Veikkaisin että sulla on e36 m3 mittaristo, alkuperänen tuskin on.
Silloinhan kierrosluku mittarit ym. pitäisi olla erilaiset myös :think Toki saahan taustat ilmeisesti vaihdettua, mutta m3:sissako on tuo srs airbag merkki eikä sitä tyyppiä siinä penkillä
Juurikin näin. ja tuohon luukun tipahtamiseen voisi kuvitella syyksi että luukku vain on liian löysällä. Itsellä tosin eräässä e36 oli omituinen vuoto kans, vuoti tosin tuulilasin yläreunasta. Oli ruostetta niin lasin liima ei pitänyt.
Mullakin vuotaa tuulilasista oikeesta ylälaijasta. Kävin vikakoodit lukemassa niin anto viaksi vasemman etupyörintäanturan, eli vissiin sen takia se abs valo palaa, käykö 318is:än antura kun ois kaverilla purkuautona..? Ihmetytti että anto lamballekkin vikakoodin vaikka pääsi päästöistä läpi, eli mistä uusi mikä toimii?
kun irroittaa vaihdelootaa niin onko ne startin pultit molemmat samanlaisia? eli torx e14 kokoa? multa löytyy e14 ja e16 hylsyt, mutta e14 ei mee millään milliä enempää sisälle ja e16 on ihan liian väljä. e15 hylsyä taas ei taida olla olemassakaan?
kytkinremontti tyssäs tuohon yhteen pulttiin kun ei saa auki.. ja sitä tilaa ei oo ollenkaan liikaa siellä..
Silloinhan kierrosluku mittarit ym. pitäisi olla erilaiset myös :think Toki saahan taustat ilmeisesti vaihdettua, mutta m3:sissako on tuo srs airbag merkki eikä sitä tyyppiä siinä penkillä
Mitenkä tuo kaksoismassa limppu oireilee kun tulossa tiensä päähän? Mistä mallista kova tilalle ja siihen soppeli kytkin/asetelma?
Kolisee, kalkattaa ja täristää luistattaessa. Itellä aiheutti myös kykän luistamista.. Yksi suhteellisen varma temppu on sammuttaa auto kytkin ylhäällä vaihde vapaalla paikallaan. Pitäis kuulua ronklatusta. Mitä tulee sopivaan kovaan limppuun, niin löytyy todella paljon juttua tältä foorumilta searchilla
kun irroittaa vaihdelootaa niin onko ne startin pultit molemmat samanlaisia? eli torx e14 kokoa? multa löytyy e14 ja e16 hylsyt, mutta e14 ei mee millään milliä enempää sisälle ja e16 on ihan liian väljä. e15 hylsyä taas ei taida olla olemassakaan?
kytkinremontti tyssäs tuohon yhteen pulttiin kun ei saa auki.. ja sitä tilaa ei oo ollenkaan liikaa siellä..
Eikös ne kaikki ole E16 kokoisia, paitsi ne muutamat alemmat pienemmät torxit, jotka tosiaan E14? :think Kannattaa muuten tehdä siihen startin pultinreikiin kierteet ja sitten survoa viilalla vaihelodjan pultinreikiä vähän (paksumpi pultti siihen), niin menee tuo startin paikalleen laittaminen/irroittaminen suhteellisen paljon helpommin ensi kerralla!
Comment