Mutta asiaan. Mikähän tuossa hälyissä nyt sitten? Parkkiksella kaukosäätimellä lukkoon + hälyt päälle. Pääsen ovelle, niin viuuviuuviiuuviuuu, disko saapui parkkikselle. Toistin tämän kahdesti, kunnes revin konehuoneesta vähän johtoja. Johan hiljeni, mutta tadaa, vilkkuvalo-show jatkui aina ~30sek jälkeen ovien lukkoon laitosta :think
Heitin sitten rundin, kävin pritkuttelemassa hieman rauhallisemmassa paikassa ja nyt taas toimi. Tosin pitää 15min välein kytätä ikkunasta, että ihan hienoa.
Jep, thänks, pitää tsekata - outoa vaan, että yhtäkkiä ja juuri apuvirran jälkeen teki tuon :think Ja se soitinkin sekosi, että vähän tuntuu siltä kuin jotenkin seiska olisi sabotoinut homman.
Otin tuossa akunkengän irti joksikin aikaa ja tutkailin kaikki kytkimet luukuista. Laitoin kengän takaisin ja nyt toimi soitin jo normaalisti, eikä herjannut mitään.
Hälyt vaikuttivat toimivan normaalisti. Kunnes menin käymään kaupassa, niin disko odotti pihalla - kohtalaisen noloa ja rasittavaa. Jätin tuohon pihaan ja nakkasin ovet lukkoon, odottelin jonkun aikaa, ei lähtenyt päälle - pääsin sisälle, katsoin ikkunasta ja disko taas vilkkui. Menin alas, olivat sammuneet itsellään, olin lähdössä ylös, lähtivät taas päälle. AIVAN VITUN HIENOA.
Otin tuossa akunkengän irti joksikin aikaa ja tutkailin kaikki kytkimet luukuista. Laitoin kengän takaisin ja nyt toimi soitin jo normaalisti, eikä herjannut mitään.
Hälyt vaikuttivat toimivan normaalisti. Kunnes menin käymään kaupassa, niin disko odotti pihalla - kohtalaisen noloa ja rasittavaa. Jätin tuohon pihaan ja nakkasin ovet lukkoon, odottelin jonkun aikaa, ei lähtenyt päälle - pääsin sisälle, katsoin ikkunasta ja disko taas vilkkui. Menin alas, olivat sammuneet itsellään, olin lähdössä ylös, lähtivät taas päälle. AIVAN VITUN HIENOA.
Omassa muovissa temppuili hälytin kun takaluukun johtosarjasta oli joku johto tosi huonossa hapessa ja se kadotti aina välissä yhteyden ja aiheutti hälytyksen.
Tosiaan melko noloa kun hälytin huutaa ihan omia aikojaan jatkuvasti
Omassa muovissa temppuili hälytin kun takaluukun johtosarjasta oli joku johto tosi huonossa hapessa ja se kadotti aina välissä yhteyden ja aiheutti hälytyksen.
Tosiaan melko noloa kun hälytin huutaa ihan omia aikojaan jatkuvasti
No juu, nyt vain vilkkuu, kun oli pakko poistaa pari johtoa, että sain huudon loppumaan. (Ja varkaille tiedoksi - on tuossa partsin alla ja itse valmiustilassa, ei tarvitse paljon rasahtaa tuossa, kun säntään.)
Hmm...aika jännä, pitää tsekata sitten vielä tuo paikka. Onkohan muuta vinkkiä, mikä tuossa voi olla. Toimi täysin moitteetta siitä asti, kun omistukseeni tuli ja yllättäen seiskalle apuvirran annon jälkeen alkoi - voiko mennä hajalle jotain :think Ei ole noista hälyistä sinällään nippelitietoa.
