Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MarQu
    Moderator
    • Mar 2006
    • 5519
    • Vaasa

    Originally posted by coupe320 View Post
    onnistuuko alapallojen vaihto e36 ihan koti konstein ja tarviiko purkaa muuta eedestä kuin vaan iskari? ostin nuo "kovat pallot" jotka menee kuulema helpommin paikalleen merkki tais olla mayle tai jotain sellasta
    Jos kiire on niin osta koko alatukivarsi uus ja samalla se iso takaimmainen pusla. Hinta esimerkit: Motonet 52e + 10e, varaosaliike 75e+12e ja marmori sitten n120e paketti tai jtn sinnepäin.

    Ei tarvi iskari irroittaa. Riittää kun otat 4 isoo pulttia ja yhden pienen jos on. Iso pusla tulee mukana ja sen saa moralla pois ja sitten sahaa rauttasahalla helan kahdesta kohtaa ja pieni napautus vasaralla niin irti on siitä kiinnikkeestä. Uudet takasin paikoilleen. Varmista vaan että puslan kiinnike on oikein päin koriin nähden.

    E:Ah olit jo ostanu ne. Prässiä sitten mutta edelleen ei tarvi iskari purkaa.
    sigpic

    Comment

    • asis
      BTCF Member
      • Mar 2009
      • 1138
      • Joensuu

      En löydä kl-varaosista nuita takapään etupuslia: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=64522
      Voisko joku heittää suoraa linkkiä, että pääsen tilaamaan. Kiitos
      E39 540iA M-Sport Imolarot II
      E36 323i touring
      Volvo V70 2.4D mk3
      Honda Accord 2.4 i-VTEC CL9
      Honda Civic 1.4 4d ES
      Chevy Caprice Classic
      ex:
      E32 730iA
      E39 528i Calypsorot metallic
      E36 325i x2

      Comment

      • jr66
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 16453
        • Asikkala

        Originally posted by asis View Post
        En löydä kl-varaosista nuita takapään etupuslia: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=64522
        Voisko joku heittää suoraa linkkiä, että pääsen tilaamaan. Kiitos

        Comment

        • dumppi
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 4351
          • sotkamo

          mystillinen vika??

          pyyhkijät jää päälle vaikka sammuttaa katkasijasta ja vaikka sammuttaa koko auton ja ottaa avaimet pois.. sammuu vasta kun ottaa sulakkeen pois??:think teki tuon saman tuossa keväällä pari kertaa ja nyt taas kun oli pidempään (n. puolituntia) pyyhkijät päällä keskiasennolla.. eli jäävät myös siihen keskiasentoon.. nopein asento toimii viiksestä mutta mitään muuta ei tapahdu:think

          ongelma korjaantuu kun ottaa sulakkeen pois - käynnistää auton - ja tökkää sulakkeen takasin auton käydessä.

          mistähän moinen voisi johtua kun on kohtuu tympeää aina vesisateessa jäädä kikkailemaan sulakkeden kanssa

          auto on vm. 95 318is
          Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
          e36 325i coupé R.I.P
          e30 316 2d
          e36 318is coupé
          e36 323i 4d ac schnitzer replica


          Käyttis: e39 523i 4d
          Originally posted by rizzo
          Paras oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
          |Sotkamo Connection|

          Comment

          • Mörökölli
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2005
            • 1735
            • Turku

            Originally posted by ROne View Post
            Onko tuo linkin kuvassa näkyvä etusuojan alaosa mitoiltaan sama taxissa ja coupessa? Ratahirmusta mureni viime talvena lumeen tuo alaosa.

            325coupe
            Ei ole, coupessa se on pidempi kuin sedanissa.
            www.nenifab.com

            Comment

            • GeeTee
              Bimmer Fanatic
              • Mar 2007
              • 374
              • Lappeenranta

              Minkä kokoinen tiiviste prikka on 325 perän öljypropussa? Tarviis vaihtaa tuo peräöljyjen kanssa samaan aikaan.
              e46 325i Touring ex. e61 520d -06, e39 523i, e46 328i Touring, Evolution IV, e34 525i, e36 325i Coupe, e36 325i Coupe M3 Replica

              Comment

              • jr66
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2006
                • 16453
                • Asikkala

                Originally posted by GeeTee View Post
                Minkä kokoinen tiiviste prikka on 325 perän öljypropussa? Tarviis vaihtaa tuo peräöljyjen kanssa samaan aikaan.

                Comment

                • esa`pentula
                  Bimmer Enthusiast
                  • Dec 2009
                  • 1390
                  • Tampere

                  Originally posted by däädää View Post
                  Sois bemariin ostajaehdokas tulossa katsomaan sitä, mutta bemaripa haluaakin jäädä taloon Elikkäs luistonesto on alkanut toimimaan ihan silloin kun haluaa, käynnistyksessä on päällä mutta kun muutaman sata metriä ajaa heittää pois päältä, joskus toimii taas ihan moitteetta... Missäs vois olla vika?
                  abs anturi, toimiiko absit?

                  Comment

                  • JanesQ
                    Bimmer Rookie
                    • Jul 2010
                    • 113
                    • Nurmijärvi

                    Löytyhän syy sille perän vetelylle. Käsijarruremonttia kun tein ja autoa sai ilmaan tunkeilla, niin pääsi tutkimaan vähän paremmin. Ei ollut mikään pusla vaan se apurungon repeämä. Oikealta puolelta täysin irti, vasen puoli toistaiseksi vielä kunnossa, niistä kahdesta muusta kiinnikepisteestä ei ole tietoa, ne kun oli muistaakseni piilossa.

