää tulppamallia? Ja onko tuo eri lämpöarvo ratkaiseva?

      Comment

      • jr66
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 16458
        • Asikkala

        Originally posted by Samppae39 View Post
        Nopea kyssäri M42 tulpista? Mulle myytiin varaosaliikkeesta kyseiseen koneeseen Champion RC8DMC tulpat. Kotona avasin paketin ja ihmettelin, ku tulppa on sellanen "pikkumalli" 16mm avainvälillä. KAttelin sitte korjausoppaasta, niin se suositteli Champion C7YCC. Boschi ja NGK on taas sitte lämpöarvoiltaan 7 tai 6. Vienkö takas liikkeeseen vai lyönkö kiinni ja kovaa ajoa. Haluaisin kyllä laittaa varmuudella oikeat tulpat.. Kuuluuko edes ko. koneessa olla tota pienempää tulppamallia? Ja onko tuo eri lämpöarvo ratkaiseva?
        NGK BKR 6 EK. Toimii -32 - +29, työmatkaa, kauppamatkaa, rata-ajoa (kesällä), motaria tai mitä vaan, toimii.

        Comment

        • GeeTee
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2007
          • 374
          • Lappeenranta

          Mulla öljyinä teboilin goldit ja niillä tuntuisi että veisi vähän öljyä. Aikaisemmilla ölpillä ei hävittänyt yhtään mutta en tiedä mitkä siellä silloin oli sisässä. Voiko tuo kulutus johtua ihan öljyistä vai ? Mitä öljyä suosittelette tämmösessä tapauksessa ?
          e46 325i Touring ex. e61 520d -06, e39 523i, e46 328i Touring, Evolution IV, e34 525i, e36 325i Coupe, e36 325i Coupe M3 Replica

          Comment

          • JJT
            Bimmer Enthusiast
            • May 2005
            • 6694
            • .......

            ----------------------
            Myyn:
            M10/20/52 E30-E36 osia

            Comment

            • Arde92
              BTCF Member
              • Aug 2010
              • 1330
              • Lohtaja/keski-pohjanmaa

              onko kellään ollut vastaavaa ongelmaa että toinen lukko konepellistä ei lukkiudu? mitäs tohon keksisi hätäkeinoksi?
              E39 M5 Titansilber<------
              F11 530D Spacegray
              E36 323i M-sport Med Hölsteri
              Ex :E61 525D Lci Carboni
              Ex :E34 M5 3.6 Macaoblau metallic
              Ex :E61 530XD Monacoblau<------
              Ex: E39 530D individual Carbon/Cinnamon
              Ex: E34 540 6-Gang Mtech <------

              Comment

              • Samppae39
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2009
                • 1630
                • Vähäkyrö

                Originally posted by jr66 View Post
                NGK BKR 6 EK. Toimii -32 - +29, työmatkaa, kauppamatkaa, rata-ajoa (kesällä), motaria tai mitä vaan, toimii.
                Niin...ok...

                Comment

                • Bmw Master
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2004
                  • 13155
                  • Kokomo

                  Originally posted by Samppae39 View Post
                  Nopea kyssäri M42 tulpista? Mulle myytiin varaosaliikkeesta kyseiseen koneeseen Champion RC8DMC tulpat. Kotona avasin paketin ja ihmettelin, ku tulppa on sellanen "pikkumalli" 16mm avainvälillä. KAttelin sitte korjausoppaasta, niin se suositteli Champion C7YCC. Boschi ja NGK on taas sitte lämpöarvoiltaan 7 tai 6. Vienkö takas liikkeeseen vai lyönkö kiinni ja kovaa ajoa. Haluaisin kyllä laittaa varmuudella oikeat tulpat.. Kuuluuko edes ko. koneessa olla tota pienempää tulppamallia? Ja onko tuo eri lämpöarvo ratkaiseva?
                  Bosch F7LDCR, eiköhän ne sellaiset 16mm ole.

                  EDIT: Kyllä nuo rc8dmc käy.

