Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Qeequ
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2007
    • 993
    • Ylivieska

    http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...s_for_ac_unit/ Missä osanumero 2 sijaitsee? vai onko osa vain manuaali ilmastointi malleissa?

    13xE34
    1xE39
    5xE36
    1xE38
    1xE32

    Comment

    • *makke*
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2007
      • 884
      • Klaukkala

      Originally posted by Qeequ View Post
      http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...s_for_ac_unit/ Missä osanumero 2 sijaitsee? vai onko osa vain manuaali ilmastointi malleissa?
      Manuaali ac:n etuvastus. Loytyy kuskin jalkatilasta.

      Comment

      • toNmbbA
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2009
        • 2325
        • Espoo

        Originally posted by Qeequ View Post
        http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...s_for_ac_unit/ Missä osanumero 2 sijaitsee? vai onko osa vain manuaali ilmastointi malleissa?
        Originally posted by *makke* View Post
        Manuaali ac:n etuvastus. Loytyy kuskin jalkatilasta.

        Tarkemmin sanottuna hanskalokeron takaa löytyy. 2 "paksua" sinistä johtoa menee siihen. Eli siis osa on autoissa joissa ei ilmastointia ja ilmeisesti manuaali ilmastointi malleissa? :think
        Nykyisin: VW Crafter '20 + e61
        Ex:e30 x3, e34 x2, e36 x8, e39 x2, e46 x3, e60 x2, e61,e91 x2, e90.

        Comment

        • Qeequ
          Bimmer Fanatic
          • Jun 2007
          • 993
          • Ylivieska

          Originally posted by toNmbbA View Post
          Tarkemmin sanottuna hanskalokeron takaa löytyy. 2 "paksua" sinistä johtoa menee siihen. Eli siis osa on autoissa joissa ei ilmastointia ja ilmeisesti manuaali ilmastointi malleissa? :think
          niin minäki aattelin vähän samaa. :think

          13xE34
          1xE39
          5xE36
          1xE38
          1xE32

          Comment

          • Joutti
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2008
            • 305
            • Ummeljoki

            Mistähän mahtaa johtua kierrosten hieman normaalia hitaampi laskeminen esim. vaihdetta vaihtaessa? Kylmänä toimii normaalisti. Ei laske kuitenkaan niin hitaasti, että ajoa haittaisi. Kummastuttaa vaan. :think Tyhjäkäyntiventtiili?
            E36 M3 & E39 530d

            Comment

            • Mikko.92
              Bimmer Rookie
              • Dec 2010
              • 193
              • -

              Originally posted by Joutti View Post
              Mistähän mahtaa johtua kierrosten hieman normaalia hitaampi laskeminen esim. vaihdetta vaihtaessa? Kylmänä toimii normaalisti. Ei laske kuitenkaan niin hitaasti, että ajoa haittaisi. Kummastuttaa vaan. :think Tyhjäkäyntiventtiili?
              Joo itelläkin tekee just silleen että kun vaihtaa vaihetta nii kierrokset ei laske iha samantien vaa menee silleen vööö vöm ku painaa kytkimen pohjaan.. tai silleen jännästi mut siihen on tottunu nii kaasun laskee jo vähä aikasemmin nii ei tee sitä. Ja joskus muutenkin kytkimen painamisen jälkeen vielä kierrokset nousee vähän vaikka ei paina kaasua ollenkaan... Ei kyllä haittaa mitenkään mutta kummastuttaa minuakin.

              Comment

              • Jontsu00
                Bimmer Fanatic
                • Jan 2011
                • 241
                • Oulu

                Tuli tuossa käytettyä kaikki puolat irti, ja ilmeeni oli suurinpiirtein tälläinen ( ), kun huomasin 5 puolaa kuudesta olevan halki. 1 oli vaihdettu ja ainoa ehjä, loput alkuperäisiä.



                Ainoa vika käynnissä on tähän mennessä ollut, että meinaa täristää tyhjäkäynnillä, mutta käy silti kaikilla kuudella. Kaasua kun polkasee niin ei kerkeä polttaa kaikkea, vaan polttaa putkessa. Kulutuksesta ei oo tietoa.

                Mitä noista puolista kannattas nyt sitte ostaa, kun näyttäs olevan pariakin erihintasta puolaa?
                Luulis ainakin,että nuo schmiedmannin puolat on ihan laadukkaita? http://suomi.schmiedmann.com/224/produktId/707.htm

                Vaikka luulen kyllä, että en tässä vaiheessa ala niitä vielä uusimaan, kun ei tuon isompia vikoja ole.

                320i -91 m50 Sedan
                Last edited by Jontsu00; 22-03-2011, 18:06.

                Comment

                • Bmw Master
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2004
                  • 13155
                  • Kokomo

                  Ideoita jarrujen parantamiseen? Levyt ja palat on ok kuntoiset ja jarrut ottaa tasaisesti. Poljinvoimaa tarvitaan paljon jos haluaa kunnon hidastusta, jotenkin liukkaat jarrut.

                  Ebc palat + teräspunosletkut, auttaako?

                  Comment

                  • nahkis
                    Bimmer Fanatic
                    • May 2009
                    • 219
                    • Helsinki (Kontula)

                    Originally posted by Bmw Master View Post
                    Ideoita jarrujen parantamiseen? Levyt ja palat on ok kuntoiset ja jarrut ottaa tasaisesti. Poljinvoimaa tarvitaan paljon jos haluaa kunnon hidastusta, jotenkin liukkaat jarrut.

                    Ebc palat + teräspunosletkut, auttaako?

                    Green suffin palat on ainakin omasta mielestä toiminut hyvin. Ittellä on viellä zimmermanin uritetut\reijitetyt kiekot joka kulmassa

                    Comment

                    • JJT
                      Bimmer Enthusiast
                      • May 2005
                      • 6693
                      • .......

                      OEM palatkin on yllättävän hyvät. Lasittuneet levyt?
                      e: Riippuu tietenkin mikä on hyvä kenenkin mielestä, mut mielestäni ainakin 323i/328i jarrut on kunnossa ollessaan aika tehokkaat.
                      Myyn:
                      M10/20/52 E30-E36 osia

                      Comment

                      • Qeequ
                        Bimmer Fanatic
                        • Jun 2007
                        • 993
                        • Ylivieska

                        miten helvetti on niin vaikeaa löytää puhallinmoottori tuohon automatti ilmastoituun malliin, niinku tikalla heittäis.. uutta toki saa vähän yli 380€ hintaan, mutta ku kaikki varaosapuljut vaatis jotain mittoja siitä, eikai tuo muuta auta ku purkaa ja kattoa mikä moottori sielä on, vai onko tähän nyt kellää vastausta?

                        13xE34
                        1xE39
                        5xE36
                        1xE38
                        1xE32

                        Comment

                        • Bmw Master
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2004
                          • 13155
                          • Kokomo

                          Originally posted by JJT View Post
                          OEM palatkin on yllättävän hyvät. Lasittuneet levyt?
                          e: Riippuu tietenkin mikä on hyvä kenenkin mielestä, mut mielestäni ainakin 323i/328i jarrut on kunnossa ollessaan aika tehokkaat.
                          Levyt on ok. Samanlaiset jarrut on toisessakin e36 323ia touringissa, eli tuskin yksilövika. Jarruista löytyy tehoa kun painaa kovaa, mutta normaali jarrutuksella tuntuu vaan liukuvan.

                          Onko toisenlaisista nesteistä hyötyä, mainostavat fast response?

                          Comment

                          • TFV
                            Bimmer Enthusiast
                            • Mar 2006
                            • 3080
                            • Nurmijärvi

                            Originally posted by Qeequ View Post
                            miten helvetti on niin vaikeaa löytää puhallinmoottori tuohon automatti ilmastoituun malliin, niinku tikalla heittäis.. uutta toki saa vähän yli 380€ hintaan, mutta ku kaikki varaosapuljut vaatis jotain mittoja siitä, eikai tuo muuta auta ku purkaa ja kattoa mikä moottori sielä on, vai onko tähän nyt kellää vastausta?
                            Moottori kätöseen, numeron mukaan haet sitten oilijalonen.fi
                            E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

                            Comment

                            • Jasu
                              Bimmer Enthusiast
                              • Dec 2002
                              • 2110
                              • Tampere / Isojoki

                              Mistähän löytyisi vanteisiin 36 13 1 095 361 merkit/keskiöt, tai vastaavat? Marmorilta ei löytynyt. Tai vaihtoehtoisesti 63mm BMW-merkit noihin jo oleviin keskiöihin.
                              Volvo S80 V8
                              Mercedes C250d
                              M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

                              Comment

                              • Stooli
                                Newbiemmer
                                • Jan 2011
                                • 19
                                • Uusikaupunki

                                Montako hammasta on typ188 perän 3,73 välityksen rattaissa? pinioni sekä hammaskehä?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