En usko että tulee, ja jos tuleekin, on luultavasti kiepillä tms. kardaanitunnellin vieressä..Ts. lattiamattoa irroittamaan vain
Voi perhana. Ei siinä muuten mitään, mutta ku tietäis ees tuleeko vai ei niitä johtoja sieltä jostain.. Jos vaikka tuliski ja on ostanu piuhat ni sit lojuu ahtaassa tallissa nekin ylimääräsenä.
Mahtuuko tuohon 19tuumaset 40et:llä pyörimään ja joutuuko miten paljon mankeloimaan kaaria? Muutoskatsastamaan joutuu ainakin?
Mahdoton sanoa kun ei tiedä renkaan eikä vanteen leveyttä?
Mutta oikeilla leveyksillä menee kyllä heittämällä,jossain täällä on topikki noista sopivuuksista,tutki sieltä tarkemmin..
Ok. Tuli tossa sellanen ongelma kun aloin tota m3:sen puskuria kasaamaan maalauksen jälkeen että miten tuo verkko ja "splitteri" tulee kiinni? Ja miten lähtee vakiopuskurista nuo puskurin vahvikkeen kiinnikkeet auki?
F06 640D "M6"
E71 X6 35D + E83 X3 3,0SD
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Voi perhana. Ei siinä muuten mitään, mutta ku tietäis ees tuleeko vai ei niitä johtoja sieltä jostain.. Jos vaikka tuliski ja on ostanu piuhat ni sit lojuu ahtaassa tallissa nekin ylimääräsenä.
Suhtaudu siten ettei tule..Niin ainakin riemu on kohdillaan jos tulee. Keskikonsolin tienoolta on varmaan helpoin ettiä tuleeko sinne katkaisijoille piuhoja, jos ei tule niin lopun osaatkin päätellä
Ok. Tuli tossa sellanen ongelma kun aloin tota m3:sen puskuria kasaamaan maalauksen jälkeen että miten tuo verkko ja "splitteri" tulee kiinni? Ja miten lähtee vakiopuskurista nuo puskurin vahvikkeen kiinnikkeet auki?
tulee alkuperäsisesti sellaisilla prikan näköisillä jutuilla kiinni jotka saa työnnettyä sisään, muttei kunnolla pois. rei'istä tulee tapit läpi ja tappien läpi prikat. voihan ne toki sulattaa ja runtata kiinnikkin, tai vaikkapa liimalla?
vakiopuskurista lähtee rungon kiinnikkeet irti seuraavasti: ota naula ja vasara. naula keskelle muoviklipsua (näkyy pieni pyöreä tappi) hakkaat sen sisälle, ja ulkokehä vetämällä pois. kun oikein osaa tehdä, niin voi käyttää vielä vanhoja uudestaankin. tosin kiireelliset yleensä paskoo ne ja kiroo kun ei ollutkaan biltemassa sopivia, mutta voihan sitä ilman puskuriakin ajaa.
Niin, onko joku asentanu jälkiasenteisena penkinlämmittimen piuhoja yms. tarvittavia osia, jotta penkit sais lämpöseks?
Taannoin tuli ostettua nahkajakkarat, jotka saa lämpimiksi. Mahtaako tulla johtoa penkin alle? Itse sellaisesta 2x3cm kokoisesta raosta sormilla tunnustelin, mutta en nyt varmaksi sano että onko siellä mitään. En oo ottanu mattoa auki ja kurkannu sinne. Auto on 325i coupe -94.
Ja teksti voi olla vaikeaa, koska itelläkin oli vaikeuksia lukea. Ei jaksa vaan nyt keskittyä ja syytä en tiedä miksei.
Viime vuodenvaihteen tienoilla tuli asennettua (joululahjaksi itse ostettu ) alkup. jälkiasenteinen lämmitinsarja kangassporttipenkkeihin 52 11 9 402 814 (linkistä avautuu osalista).
Johtojen pujottelu oli ihan perusjuttuja lukuunottamatta sulakerasian purkamista ja sinne johtojen kytkemistä. Sulakerasia piti ottaa irti ja niihin kiinnikeruuveihin oli aika hankala päästä käsiksi jalkatilasta päin.
Sarjassa ei tule ohjeita mukana, mutta BMW tiskiltä myyjä ne tulostaa varmaan vaikka ei sarjaa ostaisikaan, ainakin jos on vähän tuttu kaveri. Ohjeen varaosanumero 01 29 9 788 468
tulee alkuperäsisesti sellaisilla prikan näköisillä jutuilla kiinni jotka saa työnnettyä sisään, muttei kunnolla pois. rei'istä tulee tapit läpi ja tappien läpi prikat. voihan ne toki sulattaa ja runtata kiinnikkin, tai vaikkapa liimalla?
vakiopuskurista lähtee rungon kiinnikkeet irti seuraavasti: ota naula ja vasara. naula keskelle muoviklipsua (näkyy pieni pyöreä tappi) hakkaat sen sisälle, ja ulkokehä vetämällä pois. kun oikein osaa tehdä, niin voi käyttää vielä vanhoja uudestaankin. tosin kiireelliset yleensä paskoo ne ja kiroo kun ei ollutkaan biltemassa sopivia, mutta voihan sitä ilman puskuriakin ajaa.