                  Last edited by Bmw Master; 07-10-2010, 21:12.

                  Comment

                  • JJT
                    Bimmer Enthusiast
                    • May 2005
                    • 6694
                    • .......

                    Originally posted by Arde92 View Post
                    onko kellään ollut vastaavaa ongelmaa että toinen lukko konepellistä ei lukkiudu? mitäs tohon keksisi hätäkeinoksi?
                    Kieleke jumissa? Koita herkistellä rasvan kanssa.
                    Myyn:
                    M10/20/52 E30-E36 osia

                    Comment

                    • manzneri
                      Bimmer Fanatic
                      • Jun 2007
                      • 551
                      • Kesälahti

                      Onko porukka asennellu xenon-sarjoja (joo, niitä LAITTOMIA JÄLKIASENNUSSARJOJA!) noitten relejohtosarjojen kanssa vai ilman? Tai ootteko huomannu mitään hyötyä/haittaa noista relejohtosarjoista...

                      Itellä entisissä umpioissa oli ihan auton omissa johdoissa kiinni. Lyhyillä valoilla xenonit kuitenkin vaikutti mielestäni ehkä himmeämmiltä kuin mitä joillakin oon nähnyt...saatto tietysti johtua sarjastakin vai olisko tosta suora piuha akulta + relejohtosarja apua? Kun varmaan noihin uusin umpioihin olis tarkotus pian asennella niin mietin että pitäiskö toi johtosarja duunailla sinne sitten kanssa...

                      Comment

                      • Fla33
                        Newbiemmer
                        • Jul 2010
                        • 5
                        • Finland

                        Vilkun nakutus uupuu.

                        E36 318iS -92 vilkut toimii kaikkiin suuntiin, mutta nakutus on kadonnut! Kuinka korjataan?

                        Comment

                        • Supa
                          Bimmer Enthusiast
                          • Oct 2005
                          • 7597
                          • Järvenpää

                          Originally posted by Fla33 View Post
                          E36 318iS -92 vilkut toimii kaikkiin suuntiin, mutta nakutus on kadonnut! Kuinka korjataan?
                          Vilkkuuko itse mittariston nuolet myös? Nakutushan tulee mittaristosta joten jos valot toimii mutta ei kuulu mitään niin mittaristossa oleva solenoidi/rele joko itsessään rikki tai sitä ohjaava elektroniikka.
                          - E90 320i LCI M-sport -09
                          - Porsche Boxster 987 2.7 -07

                          Comment

                          • däädää
                            Bimmer Fanatic
                            • May 2010
                            • 756
                            • Tornio

                            Originally posted by GeeTee View Post
                            Mulla öljyinä teboilin goldit ja niillä tuntuisi että veisi vähän öljyä. Aikaisemmilla ölpillä ei hävittänyt yhtään mutta en tiedä mitkä siellä silloin oli sisässä. Voiko tuo kulutus johtua ihan öljyistä vai ? Mitä öljyä suosittelette tämmösessä tapauksessa ?
                            Tuohon toiseen puimuriin tuli laitettua goldit sisälle ja alkoi syömään öljyä, huomenna vaihto castrolliin takas ja toivottavasti öljyä ei enään mene

                            Comment

                            • Fla33
                              Newbiemmer
                              • Jul 2010
                              • 5
                              • Finland

                              Originally posted by Supa View Post
                              Vilkkuuko itse mittariston nuolet myös? Nakutushan tulee mittaristosta joten jos valot toimii mutta ei kuulu mitään niin mittaristossa oleva solenoidi/rele joko itsessään rikki tai sitä ohjaava elektroniikka.
                              Nuolet mittaristossa toimii. Kallis ja/tai haastava homma?

                              Comment

                              • maukk1s
                                Bimmer Fanatic
                                • Jun 2009
                                • 565
                                • Kangasala

                                Mistä helpoiten ja khröm kohtuuhintaan kumimatot talveksi? Mätänet?
                                E60 530i -05


                                Ex. E36 325iA -92, E36 328i -96

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