Semmosta pientä ongelmaa manuaali-ilmastoinnin kanssa kun ilmaa ei tunnu tulevan vasta kuin kun käännän puhaltimen kaikista kovimmalle, 1-3 kohdalla ei mitään kuulu tai tunnu mutta neljännellä kyllä. Auto on siis E36 325 '92 Coupe. Mikähän siinä voisi olla?
Hirveästi ei sitten autosta ole kokemusta kun pari viikkoa sitten vasta ostin.
Semmosta pientä ongelmaa manuaali-ilmastoinnin kanssa kun ilmaa ei tunnu tulevan vasta kuin kun käännän puhaltimen kaikista kovimmalle, 1-3 kohdalla ei mitään kuulu tai tunnu mutta neljännellä kyllä. Auto on siis E36 325 '92 Coupe. Mikähän siinä voisi olla?
Hirveästi ei sitten autosta ole kokemusta kun pari viikkoa sitten vasta ostin.
Puhaltimen etuvastus taitaa olla entinen.
Löytyy kuskin jalkatilasta kun ottaa sen pahvin pois edestä ja taskulampun kanssa katsoo.
mistähän mahtaisi johtua että joskus kun kevyellä kaasulla kiihdyttää niin siinä vähän ennen 2000rpm moottorin veto tahmaisee/tökkää nopeasti ja sitten jatkuu taas normaalina.. ei siis todellakaan joka kiihdytyksellä tapahdu mutta aina välillä. vanos?? vai jotai muuta? viisaammat valaiskoon minua.
No voi paska :think Pitääpä kohta lähteä tutkimaan onko itellä sama homma.. Menikö kattoverhoilu vaihtoon kans vai saitko sen pelastettua?
Ei ainakaan näkynyt kattoluukun kaukalossa mitään halkeimia/vaurioita.. Kattoluukut tiiviste vuotaa ainakin.. Mutta pitäiskö tuon sittenkään olla aivan normaalia että vettä tulee jalkatilaan jos kattoluukun se uloin tiiviste vuotaa? Mistähän tässä kannattais alkaa vikaa etsimään?
Kun kattoluukun sulkee, jää oikeaan asentoon, mutta kun laittaa esim oven kiinni sitten että auto tärähtää, luukku tipahtaa vähän ja tiivisteen/luukun väliin tulee rako... Mistähän tuo johtuis?
Ei ainakaan näkynyt kattoluukun kaukalossa mitään halkeimia/vaurioita.. Kattoluukut tiiviste vuotaa ainakin.. Mutta pitäiskö tuon sittenkään olla aivan normaalia että vettä tulee jalkatilaan jos kattoluukun se uloin tiiviste vuotaa?
ulommaisen tiivisteen tehtävä on ainoastaan pitää roskat ulkopuolella, vedelle on viemäröintiputket A ja C pilareissa, jos menevät tukkoon niin tulvii autoon sisälle.
Ei ainakaan näkynyt kattoluukun kaukalossa mitään halkeimia/vaurioita.. Kattoluukut tiiviste vuotaa ainakin.. Mutta pitäiskö tuon sittenkään olla aivan normaalia että vettä tulee jalkatilaan jos kattoluukun se uloin tiiviste vuotaa? Mistähän tässä kannattais alkaa vikaa etsimään?
Kun kattoluukun sulkee, jää oikeaan asentoon, mutta kun laittaa esim oven kiinni sitten että auto tärähtää, luukku tipahtaa vähän ja tiivisteen/luukun väliin tulee rako... Mistähän tuo johtuis?
ulommaisen tiivisteen tehtävä on ainoastaan pitää roskat ulkopuolella, vedelle on viemäröintiputket A ja C pilareissa, jos menevät tukkoon niin tulvii autoon sisälle.
Juurikin näin. ja tuohon luukun tipahtamiseen voisi kuvitella syyksi että luukku vain on liian löysällä. Itsellä tosin eräässä e36 oli omituinen vuoto kans, vuoti tosin tuulilasin yläreunasta. Oli ruostetta niin lasin liima ei pitänyt.
Comment