Alkopa taas oven microkytkin värkkään mutta tuli samalla tämmönen hieno ominaisuus että kun kuskinovi kiinni niin ikkunat ei toimi, ovi auki toimii kummatki aivan normaalisti :think
Joo, vähän aikaa oli taas tyhjäkäyntikin ihan normi mutta nyt alkoi taas kaasuttelemaan itsekseen sillon tällöin yleensä aina sillon kun on ekana antanut kunnolla kenkää. Nyt olen tuohon vaihtanut sen haitariputken siinä oli repeemä, tulpat ja bensa filtterin.
Sen olen tässä huomannut että sillon kun auto kay normaalisti ja ottaa imm pistokkeen pois alkaa tekemään tuota kaasuttelua. Toisellakin imm kokeiltu ei vaikutusta.
Tänään sitten teki kerran silleen että alkoi röpeltämään eikä vastannut kaasuun oikein mitenkään tuntui että tukehtuu mutta ei sammunut kuitenkaan, kun kierrätteli vähän röpellys hävisi ja kaikki oli ok. tulpat vaihdoin toissa päivänä eikä puolissa näkynyt halkeamia.
Tänään sitten teki kerran silleen että alkoi röpeltämään eikä vastannut kaasuun oikein mitenkään tuntui että tukehtuu mutta ei sammunut kuitenkaan, kun kierrätteli vähän röpellys hävisi ja kaikki oli ok. tulpat vaihdoin toissa päivänä eikä puolissa näkynyt halkeamia.
Mulla vähä samanlaista ongelmaa m40 kanssa, mutta röpeltää jatkuvasti kun kone alkaa lämmetä, lämpimänä kun päästää tyhjäkäynnille yskii itsensä sammuksiin jos ei kaasulla auta
tulipa tuossa mieleen, että paljonkohan tuossa 325:sen jäähdytysjärjestelmässä kuuluu olla painetta? :think
itsellä kun olen juuri tullut ajosta, niin ylävesiletku voisi sanoa että kova
ja jäähy nesteet paisuntasäiliös siellä melkein ylä "merkissä", taitaa pari pykälää jäärä vajaa.. ja täysin kylmänä nesteet siinä puolivälin viivan paikkeilla
oikein?:think
tulipa tuossa mieleen, että paljonkohan tuossa 325:sen jäähdytysjärjestelmässä kuuluu olla painetta? :think
itsellä kun olen juuri tullut ajosta, niin ylävesiletku voisi sanoa että kova
ja jäähy nesteet paisuntasäiliös siellä melkein ylä "merkissä", taitaa pari pykälää jäärä vajaa.. ja täysin kylmänä nesteet siinä puolivälin viivan paikkeilla
oikein?:think
Riippuu korkista..Jos korkissa lukee 200 tarkoittaa se 2,0bar, ja jos taasen 140 arvaat varmaankin
Vanhemmiten korkit voi hajota joko siten että päästää painetta liikaa läpi, tai ei ollenkaan..Ei ole kallis investointi uusia..Olikohan 10e luokkaa merkkiliikkeestä.
Onko kukaan koskaan kokeillut lasikuiduttaa+pakkeloija+maalata tuon ovipahvin "nojaosan"?
Pahvi irti, verhoilu pois, ainevahvuuden verran matskua pois, kuitua perään -> tai pingotettu kahteen suuntaan venyvä kangas ja sitten kuitu. 40-paperilla karhennusta ja kittiä perään. 80-hiontaa, 120-hiontaa, toistoa. 2K-hinkkavärin rappaus, 400:lla hiontaa, pintaväri.
Pahvi irti, verhoilu pois, ainevahvuuden verran matskua pois, kuitua perään -> tai pingotettu kahteen suuntaan venyvä kangas ja sitten kuitu. 40-paperilla karhennusta ja kittiä perään. 80-hiontaa, 120-hiontaa, toistoa. 2K-hinkkavärin rappaus, 400:lla hiontaa, pintaväri.
Oisko kuvaa miten on onnistunut? Kestääköhän tuo miten hyvin kulumista?
F06 640D "M6"
E71 X6 35D + E83 X3 3,0SD
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Oisko kuvaa miten on onnistunut? Kestääköhän tuo miten hyvin kulumista?
Siis varsinaisesti E36:seen en ole tehnyt, mutta lukuisia muita samanlaisia sisustan osia kyllä. Tottakai kestää oikein tehtynä siinä missä auton maalipintakin. Nuo nyt on helpot osat, kun on sileät ja muodottomat.
Siis varsinaisesti E36:seen en ole tehnyt, mutta lukuisia muita samanlaisia sisustan osia kyllä. Tottakai kestää oikein tehtynä siinä missä auton maalipintakin. Nuo nyt on helpot osat, kun on sileät ja muodottomat.
Ok. Pitääkö näitä ostaa 2 jos vaihtaa tuon keulanhihnan?
Tarvisin apua nuiden puslien oston kanssa. Taakse olis tarkotus uusia kaikki puslat, mitä kaikkia sinne tarvin? Kannattako taakse laittaa powerflexejä?
Comment