. . . . .
E36 kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
joo elikkäs pitää ihmeellistä ääntää tuo m52b28, tulpan hatut on ainakin halki 6kpl että lyö niistä maihin vissiin, kytkin tomii taas
mikäs vikana tuohon ääneilyyn.
tuolta imupuolelta taitaa ääni lähtä
E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
Kuulostaa ihan samalta suuttimien säklätykseltä kuin itselläkin. Ei oo menoa haitannu. Liittynee jotenkin tuohon m50 imusarjamodiin, kun sen jälkeen on ääntely alkanu. Meneeköhän suutintukki jotenkin liian tiukalle :think
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Jostain kuulin että nokan uudella anturilla vähenee säklätys:thinkOriginally posted by Pazi88 View PostKuulostaa ihan samalta suuttimien säklätykseltä kuin itselläkin. Ei oo menoa haitannu. Liittynee jotenkin tuohon m50 imusarjamodiin, kun sen jälkeen on ääntely alkanu. Meneeköhän suutintukki jotenkin liian tiukalle :think
Kyllä Se tukki ainakin itsellä on todella tiukasti kiinni tuon modin kanssa
E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
Originally posted by tommi--fi View Posthttp://bmwfans.info/parts/catalog/13901744150/
Fuel tank breather valve. Osa numero #1
Onko tämä sähköinen venttiili? Kuuluuko pitää naksuttavaa ääntä? Ääni ainakin hiljeni kun otin johdon irti.
Alkuun epäilin vesiventtiili mutta siinä tapauksessa naputuksen taajuuden pitäisi muuttua kun lämpöjä säätää.
Ääni kuuluu vain tyhjäkäynnillä eikä muutu kierrosten mukaan. Ulos ei juurikaan kuulu mutta sisällä istuessa kuulee selvästi. Peittyy Muiden äänien alle jo oven avatessa.Löytyipä ihan virallinen korjausohje tuohon ääneen.Originally posted by Pazi88 View PostKyllähän sen pitäis siellä naksutella. Tankkiin voi ruveta kertymään yli/alipainetta jos ei oo käytössä. Onhan se varmasti oikein kiinni sillä kumilla? Ei sen naksutuksen sisälle pitäs kuulua.

Täytyypä käydä jonkunlainen pusla hakemassa jos vaikka hiljenisi.Auto tai moottoripyörä Virosta?
Comment
-
Itse laittelin uudet pulttipyssyllä ja rakentelin sopivan ulosvetäjän, perä oli silloin tiputettuna kokonaan irti, mutta onnistunee myös paikalla tai ainakin kokeilisin. Säästyt kulmien suuntaukselta ja käsijarrun säädöltä. Uudet nivelet laitoin ennen asennusta pakkaseen, menee kylminä helpommin paikoilleen.Originally posted by wsq´_ View PostTouringin takana katossa olevien kaiuttimien koko? Edessä 5.25" joten takana jonkinverran pienemmät.
Takaylätukivarren ulomman puslan vaihto paha rästi? Tarviiko purkaa tukivarsi kokonaan pois jotta saa tuon puslan vaihdettua? Tarvii ilmeisesti jonkun ulosvetimen jotta saa puslan irti/paikoilleen?
Korjauskehotus tuli tuollaisesta puslasta katsurilta..Last edited by ///Jone; 27-09-2013, 19:04.______________________
Nykyinen:
Model 3
BMW:t vuodesta 2009:
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
Missähän tämä takaiskuventtiili mahtaa sijaita?Originally posted by O-Peksi View PostEihän kuuluis vaan ylemmästä ketjunkiristimestä, jos se kannessa oleva takaiskuventtiili on viallinen ja päästää öljyt valumaan esim. yön aikana pois kannesta? Sillon kestäis ainakin hetken, että molemmat kiristimet täyttyy. Miulla on toi sama "sirahdus" kuulunu käynnistäessä jo parin vuoden ajan, eikä kiristinten ja muidenkaan jakopäänosien uusimisesta ollu mitään hyötyä. Epäilen siis omallakin kohdalla sitä takaiskuventtiiliä. Hydr. nostimet naputtaa myös hetken aikaa, joka myös viittaa siihen öljynpaineiden hitaaseen nousuun.
Onko osa nr.2? http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...ttached_parts/Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
joudut kannen nostamaan pois että löydät sen, on kannen sisässäOriginally posted by |foder| View PostMissähän tämä takaiskuventtiili mahtaa sijaita?
Onko osa nr.2? http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...ttached_parts/-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
Näin minä vähän aavistelin. Ei kyllä ruveta nostaa hattua pois pelkästään ton takia. Saa sit ihan rauhassa rallatta käynnistettäessä.Originally posted by Eepo View Postjoudut kannen nostamaan pois että löydät sen, on kannen sisässä
Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
Mikähän tuossa kolmekutosen ohjauksessa on kun kääntää rattaat linkkuun niin melkein joka kerta kuuluu paukahdus. Ja ohjauskin tuntuu väljältä. Koiranluut on ainaskin väljät (uudet ostettu) mutta voiko muka pelkästään niistä johtua?
Edit: jos eturenkaat on ilmassa kolahdusta ei kuuluLast edited by VilleH.; 28-09-2013, 13:44.
Comment
-
itellä oli kanssa samanlainen rojekti kesällä. Ei millään meinannu lähtee.. Meneehän siinä hetki lisäaikaa kun ottaa flektin kanssa irti mutta jokainen kyllä pystyy ettei kannata lähtee ostaan mitään erikois työkalua.Originally posted by |foder| View PostToisinaan voi olla hitsaantunut kiinni vesipumpun päähän.
Itse otin vesipumppuineen viskon irti. Pöydällä sitten pullautettiin pumpusta siivet irti ja hiottiin akseliin kunnon viillot. Putkipihdeillä kunnolla kiinni ja toinen väänsi viskoa auki. Jopa tuolla tavalla meinasi loppua voima kesken ja työkalut alkoi antautumaan. Lopulta se noilla konsteilla lähti.
Onneksi oli tarkoituskin vaihtaa vesipumppu.
Muistathan vääränkätiset kierteet viskossa.sigpicvanteiden kiilloitusta, maalien poistoa yms. Privalla tavoittaa
Comment
-
viskon avain maksaa about 10e, ja pihimies rakentaa latikasta tälläisen kiinnipitotyökalunOriginally posted by Elevator67 View Postettei kannata lähtee ostaan mitään erikois työkalua.
ei hirveitä ponnisteluja vaadi kukkarolta jotta saa viskon irti helposti
Ongelma voi myös olla vuotavat nostajat, tätä epäilen itse jos kylmästä käynnistäessa rallattaa muutaman sekunninOriginally posted by |foder| View PostNäin minä vähän aavistelin. Ei kyllä ruveta nostaa hattua pois pelkästään ton takia. Saa sit ihan rauhassa rallatta käynnistettäessä.
-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
Ja tähän auttaa uudet nostajat? :thinkOriginally posted by Eepo View PostOngelma voi myös olla vuotavat nostajat, tätä epäilen itse jos kylmästä käynnistäessa rallattaa muutaman sekunninNyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
Molempiin suuntiin käännettäessä vai vaan toiselle puolelle ? Jos olisi peugeot niin tolpan ylälaakeri olisi jumissa...Originally posted by Ville--- View PostMikähän tuossa kolmekutosen ohjauksessa on kun kääntää rattaat linkkuun niin melkein joka kerta kuuluu paukahdus. Ja ohjauskin tuntuu väljältä. Koiranluut on ainaskin väljät (uudet ostettu) mutta voiko muka pelkästään niistä johtua?
Edit: jos eturenkaat on ilmassa kolahdusta ei kuulu
Comment

Comment