Listat pois ja jokaisesta muovinastasta lyöt keskitapin sisään, niin saat ne muovinastat irti. Niitä löytyy lisää myös diffuusorin alta. Kun ne on kaikki otettu irti, pitäs se puskurin kuori saada keploteltua irti. Takasin asennusta varten käyt sit marmorilta hakemassa pussillisen uusia muovinastoja.
Tienvarsien ojista saattaa löytyä jonkun kolarin jäljiltä
Eli siis, edellisessä viestissä viitattu maaginen marmoritiski eli siis merkkihuolto. Scouttaat itseäsi lähimmän bmw-huollon ja menet sieltä kyselemään ko. osaa.
Voit myös valmiiksi itse tsekata realoem.com tai bmwfans.info sivuilta osanumeron.
Elikkäs tällanen ongelma että mittaristosta vain ja ainoastaan tuo lämpötilamittari pimeenä. Osaako joku kertoa vinkkiä mitä kannattais kokeilla ensiksi?
Toisekseen ajattelin että jos ei mikään auta niin hommaan jälkiasennusmittarin, joten kukas osais kertoa mikä on jäähdytinletkun halkaisija kun en viittisi lähtee irrottaan mitatakseni kun kysessä on kuitenkin kulkupeli jolla pitää päivittäin töihin ajaa 80km.
Kone on siis M44B19.
Sen verran askartelin että irrotin mittariston ja tarkastin johtojen kiinnitykset mutta edelleen on lämpö kuolleena. Eli löytyiskö joltain tuon letkun halkasian mittaa niin käyn hommaamaan anturisovitteen letkuun.
Nyt kun mittaristosta on kysytty niin jatketaan sivuavalla aiheella: Nopeusmittari toimii, mutta välillä vetää nolliin, sit taas hetken päästä pomppaa käyntiin takas. Nopeus on aina oikein toimiessaan. Samalla kulutusmittari näyttää 27l/100km kun nopeusmittari ei toimi. Google anto äärimmäisen vähän vinkkejä
edit: Alko sen jälkeen about kun akku oli syväkuollu ja latasin sen täyteen.
Tietääkö kukaan täällä, että onko peräluukun ja puskurin välinen"peltiosa" irrallinen? voiko sellaisen jostain tilata ja millä nimellä?
Jos ei
Kuinka sen saa suoraksi? Rälläkällä poikki ja uutta peltiä?
Tietääkö kukaan täällä, että onko peräluukun ja puskurin välinen"peltiosa" irrallinen? voiko sellaisen jostain tilata ja millä nimellä?
Jos ei
Kuinka sen saa suoraksi? Rälläkällä poikki ja uutta peltiä?
Rälläkällä lähtee irti ja hitsauskoneella saa takasin. Tuolta vaikka uus: kliks
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Touringin takana katossa olevien kaiuttimien koko? Edessä 5.25" joten takana jonkinverran pienemmät.
Takaylätukivarren ulomman puslan vaihto paha rästi? Tarviiko purkaa tukivarsi kokonaan pois jotta saa tuon puslan vaihdettua? Tarvii ilmeisesti jonkun ulosvetimen jotta saa puslan irti/paikoilleen?
Korjauskehotus tuli tuollaisesta puslasta katsurilta..
Takaylätukivarren ulomman puslan vaihto paha rästi? Tarviiko purkaa tukivarsi kokonaan pois jotta saa tuon puslan vaihdettua? Tarvii ilmeisesti jonkun ulosvetimen jotta saa puslan irti/paikoilleen?
Korjauskehotus tuli tuollaisesta puslasta katsurilta..
Ottaisin koko takakynkän irti ja vaihtaisin prässillä. Se ei oo mikään kumipusla, niin ei saa irti perinteisillä poraus, sahaus, poltto -menetelmillä. Irrotus tapahtuu helpoiten siten että käsijärrun vaijerista mutterit irti sisältä vivun alta. Vetarin pultti auki. Jarrusatula irti ja putkenpätkä letkujen välissä kans irti tukivarresta. Edestä 3 pulttia auki ja sit ylä ja alatukivarren pultit auki. Ja tadaa koko kynkkä tipahtaakin jo syliin ja käkkärin vaijerin voit kiskasta vaan mukana irti. Aikaa tohon menee 5-10 min jos työkalut on käsillä, niin ei minusta kannata ruveta alla ähräämään sitä vaihtoa. Toki nelipyöräsuuntaus vaaditaan operaation jälkeen.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment