Onkoha mahollista olla 18-nappinen ajotietokone autos mut ei oo cc:tä ?
eli kun ostin auton siinä oli kinni 7 nappinne ihmettelin ku ei toimi. Irrotin sen ja huomasin et täähä on väärä mulla tulee sinne 2 liitintä. ostin 18 nappisen luulin et saan kaikki kuntoo sillä mutta ei
Kaikki muu toimi paitsi cc. Neuvoja missä cc boksi kuuluis olla mitkä olis oikeet einheit arvot vai oonko ihan hakoteillä
Auto siis 325tds
e36 325d M-sport -97 Montrealblau ''Rustyvidual'' E91 320d M-sport -07 Le mans blau
SOLD F36 418d M-Sport -15 Sapphire black E91 320d -06 Sapphire black
Onkoha mahollista olla 18-nappinen ajotietokone autos mut ei oo cc:tä ?
eli kun ostin auton siinä oli kinni 7 nappinne ihmettelin ku ei toimi. Irrotin sen ja huomasin et täähä on väärä mulla tulee sinne 2 liitintä. ostin 18 nappisen luulin et saan kaikki kuntoo sillä mutta ei
Kaikki muu toimi paitsi cc. Neuvoja missä cc boksi kuuluis olla mitkä olis oikeet einheit arvot vai oonko ihan hakoteillä
Auto siis 325tds
On, 323i:ssä 18-nappinen, varustelistastakin löytyi mutta ei cc:tä.
CC boksi pitäis olla kuskin puolella kojelaudan sisällä, jalkatilasta katsottuna yläkulmassa.
Näkeehän sen tietysti että onko pesurin säiliössä ja paisarissa anturia jne.
Voiko tältä kenties välttyä valitsemalla canbus-xenonit?:think
Ei voi tietää. se on tuurista kiinni. homma meni muistaakseni jotenkin näin "xenonien virtapiikki polttaa tuon cc modulin"
Paras tapa olla rikkomatta mitään olla asentamatta koko xenonvaloja tai tekee sen johtomodin etukäteen varmuudenvuoksi. ei vaikuta mihinkään muuhun kuin cc ei haistele onko etuvalojen polttimot ehjät.
Aamulla tais mennä virtalukko jotenki sököksi, käänsin avainta -> virrat päälle -> käännän eteenpäin -> pyörähtää tyhjää -> käänsin takaisin, ei auta. Virrat jää päälle. Palaa siis öljyvalo, käsijarru valo ja akku valo. Oon nyt purkanu tavaraa siitä edestä pois ja näen sen virtalukon. Lukko on ikäänkuin jumissa. Avainta kun ottaa vähä irti pohjasta ja kääntää niin virtalukko pyörii tyhjää.
Mitkäs ne on ne kaks johtoa mitkä siihen mustaan mötikkään tulee kiinni? Tais olla vihreitä.
Mikä neuvoksi?
On, 323i:ssä 18-nappinen, varustelistastakin löytyi mutta ei cc:tä.
CC boksi pitäis olla kuskin puolella kojelaudan sisällä, jalkatilasta katsottuna yläkulmassa.
Näkeehän sen tietysti että onko pesurin säiliössä ja paisarissa anturia jne.
kittoos. Onkoha noissa paikoissa paljon erojakin? esim koska tds:ssä ei oo ees comfort relekkään samassa paikoissa kun bensa vehkeis.. Aloin vaa pohtii oisko sakemanni raiskannu ton cc:kin meinaa ku oli irrottanu M-ratin, keskikyynärnojan ja sit ton ajotietokoneen + kaikkee muuta jännää ennen myyntii ja vaihtanu karvalakki osat tilalle
Jeps tds paisarista en tiiä onko niihi ees olemassa anturia.
