Onko coupe? Itelläkin on vänkärinpuolen lasi noussut aina vinoon, mutta ei sentään pomppaa pois kiskoilta. Mukavasti kuitenkin syönyt sen tiivisteen lasin alareunasta ja hienosti rämähtää aina oven sulkiessa lasin ylänurkka b-pilariin. Varmasti menee vielä joku päivä hajalle.
Itsekin vaihtanut liukupalat eikä vaikuttanut mitään. Lasin-nostin on vaihdettu. Oon myös yrittänyt säätää lasia onnistumatta siinä.
Eikait tuossa ole oikeen muuta vaihtoehtoa kuin että ne sivuilla olevat kiskot on jostain syystä vääntyneet. :think
Autona sigun E36 325i (M50B25) ja ongelma seuraava:
Kun auton käynnistää, niin käy vaivoin, kierrokset heittelee jossain 200-700rpm ja
välillä meinaa sammua. Kaasuun ei vastaa kunnolla tai ei ollenkaan.
Välillä saa kierrokset nostettua johonkin pariin tonniin, mutta sitten laskee taas
tuonne alle 700.
Koneesta myös kuuluu jotakin kolinaa ja pätkimistä kun vika on "päällä", mutta
varmaankin johtuu siitä, että meinaa sammua kun kierrokset tuolla parissa sadassa? :think
Tuota kaikkea tekee n. minuutin, sitten jatkuvalla kaasun pumppaamisella saa
nostettua kierrokset yli kolmen tonnin, tämän jälkeen toimii aivan normaalisti,
ihan kuin ei mitään vikaa olisi koskaan ollutkaan. Ja kun taas seuraavan kerran
käynnistää on oireet samat.
Oireet on pahimmat, kun on lämmin kone, mutta oireilee myös kylmänä.
Välillä kylmänä pääsee ekan kilometrin normaalisti, sitten oireilee minuutin ja
taas matka jatkuu.
Ilmamäärämittari vaihdettu ja tyhjäkäyntimoottori putsattu, kummallakaan ei
mitään mainittavaa muutosta tapahtunut. Myöskään imuvuotoja en ole huomannut.
Kellään mitään ideaa mitä seuraavaksi tutkitaan/vaihdetaan?
Autona sigun E36 325i (M50B25) ja ongelma seuraava:
Kun auton käynnistää, niin käy vaivoin, kierrokset heittelee jossain 200-700rpm ja
välillä meinaa sammua. Kaasuun ei vastaa kunnolla tai ei ollenkaan.
Välillä saa kierrokset nostettua johonkin pariin tonniin, mutta sitten laskee taas
tuonne alle 700.
Koneesta myös kuuluu jotakin kolinaa ja pätkimistä kun vika on "päällä", mutta
varmaankin johtuu siitä, että meinaa sammua kun kierrokset tuolla parissa sadassa? :think
Tuota kaikkea tekee n. minuutin, sitten jatkuvalla kaasun pumppaamisella saa
nostettua kierrokset yli kolmen tonnin, tämän jälkeen toimii aivan normaalisti,
ihan kuin ei mitään vikaa olisi koskaan ollutkaan. Ja kun taas seuraavan kerran
käynnistää on oireet samat.
Oireet on pahimmat, kun on lämmin kone, mutta oireilee myös kylmänä.
Välillä kylmänä pääsee ekan kilometrin normaalisti, sitten oireilee minuutin ja
taas matka jatkuu.
Ilmamäärämittari vaihdettu ja tyhjäkäyntimoottori putsattu, kummallakaan ei
mitään mainittavaa muutosta tapahtunut. Myöskään imuvuotoja en ole huomannut.
Kellään mitään ideaa mitä seuraavaksi tutkitaan/vaihdetaan?
Olikos se tyhjäkäynninsäädin ehjä? Ravistelit edestakas, pitikö se kalkatusta vai oliko se hiljaa?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Auto on 92 vuoden 325 Coupe manuaalilootalla ja ongelma on seuraavanlainen.
Eli reippaammin kiihdyttäessä tuntuu vänkärin puolen takarengas "jäävän jälkeen", sellainen kuminauhaefekti tjsp. Mietin, että onkohan nyt kyseessä surullisen kuuluisa perän repeäminen vai oireileeko jokin muu samalla tavalla?
Ei ole mahdollisuutta päästä nosturille ihan heti, joten kysyn valmiiksi mitä rupean ihmettelemään kun auton saan ilmaan.
Ja jos perä on ratkennut, niin onko jotain mitä kannattaa samalla vaihtaa kun perän hitsaa takaisin paikalleen? Kannattaa ilmeisesti niillä vahvikelätkillä korjata?
Ei se mielestäni mitään ääntä pitänyt. :think
Ja jos se ois rikki, ni mikä selittäis tuon, että minuutin sisään alkaa käymään kunnolla..
Jos ei pitänyt mitään ääntä ravistellessa edestakas, se on paskana. Pitäis "kilkattaa"
Veljellä oli säädin paskana, toimi miten sattuu. Välillä ei mitään ongelmaa mutta useimmiten oli. Ehjä säädin ja ei ole auto vittuillu sen koommin.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Auto on 92 vuoden 325 Coupe manuaalilootalla ja ongelma on seuraavanlainen.
Eli reippaammin kiihdyttäessä tuntuu vänkärin puolen takarengas "jäävän jälkeen", sellainen kuminauhaefekti tjsp. Mietin, että onkohan nyt kyseessä surullisen kuuluisa perän repeäminen vai oireileeko jokin muu samalla tavalla?
Ei ole mahdollisuutta päästä nosturille ihan heti, joten kysyn valmiiksi mitä rupean ihmettelemään kun auton saan ilmaan.
Ja jos perä on ratkennut, niin onko jotain mitä kannattaa samalla vaihtaa kun perän hitsaa takaisin paikalleen? Kannattaa ilmeisesti niillä vahvikelätkillä korjata?
Kuullostais enemmän pitkittäisvarren etumaiselta puslalta. Pitää aika meteliä, jos on kelkka irti.
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
-93 vuoden 325, tarvis saada tietää etu- ja taka kallistuksen vakaajan halkaisija puslan kohdalta? Powerflexin puslia meinasin tilata niin sinne tarvii tiedon. Edessä vaihtoehtoina 23, 24 ja 25mm ja takana 19 ja 20mm. Mitkä siis on oikeat?
___________________ BMW G30 520d -17
---------------------------------------------------------------------- MB c350 -11 BMW F11 M550D -14 Volvo s60 -13 R-Design Rebel Blue MB w211 -07 BMW e39 525i -01 BMW e36 325i -93 BMW e36 320i -92
-93 vuoden 325, tarvis saada tietää etu- ja taka kallistuksen vakaajan halkaisija puslan kohdalta? Powerflexin puslia meinasin tilata niin sinne tarvii tiedon. Edessä vaihtoehtoina 23, 24 ja 25mm ja takana 19 ja 20mm. Mitkä siis on oikeat?
Tietääkseni kyllä takana on 15mm normaalisti ja 18mm M-alustan kanssa.
Ja edessä on 24mm normaali ja 25.5mm M-alustan kanssa.
Mistä sais tilattua kattoluukun tiivisteen ? Autona 92vm 325. Tulee vettä läpi ku tiiviste repsottaa ni tarvis uuden.
ei pitäis tulla vesi sisään vaikka ei olis tiivistettä ollenkaan.. oliskohan putki tukossa mistä veden pitäis valua pois.. itella ollu pariinkin otteeseen ja on tälläkin hetkellä ilman tiivistettä kun oon tuota aina maalaillut.. ja ei tule vesi sisään asti vaikka oon autoa pessytkin ihan reilulla vedellä..
kannattaa se tiivi silti vaihtaa mutta kokeileppa samalla vaikka paineilmalla puhaltaa putkiin kulkeeko ilma läpi:think
ite tilasin aikoinaan muistaakseni mtt tradingiltä ja olikohan 32€ tjsp...
Comment