Eikös tuon vahvikkeen voi periaatteessa lyyä pultilla+rikka+mutteri yhistelmällä kiinni, kun ainakin tossa m puskurissa on enemmän tilaa listojen alla? Ja pitääkö tolle splitterille vaan porata uuet reijät?
F06 640D "M6"
E71 X6 35D + E83 X3 3,0SD
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Viime vuodenvaihteen tienoilla tuli asennettua (joululahjaksi itse ostettu ) alkup. jälkiasenteinen lämmitinsarja kangassporttipenkkeihin 52 11 9 402 814 (linkistä avautuu osalista).
Johtojen pujottelu oli ihan perusjuttuja lukuunottamatta sulakerasian purkamista ja sinne johtojen kytkemistä. Sulakerasia piti ottaa irti ja niihin kiinnikeruuveihin oli aika hankala päästä käsiksi jalkatilasta päin.
Sarjassa ei tule ohjeita mukana, mutta BMW tiskiltä myyjä ne tulostaa varmaan vaikka ei sarjaa ostaisikaan, ainakin jos on vähän tuttu kaveri. Ohjeen varaosanumero 01 29 9 788 468
Penkeille tulevat johdot ainakin jälkiasenteisessa tulevat helman reunasta johtosarjasta päin eikä kardaanitunnelin suunnasta.
Autona 328i touring -96
Kiitos! Osaatko/muistatko yhtään noin suurimpiirtein sinnepäin hintaa tolle setille.. ?
kaverilla toimii ainakin seuraavalla tavalla (ei kauko-ohjattavaa lukitusta) avain kuskin oven lukkopesään ja pitää kiinnipäin niin alkaa menemään kaikki ikkunat ja kattoluukku kiinni.
Itellänihän ei kyllä toimi noin, ja auto -95/10. Koitin molempiin suuntiin tossa viime kesänä eikä tapahtunu mitään.
Lisäks mitähän kannattais tehdä kun tuo kattoluukku ei sulkeudu itsestään nappia painamalla vaan täytyy pitää pohjassa nappia koko ajan. Auki menee kyllä kun vaan näpäyttää. Onko tuolle kattoluukulle jotain samantyylistä opetustoimintoa kuin ikkunoille?
Itellänihän ei kyllä toimi noin, ja auto -95/10. Koitin molempiin suuntiin tossa viime kesänä eikä tapahtunu mitään.
Lisäks mitähän kannattais tehdä kun tuo kattoluukku ei sulkeudu itsestään nappia painamalla vaan täytyy pitää pohjassa nappia koko ajan. Auki menee kyllä kun vaan näpäyttää. Onko tuolle kattoluukulle jotain samantyylistä opetustoimintoa kuin ikkunoille?
Miten menee e36 328i Coupen penkinlämmittimen johdot, siis se liitin joka on penkin alla? Pitäis tietää mistä mitata vastusta. Ongelma on se että penkki ei lämpeä. Nappulaan syttyy kyllä valo mutta penkki on jäässä.
Koitin myös apparin puolen katkaisijalla mut ei toimi silläkään.
Bmw 330i -01, KX 250 -03, GSX-R750 -88
~~Sälinkään Moottorikerho~~
noniiin nyt se viime talvinen helvetti taas alko... eli pakkasta vajaa 10 ja auto ei ilman lohkolämppäriä käyntiin jos yön seisonut..lohkiksen kun laittaa niin riittää 10 min että lähtee... eilen kävin lukemassa vikakoodit ja anto kampparin asentotunnistimesta koodin... poistettiin ei tullu takas. Tänään aamulla starttaamaan ja ei taaskaan tulille.. lohkis kiinni ja 10 min taas mentiin.. koodien luku ja nyt ei siis ollu vikoja ... nyt ammimiehet hoxhox.. mistä etitään vikaa? ja autona siis 320i vm94 vanoksen kanssa.
Last edited by BMWSaloon; 26-11-2010, 12:27.
Reason: auton mallin tarkennus...
Miten menee e36 328i Coupen penkinlämmittimen johdot, siis se liitin joka on penkin alla? Pitäis tietää mistä mitata vastusta. Ongelma on se että penkki ei lämpeä. Nappulaan syttyy kyllä valo mutta penkki on jäässä.
Koitin myös apparin puolen katkaisijalla mut ei toimi silläkään.
Eikös tuon vahvikkeen voi periaatteessa lyyä pultilla+rikka+mutteri yhistelmällä kiinni, kun ainakin tossa m puskurissa on enemmän tilaa listojen alla? Ja pitääkö tolle splitterille vaan porata uuet reijät?
voihan sen. vaikka nippusiteillä jos siltä tuntuu, mutta marmorilta 10kpl oikeita kiinnikkeitä maksaa ehkä 2euroa? tai paikallisesta varaosamyymälästä vastaavia kiinnikkeitä.
tarkoitatko puskurin lippaa? ilmeisesti kopio puskuri tai vastaava? yleensä niissä on kyllä reiät valmiina, mutta jos ei niin itseporautuvilla vain läpi ja jotain liimaa väliin jos siltä tuntuu.
Comment