e36 325d M-sport -97 Montrealblau ''Rustyvidual'' E91 320d M-sport -07 Le mans blau
SOLD F36 418d M-Sport -15 Sapphire black E91 320d -06 Sapphire black
Aamulla tais mennä virtalukko jotenki sököksi, käänsin avainta -> virrat päälle -> käännän eteenpäin -> pyörähtää tyhjää -> käänsin takaisin, ei auta. Virrat jää päälle. Palaa siis öljyvalo, käsijarru valo ja akku valo. Oon nyt purkanu tavaraa siitä edestä pois ja näen sen virtalukon. Lukko on ikäänkuin jumissa. Avainta kun ottaa vähä irti pohjasta ja kääntää niin virtalukko pyörii tyhjää.
Mitkäs ne on ne kaks johtoa mitkä siihen mustaan mötikkään tulee kiinni? Tais olla vihreitä.
Mikä neuvoksi?
Voiskohan olla sama virtalukko-ongelma kuin tämän aiheen aloittajalla ja minulla oli aikoinaan.
Voiskohan olla sama virtalukko-ongelma kuin tämän aiheen aloittajalla ja minulla oli aikoinaan.
No miksei vois olla mahdollista. En oo vielä ohjeita löytäny ton virtalukon purkamiseen, mutta jatketaan ettimistä. Tietty jos jollain on tallessa suoraa linkkiä niin vois postailla... :think
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
Onko ihan noin helppo ottaa irti? Eli jotain rautalankaa työntää tonne ja nitkuttelee irti? :think
No miksei vois olla mahdollista. En oo vielä ohjeita löytäny ton virtalukon purkamiseen, mutta jatketaan ettimistä. Tietty jos jollain on tallessa suoraa linkkiä niin vois postailla... :think
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
Onko ihan noin helppo ottaa irti? Eli jotain rautalankaa työntää tonne ja nitkuttelee irti? :think
Kokeile vara-avaimella, saattaa ruveta toimimaan. Jos se pyörii tyhjää, on lukkopatruunan irroittaminen aika hankalaa. Youtubesta löytyy ohjeet irroitukseen, tosin vaatii sen lukon toimimisen.
Kokeile vara-avaimella, saattaa ruveta toimimaan. Jos se pyörii tyhjää, on lukkopatruunan irroittaminen aika hankalaa. Youtubesta löytyy ohjeet irroitukseen, tosin vaatii sen lukon toimimisen.
Jos avaimen työntää pohjaan saakka niin lukko ei liiku mihinkään suuntaan, mutta jos avainta irrottaa vähän pohjasta niin lukko pyörii tyhjää vain taaksepäin. Menee siis vissiin melko hankalaksi perkules.
EDIT:
Oon testannu kaikilla avaimilla, huomenna lisää värkkäämistä kun ton pakkasen pitäs lauhtua reippaasti.
Noniin öljynsuodattimenjalkahan siellä öljyä vuotaa, onko tiivisteen vaihtaminen miten iso homma? purkaapuoliautoa vai saako vaihdettua ilman purkamista?
Eli "mittari" osan pystys vaihtamaan toisesta mittaristosta omaan mittaristoon? :think Ei tarviis koko mittaria vaihella nii säilys nuo kilometrit...
Pystyy. Irroitat vaan takaa ne 3 ruuvia, ja irroitat pois paikaltaan sen taustalevyn siitä uudesta mittaristosta, ja omasta vain tilalle siihen uuteen. Ja homma tehty! ja tulipahan helvetin epäselvästi artikuloitua.
Ei voi tietää. se on tuurista kiinni. homma meni muistaakseni jotenkin näin "xenonien virtapiikki polttaa tuon cc modulin"
Paras tapa olla rikkomatta mitään olla asentamatta koko xenonvaloja tai tekee sen johtomodin etukäteen varmuudenvuoksi. ei vaikuta mihinkään muuhun kuin cc ei haistele onko etuvalojen polttimot ehjät.
Mitkäs johdot pitää nappasta poikki? Oisko kuvaa johdosta?
Comment