Originally posted by TemeM
View Post
E46 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Motonetissä olis tollanen: http://m.motonet.fi/fi/tuote/148616/...ki-100mm-o63mmOriginally posted by janne30 View PostMullaki vuotaa. Ajattelin viedä paikalliselle pakoputkigurulle, maksanu kyseinen työ jtn satasen luokkaa.
Mitä selvitelly tota nii se jousto-osa on helvetin lyhyt, biltemasta ja motonetistä ei saa semmosta. Paikkakin näyttää niin ahtaalta että eiköhän lattialla oo helpompi duunata.
Täytyykin tehdä asialle jotai, ennenku kuolee häkämyrkytykseen. Kiitos muistutuksesta
Onko joka suuntaan huti? Ei kovinkaan pitkä, mutta entä putken paksuus?
Leave a comment:
-
Mullaki vuotaa. Ajattelin viedä paikalliselle pakoputkigurulle, maksanu kyseinen työ jtn satasen luokkaa.Originally posted by TemeM View PostVuotaa 320d bemmissä toi pakoputken jousto-osa ja se pitäs vaihtaa siihen halvalla tavalla, onko jollain tietoa minkäkokoinen tarvikejousto pitää olla?
Ja lisäksi, pystyykö vanhan jouston irroittamaan ja hitsaamaan pakoputken paikalla ollessa? Vai pitkääkö putki ottaa pois?
Mitä selvitelly tota nii se jousto-osa on helvetin lyhyt, biltemasta ja motonetistä ei saa semmosta. Paikkakin näyttää niin ahtaalta että eiköhän lattialla oo helpompi duunata.
Täytyykin tehdä asialle jotai, ennenku kuolee häkämyrkytykseen. Kiitos muistutuksesta
Leave a comment:
-
Vuotaa 320d bemmissä toi pakoputken jousto-osa ja se pitäs vaihtaa siihen halvalla tavalla, onko jollain tietoa minkäkokoinen tarvikejousto pitää olla?
Ja lisäksi, pystyykö vanhan jouston irroittamaan ja hitsaamaan pakoputken paikalla ollessa? Vai pitkääkö putki ottaa pois?
Leave a comment:
-
Hinnasta en tiedä, mutta itse vaihtaisin ainakin jarrukilven jos on huonossa hapessa, kerta käsijarrukengät ovat niissä kiinni, eikä ne mahdu tulemaan pois kun napa paikoillaan. Tai muistelisin ainakin että e46:ssa sama kuin e36:ssa, jossa jarrukilpiä ei saa irti ehjänä napa paikallaan.Originally posted by -Hekaaa View PostOnko kuinka kallis käydä vaihdattamassa taakse pyöränlaakeri ja mitä muuta pientä siinä samalla kannattaisi vaihtaa kuin itse laakerin? Kiitos!
Leave a comment:
-
Onko kuinka kallis käydä vaihdattamassa taakse pyöränlaakeri ja mitä muuta pientä siinä samalla kannattaisi vaihtaa kuin itse laakerin? Kiitos!
Leave a comment:
-
Oli tuossa sigun 330d takavaimentimen ympärillä oleva lämpösuoja irti / rikki. Revin koko hässäkän sieltä pois. Onko pakollinen vai meneekö ilman?
Leave a comment:
-
No eikös se niin kuulu toimiakkin?Originally posted by Styroxi View PostMistä johtuu tällänen?
DDE/hehku valo palaa näytössä jo valmiina kun virrat kytkee päälle. Otin akun pihuat irti, annoin olla näin jokusen tunnin ja kytkin uudestaan niin sama homma.. Se valo palaa jo ennenkuin käynnistää auton.
Hehkut on ihan uudet, siirtopumppu kuskin penkin alla uus, suodatin on uus, Commonrail paineen säätö venttiilissä siinä pumpun päässä uudet tiivisteet myös. Ja Tää vika tuli ihan yhtä-äkkiä ei ollut edes ajossa.
Leave a comment:
-
330dA vm01
Mistä johtuu tällänen?
DDE/hehku valo palaa näytössä jo valmiina kun virrat kytkee päälle. Otin akun pihuat irti, annoin olla näin jokusen tunnin ja kytkin uudestaan niin sama homma.. Se valo palaa jo ennenkuin käynnistää auton.
Hehkut on ihan uudet, siirtopumppu kuskin penkin alla uus, suodatin on uus, Commonrail paineen säätö venttiilissä siinä pumpun päässä uudet tiivisteet myös. Ja Tää vika tuli ihan yhtä-äkkiä ei ollut edes ajossa.
Leave a comment:
-
Helppo homma on..Originally posted by riippis View PostSiirtopumppu kuskin alapuolelta pitäisi vaihtaa. Onko tuo simppeli homma? Löytyykö mitää manuskaa?
tunnki / nosturi ,8mm avain jolla saat suojapellin pois edestä, sit klemmari avain, muuta ei tartte homaan kuluu aikaa joku 15min maks..
Leave a comment:
-
Siirtopumppu kuskin alapuolelta pitäisi vaihtaa. Onko tuo simppeli homma? Löytyykö mitää manuskaa?
Leave a comment:
-
Elikkä siis tuosta lämpöpellistö niin sitö ei saa muuten takasin kiinni kuin hitsaamalla ja nopeeta vilkasin niin oli aika ahdaskin että joutuisi pskosarjan irrottaan?
Tuosta kuvasta viellä että voiko se olla joku vastus?
Leave a comment:
-
Eipä puhelimella toimi searchi niin kysästä täältä.
Ei ole tullut hirvittävästi tutustuttua tuon e46 perän ja sen tukirakenteisiin ja ei ole mitään tietoa onko siellä vielä alkuperäiset tukivarret ja puslat. Eli mitä kannattaa vaihtaa ja miten todeta väljyydet perästä?
Leave a comment:
-
Äkkiseltään näyttäs joltain jatkolta ja tais olla pulteilla kiinni nuo pellit.Originally posted by RQQP3 View PostMorjesta, olis sellanen kysymys että mikä tuo noissa piuhojen välissä on ? (Linkkissä kuva)
Sit toinen kysymys että millä noi lämpöpellit on kiinni tuossa pakosarjan päällä?
Sanokaa jos linkki ei toimi :think
Leave a comment:
-
Lämpöpellit on pistehitseillä kiinni pakosarjan tiivisteessä. Omassa puuttui lämpöpellit kokonaan, tuli laitettua uudet tiivisteet lämpöpelteineen
Leave a comment:
Leave a comment: