Näinköhän:think Kaikissa mitä oon nähnyt niin on valokatkaisijassa ollut valaistus, ainakin sen jälkeen kun on vaihtanu polttimon ehjään
Olikos se valokytkimen polttimon vaihto rakettitiedettä? Tai lieneekö siinä vika kun joskus erittäin harvoin se valo syttyy mutta yleensä on pimeänä..?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Se valokytkimen polttimo on kytketty eri piuhan perään, kuin muu mittarien taustavalaistus. Sitä milloin sen pitäisi palaa en tiedä, mutta veikkaus on virtojen ollessa päällä. Itse vaihdoin toimimaan muiden taustavalojen kanssa kun vaihdoin polttimon.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Näinköhän:think Kaikissa mitä oon nähnyt niin on valokatkaisijassa ollut valaistus, ainakin sen jälkeen kun on vaihtanu polttimon ehjään
Esim minulla ei ole. Ei tule johtoja eikä mitään muutakaan vastaavaa. Samoin kun ei ole takatuhkiksessa valoa. Molemmat ovat olleen kaikissa muissa näkemissäni e36ssa. En sit tiedä johtuuko että on köyhän maan malli (belgia)
Esim minulla ei ole. Ei tule johtoja eikä mitään muutakaan vastaavaa. Samoin kun ei ole takatuhkiksessa valoa. Molemmat ovat olleen kaikissa muissa näkemissäni e36ssa. En sit tiedä johtuuko että on köyhän maan malli (belgia)
Lähteekö tuo valokatkaisija ihan vetämällä irti(ilmaritilän kera) ja saako sen polttimon vaihdettua ilman suurempaa valokatkaisijan purkamista?
Nyt alko bemarissa sähköt temppuileen.
Kiekka mittari ei toimi, kulutus mittari ei toimi. vilkut ei toimi. Keskikonsolin valot palaa himmeästi (ilmastointi, takalasin lämppäri, kierto puhallin) penkin lämmittimen valot ei pala.
Vika tuli kun tutkin sumuvalojen piuhoja, autossa oli virrat päällä noin 20min. katsoin kopu kynällä tuleeko virtaa sumareiden piuhoille, ei tule virtaa. Jätin homman sikseen teippasin piuhat ettei ole paljaaltaan..
Noniin Mikäs nyt avuksi ? mittariston taustavalot edelleen pimeenä.. Sulake tsekattu, polttimot tsekattu, uus himmennin. Eikä vieläkään toimi!! Kertokaa te kokeneemmat? ajovalokatkasian taustavalo on nyt ainut joka palaa..
Se valokytkimen polttimo on kytketty eri piuhan perään, kuin muu mittarien taustavalaistus. Sitä milloin sen pitäisi palaa en tiedä, mutta veikkaus on virtojen ollessa päällä. Itse vaihdoin toimimaan muiden taustavalojen kanssa kun vaihdoin polttimon.
Idea on se että valo palaa kun avaimesta kääntää, jolloin näkee kytkeä valot päälle joka taasen sytyttää muut valot
Johtuskohan siitä jos auto on alunperin ollut pelkällä takakotelolla tms varustettu..Tuolloin sitä valoa ei löydy tai piuha on piilotettu lattiamaton alle.
Comment