osa nro 19. Voi olla itsellä termistö hukassa. siis alapuolelta kun tuon nivelen alta vääntää niin liikkuu MAX 1 cm. Jos nyt näin on miten itse asian kuvailit niin onko helpompi vaihtaa koko tukivarsi kuin pelkästään tuo nivel?
Edit: siis kumin ympärillä on se metalli runko joka kuvassakin hiukan näkyy niin siitä välistä kun vääntää niin liikkuu. Selvennykseksi.
Käykö 318iS:n manuaalilaatikko M50b20 tai M50b25:n perään?
Kyseessä vuoden 1992 coupe, missä kone hajalla. Jos sinne laittaa m42:n tilalle M50 vanoskoneen, mitä tarvii muuttaa? johtosarja uuden koneen mukana tulee, menee varmaan heittämällä kiinni autoon.
Entä jäähdytin? putkisto? ne varmaan vaihdettava M50- yhteensopiviksi. Tuo laatikkohomma eniten mietityttää.
BMWfansin mukaan molemmissa on 250 getrag, mutta eri loppukoodilla... :think
m40 koneen tyhjänkäyntiventtiilin/moottorin asennuksen kanssa vähän epäselvää. Mihin suuntaan se nuoli osoittaa? ilmansuodattimelta imusarjaan vai päinvastoin?
m40 koneen tyhjänkäyntiventtiilin/moottorin asennuksen kanssa vähän epäselvää. Mihin suuntaan se nuoli osoittaa? ilmansuodattimelta imusarjaan vai päinvastoin?
Tyhmä pika kyssäri Onko ajovalojen sisällä olevilla linsseillä eroa? Eli onko pitkillä eri ku lyhkäsillä? Tuli joskus kesällä käytettyä umpiot palasina ja nyt on kuskin puolella ollu semmonen ongelma että lyhyt osottaa vastaan tulijaan ilkeesti ja pitkä hemmetin lähelle.. Oon koittanu säädellä mut ei oikein oo saanu kohilleen, ja polttimotkin ovat kiinni. Tuli vaan mieleen etteivät vaan menny vahingossa sekasin :think
Tyhmä pika kyssäri Onko ajovalojen sisällä olevilla linsseillä eroa? Eli onko pitkillä eri ku lyhkäsillä? Tuli joskus kesällä käytettyä umpiot palasina ja nyt on kuskin puolella ollu semmonen ongelma että lyhyt osottaa vastaan tulijaan ilkeesti ja pitkä hemmetin lähelle.. Oon koittanu säädellä mut ei oikein oo saanu kohilleen, ja polttimotkin ovat kiinni. Tuli vaan mieleen etteivät vaan menny vahingossa sekasin :think
ainakin h1 projektio umpioissa on eroa pyöreissä lasisissa linsseissä. lyhkäsille tulee sellaiset jossa on "aukko" ja pitkille sitten "umpinaiset". ymmärrät kyllä jos sinulla on ne väärin päin. ei kait niissä muuten pitäisi eroa olla.
h7 umpioissa ei pitäisi ainakaan saada edes väärinpäin näitä pyöreitä linssejä. ei istu paikalleen, toki runnomalla ne menee.
edit: myös koko umpion sisuskalut ovat kiinni "kuulilla" ja klipseillä. jos pulpahtanut pois päin niin näyttää aivan honoluluun
Kolmas asia: Perän jousitus kolisee vähän terävimmissä töyssyissä. Muuten alusta toimii kuin unelma, mutta tuo kolina häiritsee. Ajatuksia? Iskari mennyt? Kolina kuulostaa kuin löisi hyvin _pienellä_ vasaralla pohjaan.
tukivarsi taisi olla mätänetistä 64e tjsp. delphi on hyvä merkki sieltä, muita ei kannata edes maksusta ottaa.
takaiskarin yläpään tukilaakeri? multa löytyy myynnistä hevy duty mallia olevat oem tuet.
ootkos uusinut taka pitkittäistukivarren puslia tai vakaajan osia/puslia.
tai ylipäänsä takatukivarren etummaista puslaa, yleensä se siellä haastaa riitaa?
Aamulla oli pakkasta -22 astetta, painasin bemarin kytkinpoljinta niin hävis tunto kokonaa, eli poljin on ila löysää kamaa eikä holttaa ollenkaan.:think onkohan kellään ollu vastaanvan laista ongelmaa?
Aamulla oli pakkasta -22 astetta, painasin bemarin kytkinpoljinta niin hävis tunto kokonaa, eli poljin on ila löysää kamaa eikä holttaa ollenkaan.:think onkohan kellään ollu vastaanvan laista ongelmaa?
Joo, on ollut. Kytkimen työsylinteri päästi nesteet ohi. Kylmyys teettää kaikenlaista.
E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Uusi ei maksa paljoa. Jostain laatikon kyljestä, muistaakseni vasemmalta puolelta löytyy. Nosturilla helppo, maatenkin onnistuu.
Kts. motonet, puslia ei välttämättä kannata ostaa tuolta, mutta nämä työsylkyt taitaa olla ok. Tai sitten KL-varaosat. Eikä se maksa kait marmorillakaan maltaita.
E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment