pitäiskö takana olla iskarin yläpäissä jotkut prikat? :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Topi08 View Postpitäiskö takana olla iskarin yläpäissä jotkut prikat? :think
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by JonttuPeke View PostOnko teillä istunut tarvike takavalot hyvin?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Oma 328 paukuttaa putkessa moottorijarrulla ja päästöt otettiin tänään niin lamdba oli tyhjäkäynnillä 1,3xx ja muut päästöt reilusti yli rajojen, kierroksilla muut sai kuriin, mutta lambda näytti vieläkin 1,2xx. Samalla lukastiin vikakoodit ja herjas lambdasta "Happitunnistinen lämmityksen ulostulovaihe. -1" eli liekkö lambda anturissa vikaa vai lambdan lämmittimessä, kun kyseessä 4piuhainen?
Imuvuotoja kokeilin ehtiä tuon topicin mukaisista putkista/letkuissa mut näytti ehjiä olevan. Tulpat vaihoin mut ei vaikutusta. M52 koneissa on tuo "imuvuoto testeri" niin sitäkun painaa käynti ei juuri muutu, mutta päästöt karkaa mielettömästi, niin tämä viittais siihen että imuvuotoa ei ole? Kuitenkin sammuttamiseb jälkeen jostain kuuluu pientä suhinaa ja ei kuulu "tupsauttamis ääntä" josta luin, että m52 koneisissa pitäisi kuulua noin 5s sammuttamisen jälkeen.
Imusarjan tiivisteestä tulee koneen etupäästä pieni pätkä tiivistettä yli, onko tarkoituksella vai imeeköhän mahdollisesti siitä ilmoja?
Mistäköhän kannattaisi vikaa lähteä seuraavaksi ehtimään? Kulutus kuitenkin pysyy kurissa ja vedot tuntuus olevan suurinpiirtein tallella.Nykyisin: e30 318i 2d -84 m50b28 Turbo ikuisuus projekti
e30 316 2d -85 Alpinweiss ///Mikä kiire projekti
e30 316 2d -87 Ral 6003 m50b25 "kaunokki"
300 exc -05
Myydään tavaraa Ostetaan tavaraa
EX: e30 316i 2d -89 Zinnoberrot, e30 320i m20b25 2d -89 Schwartz, e36 328i taxi -95 Cosmosschwarz, e36 325i coupe -94 Moreagrun, e36 328i toukka -95 Montrealblau, e32 735iA -91 Granitsilber metallic, e36 325i taxi -90 Lagunengruen
Comment
-
-
Originally posted by Jokkede View PostOma 328 paukuttaa putkessa moottorijarrulla ja päästöt otettiin tänään niin lamdba oli tyhjäkäynnillä 1,3xx ja muut päästöt reilusti yli rajojen, kierroksilla muut sai kuriin, mutta lambda näytti vieläkin 1,2xx. Samalla lukastiin vikakoodit ja herjas lambdasta "Happitunnistinen lämmityksen ulostulovaihe. -1" eli liekkö lambda anturissa vikaa vai lambdan lämmittimessä, kun kyseessä 4piuhainen?Nykyinen:
BMW e36 323i Touring :think
Ex:
BMW e36 328ia coupe
BMW e36 320i sedan
Originally posted by MiltzuJoku mikä on toiselle kasa muovia ja peltiä on toiselle erittäin rakas harrastus ja kolmannelle jotain siltä väliltä.
Comment
-
-
Originally posted by Couja View PostItselläni antoi samaa vika koodia (muistaakseni) ja päästöt oli kuulemma kuin vanhassa kaasari vehkeessä. Vaihdoin molemmat lambdat ja sen jälkeen menikin kirkkaasti päästöistä läpiNykyisin: e30 318i 2d -84 m50b28 Turbo ikuisuus projekti
e30 316 2d -85 Alpinweiss ///Mikä kiire projekti
e30 316 2d -87 Ral 6003 m50b25 "kaunokki"
300 exc -05
Myydään tavaraa Ostetaan tavaraa
EX: e30 316i 2d -89 Zinnoberrot, e30 320i m20b25 2d -89 Schwartz, e36 328i taxi -95 Cosmosschwarz, e36 325i coupe -94 Moreagrun, e36 328i toukka -95 Montrealblau, e32 735iA -91 Granitsilber metallic, e36 325i taxi -90 Lagunengruen
Comment
-
-
Originally posted by Jokkede View PostJuu tänks, pitänee lambdasta/lambdoista lähtee liikenteeseen eli uutta tilalle. Mistäköhän " tsooh äänen" puute johtuu sammutuksen jälkeen? Jostain imee varmaan ilmoja, mutta ilmamäärämittarin ja imusarjan välinen putki on tsekattu, sekä tästä lähtevä ohuempi putki myös ja molemmat todettu ehjiksi? Seuraavia yleisimpiä imuvuoto paikkoja?
2, 3, 4, 15, 20
2, 3 <- näitä on myös toinen tyhjäkäyntiventtiilille
Nuokin letkut voi vuotaa. Kuva on vaan erittäin epähavainnollinen.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Eikö kieli selvästä imupuolen vuodosta?:think kun osa nr. 9 liittyvä putki ja osa nr. 9 itsessään on öljy töhnän peitossa. Mietin kun huollon väki ei ollut löytänyt mitään vikaa autosta, no vaihetaan nyt nuo putket ja tiivisteet itse. Samoin kannesta tulevat putket on ehtoo puolella, pienempi letku venyy kuin olisi purkasta tehty. -94 vuoden leimat niistä löytyykin...
______________________
Nykyinen:
Model 3
BMW:t vuodesta 2009:
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
-
vähän vikoja
moro, eka postaus.
En löytänyt parempaa paikkaa kysymyksilleni, joten ajattelin laittaa tänne, älkää tuomitko
Elikkä, mulla on tommonen 316 -95, mikähän vikana, kun perä "hypyttää" kiihdyttäessä esim. töyssyn jälkeen. iskarit ? isommalla tiellä töyssyjen tullen perä jää "keinumaan". mites katsastuksessa ?
Öljyt vaihdettu juuri, mutta öljyvaihtovalossa palaa keltainen ja punainen. jostain luin, että konehuoneen puolelta pitää yhdistää 19 pinni ja 7, olenko oikeassa? paikansin myös kyseiset pinnit.
Putki kolisee ajaessa perästä, on amisraudalla kiinni, mitään muita keinoja teillä, jolla saisi putken kiinni? ja mitähän mahtaa katsastusmies sanoa jos pelkällä raudoilla kiinni? putken (alasuoja?) revennyt ja vähän irti.
mitkähän mahtaa olla nämä:http://aijaa.com/YpdHKx, molemmilla puolilla on tuommoiset pienet "spottivalot".
ei tiennyt myyjä, jolta ostin.
lopuksi vielä, onko porukoilla jotka omistavat samaisen auton, vinkkejä tulevaan katsastukseen mitä kantee ottaa huomioon ?
Kiitos vastauksista
Comment
-
-
Originally posted by bmw_e36_316 View Post
Öljyt vaihdettu juuri, mutta öljyvaihtovalossa palaa keltainen ja punainen. jostain luin, että konehuoneen puolelta pitää yhdistää 19 pinni ja 7, olenko oikeassa? paikansin myös kyseiset pinnit.
Putki kolisee ajaessa perästä, on amisraudalla kiinni, mitään muita keinoja teillä, jolla saisi putken kiinni? ja mitähän mahtaa katsastusmies sanoa jos pelkällä raudoilla kiinni? putken (alasuoja?) revennyt ja vähän irti.
mitkähän mahtaa olla nämä:http://aijaa.com/YpdHKx, molemmilla puolilla on tuommoiset pienet "spottivalot".
ei tiennyt myyjä, jolta ostin.
lopuksi vielä, onko porukoilla jotka omistavat samaisen auton, vinkkejä tulevaan katsastukseen mitä kantee ottaa huomioon ?
Kiitos vastauksistaHello my friends, After changing the oil for your car, the oil service light stays on (on the red) and it becomes very annoying to you sometimes. It makes me upset just to see it like that, so I wanted to find out how this creature is reset. It turned out that the procedure is […]
En tiä mitä tarkotat amisraudalla, mutta itellä oli kerran toisessa autossa vedetty klemmarilla hätäratkasuna kiinni, mutta katsastuksessa sanottiin että pitäs olla hitsattuna. Klemmari pysy kyllä vitun hyvin, ettei sillee mitenkään aivan paskasti ollu kiinni.
Palaako noi spottivalot koskaan? Ei varmaan... Ei tosta voi sanoo mitään mikä niiden tarkotus on jos ne ei toimi :( Repisin ite vaan helvettiin.
Toi peräpään hyppyytys kannattaa tarkistaa ennen katsastusta, tai viimestään sittenhän sulle se vika kerrotaan jos ei mee läpi. Nää bmw:t kannattaa ajaa lämpimäks ennen katsastusta tai saattaa tulla hylsy ihan vaan sen takia. Perästä puslat kannattaa tarkistaa, tosin vaihtoonhan ne menee joka tapauksessa myös katsastuksen jälkeen jos on paskat...
Comment
-
-
Nuo "spottivalot" näyttää kyllä jonkun jälkiasennus hälyn sisätutkalta.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Onko joku yleinen ns. "helppo vika", apparinpuolen penkinlämmitys sanoi sopimuksen irti tänään.
Aiemmin toiminut ihan normaalisti. Kytkimessähän on 2 asentoa, Hi ja Low (III viivaa ja I viiva). Hi asentoon painettaessa ei mene päälle ollenkaan, Low asentoon laitettaessa merkkivalo syttyy mutta sammuu muutaman sekunnin päästä.
Onko penkistä mahdollisesti palanut vastuslangat tms? Sulakkeita ei tullut katsottua vielä äsken ulkona pimeässä, onko kuskin ja apukuskin penkeille omat sulakkeet? Kuskin penkin lämmitys toimii normaalisti.
Comment
-
-
Mistähän kannattais ehtiä vikaa todella ärsyttävästi vinkuvaan apulaitehihnaan, auto seiso päivän nosturilla lämpimässä ja sen jälestä vesisateessa rupes vinkumaan, vaihdoin hihnan ja sen rullan ja vinkuminen vaan jatkuu. Kitkaspreitä tullut laitettua ja tuntuu vain vaikuttavan sen ajan että laittaa konepellin kiinni ja painaa kaasua. Autona 320i vm -95
Comment
-
-
Originally posted by manzneri View PostOnko joku yleinen ns. "helppo vika", apparinpuolen penkinlämmitys sanoi sopimuksen irti tänään.
Aiemmin toiminut ihan normaalisti. Kytkimessähän on 2 asentoa, Hi ja Low (III viivaa ja I viiva). Hi asentoon painettaessa ei mene päälle ollenkaan, Low asentoon laitettaessa merkkivalo syttyy mutta sammuu muutaman sekunnin päästä.
Onko penkistä mahdollisesti palanut vastuslangat tms? Sulakkeita ei tullut katsottua vielä äsken ulkona pimeässä, onko kuskin ja apukuskin penkeille omat sulakkeet? Kuskin penkin lämmitys toimii normaalisti.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Comment