                    Eli seuraavaksi metsästämään niitä vahvikelätkiä, mutta mistähän niitä saa? Schmiedmann ja muut tutkittu tuloksetta. Ulkomailtako?

                    Ja samaan syssyyn kannattaa vaihtaa ilmeisesti puslia? Powerflexejä ajattelin. Mistähän niitä saa edukkaasti ja onko niissä vuosimallikohtaisia eroja? Autoni on siis 92 vuoden 325.

                    Comment

                    • Jasu
                      Bimmer Enthusiast
                      • Dec 2002
                      • 2110
                      • Tampere / Isojoki

                      Originally posted by JanesQ View Post
                      Eli seuraavaksi metsästämään niitä vahvikelätkiä, mutta mistähän niitä saa? Schmiedmann ja muut tutkittu tuloksetta. Ulkomailtako?
                      Otappa silmät käteen ja takaisin Schmiedmannin sivuille.
                      Volvo S80 V8
                      Mercedes C250d
                      M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

                      Comment

                      • GARFFi
                        Bimmer Enthusiast
                        • Mar 2006
                        • 5546
                        • Kankaanpää

                        Originally posted by JanesQ View Post
                        Löytyhän syy sille perän vetelylle. Käsijarruremonttia kun tein ja autoa sai ilmaan tunkeilla, niin pääsi tutkimaan vähän paremmin. Ei ollut mikään pusla vaan se apurungon repeämä. Oikealta puolelta täysin irti, vasen puoli toistaiseksi vielä kunnossa, niistä kahdesta muusta kiinnikepisteestä ei ole tietoa, ne kun oli muistaakseni piilossa.

                        Eli seuraavaksi metsästämään niitä vahvikelätkiä, mutta mistähän niitä saa? Schmiedmann ja muut tutkittu tuloksetta. Ulkomailtako?

                        Ja samaan syssyyn kannattaa vaihtaa ilmeisesti puslia? Powerflexejä ajattelin. Mistähän niitä saa edukkaasti ja onko niissä vuosimallikohtaisia eroja? Autoni on siis 92 vuoden 325.
                        Taidat Powerflexiä saada schmiedmanniltaki, mutta Uutekillä on myös niitä jos sieltä ei löydy.
                        MB E220 CDI -10
                        Ex.VW T5.1 -11
                        Ex. Ford Transit Custom -14
                        Ex. VW Passat 2.0FSI -06
                        Ex. VW Golf+ -06
                        Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
                        Ex. Honda CBR900RR -96
                        Ex. E36 325i Coupé -94
                        Ex. LADA 2105 1200S -89
                        Ex. LADA 2107 1300S -87
                        Ex. E36 320i -91

                        Comment

                        • Jookuj
                          Bimmer Fanatic
                          • Jan 2009
                          • 940
                          • Kemi

                          Ite kyselin just viime viikolla noita powerflexejä futurezilta, vajaa 300e sarja.
                          ___________________
                          BMW G30 520d -17
                          ----------------------------------------------------------------------
                          MB c350 -11
                          BMW F11 M550D -14
                          Volvo s60 -13 R-Design Rebel Blue
                          MB w211 -07
                          BMW e39 525i -01
                          BMW e36 325i -93
                          BMW e36 320i -92

                          Comment

                          • JanesQ
                            Bimmer Rookie
                            • Jul 2010
                            • 113
                            • Nurmijärvi

                            Futurezille lähtee täältäkin tarjouspyyntö.

                            Mutta Schmiedmannilta en noita lätkiä löytänyt vieläkään, täytyy sinnekin laittaa postia. Ellei joku, joka tietää tarkkaan millä nimellä/numerolla hakee linkitä sitä meikäläiselle. Itsehän selasin kaikki sivut tuolta läpi niitä löytämättä...

                            Comment

                            • esa`pentula
                              Bimmer Enthusiast
                              • Dec 2009
                              • 1390
                              • Tampere

                              Originally posted by JanesQ View Post
                              Löytyhän syy sille perän vetelylle. Käsijarruremonttia kun tein ja autoa sai ilmaan tunkeilla, niin pääsi tutkimaan vähän paremmin. Ei ollut mikään pusla vaan se apurungon repeämä. Oikealta puolelta täysin irti, vasen puoli toistaiseksi vielä kunnossa, niistä kahdesta muusta kiinnikepisteestä ei ole tietoa, ne kun oli muistaakseni piilossa.

                              Eli seuraavaksi metsästämään niitä vahvikelätkiä, mutta mistähän niitä saa? Schmiedmann ja muut tutkittu tuloksetta. Ulkomailtako?

                              Ja samaan syssyyn kannattaa vaihtaa ilmeisesti puslia? Powerflexejä ajattelin. Mistähän niitä saa edukkaasti ja onko niissä vuosimallikohtaisia eroja? Autoni on siis 92 vuoden 325.
                              marmoritiskiltä (merkkiliike) löytyy alkuperäiset vahvikelätkät 80e yhteensä. realoem:stä löytyy numerot ja kyllä tietävät tiskilläkin kun kysyy m3 vahvikelätkät apurungon ja korin väliin.

                              uutekkiltä olen ostanut itse aina powerflexit, nopea ja suht edullinen.

                              tässä vähän esimakua, löytyy myös ohjeita remonttiin ja vahvikkeiden osanumerot.

                              Comment

                              • janne_
                                BTCF Member
                                • Nov 2006
                                • 411
                                • Oulu

                                Jos ei tarvi olla powerflexiä niin puolasta saa strong-flex uretaanipuslia järkevällä toimitusajalla ja hinnalla
                                Nyt mennään:

                                bmw e46 330i cabrio
                                bmw e46 330d
                                ex
                                bmw e36 328 coupe
                                bmw e30 327 cabrio
                                bmw e36 316

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