Perä revenny irti?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by transformer View Postmistäs löytäisi -93vm 320 vetoakselin pultit, joilla vetari kiinnitetään perään, saako näitä muualta kuin schmiedmannilta? pitäisi mahd. pian saada pultitLMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Moi!
Mulla on vakio Boschin umpioiden lähivalojen linssit keskeltä rumasti haljennut.
Saakohan varaosana pelkkiä noita umpion sisälle tulevia linssejä?
Nyt autossa kiini jotkut jälkivalmisteiset umpiot josas lähivalo on projektori-linssillä, sekä angeleyesit. Muuten nuo onkin hienon näköiset, mutta kun pesin auton niin huurtuu/vuotaa sisälle. Pitäisiköhän vaan mustalla silikonilla käydä lävitse kokonaan ja tiivistää se?
Comment
-
-
Oisko vaijeri menny poikki siitä lukkojen väliltä.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Henkkaap View PostSeki voi olla juu, täytys vaan jotenki nyt edes saada tuo auki että vois kattoa mitä sille on käyny.. Ideoita?sigpicvanteiden kiilloitusta, maalien poistoa yms. Privalla tavoittaa
Comment
-
-
Mistäs saan selville minkä väriset lattiamatot ovat? Beigethän nuo ovat, mutta onkos niille mitään virallista nimeä? BMWFansin värivaihtoehdoista kun ei oikein mikään tunnu natsaavan, Magma lähimpänä mielestäni?
Kuva juurikin omista matoista. Ovatko edes alkuperäiset?
Varustelistassa lukee sisustan kohdalla Innenausstattung Volleder Nappa champagne. Itse matoissa ei mielestäni lue väriä tai mitään varaosanumeroa :thinkE36 M3 & E39 530d
Comment
-
-
Originally posted by Joutti View PostMistäs saan selville minkä väriset lattiamatot ovat? Beigethän nuo ovat, mutta onkos niille mitään virallista nimeä? BMWFansin värivaihtoehdoista kun ei oikein mikään tunnu natsaavan, Magma lähimpänä mielestäni?
Kuva juurikin omista matoista. Ovatko edes alkuperäiset?
Varustelistassa lukee sisustan kohdalla Innenausstattung Volleder Nappa champagne. Itse matoissa ei mielestäni lue väriä tai mitään varaosanumeroa :think
Kerran moiset nähneenä olen melko varma.
Netissä olis ainakin www.bavauto.com osoitteessa OEM numerolla
Noi mitkä sulla on kuvassa
M3 logolla:
osanro: 82 11 1 469 806
BMW testillä:
osanro: 82 11 1 468 284
BMW F31 320i M-Sport - 17
Mazda 626 gc - 87 (pelastettu museoinnilta)
Ex:
BMW E39 525ia Touring - 02,VW Passat 3c - 06, Ford Mondeo Ghia - 01, E39 530da touring - 03, E36 328i touring -98,
E36 318i touring - 97, E36 323ia sedan - 95, E36 325i sedan - 93, E21 315/318i - 84
Comment
-
-
mulla alkaa olla ongelma e36:sta peräisin olevan tekniikan kanssa sormi suussa ihan kyynärpäitä myöten.. vm94 peräisin manuaali askilla jne. m50b25 tekniikka siirretty pakettina toiseen "koppaan" ja ja, silloin tällöin tekee semmosen homman ettei kierrä kuin jonkun 5000rpm ja ainut ylimääräinen vikakoodi on ensiöpiirin valvonta. johdot on mitattu, toista boksia on kokeiltu (ei pitäis olla sama vika) ja 2-6 puolilla antaa vian sitä en muista mikä se on mutta liittyy just tuohon ensiöpiirin valvontaan.. hermoja raastavaa voisko joku valaista (jos on samasta vikakoodista) kokemusta, vaikka yv:llä pistää puh nroa niin voisin rimpautella.
-
Comment