E46 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • janne30
    replied
    Originally posted by TemeM View Post
    Motonetissä olis tollanen: http://m.motonet.fi/fi/tuote/148616/...ki-100mm-o63mm
    Onko joka suuntaan huti? Ei kovinkaan pitkä, mutta entä putken paksuus?
    64-63mm halkaisija ja pituus 150mm sopiva

    Leave a comment:


  • TemeM
    replied
    Originally posted by janne30 View Post
    Mullaki vuotaa. Ajattelin viedä paikalliselle pakoputkigurulle, maksanu kyseinen työ jtn satasen luokkaa.

    Mitä selvitelly tota nii se jousto-osa on helvetin lyhyt, biltemasta ja motonetistä ei saa semmosta. Paikkakin näyttää niin ahtaalta että eiköhän lattialla oo helpompi duunata.

    Täytyykin tehdä asialle jotai, ennenku kuolee häkämyrkytykseen. Kiitos muistutuksesta
    Motonetissä olis tollanen: http://m.motonet.fi/fi/tuote/148616/...ki-100mm-o63mm
    Onko joka suuntaan huti? Ei kovinkaan pitkä, mutta entä putken paksuus?

    Leave a comment:


  • janne30
    replied
    Originally posted by TemeM View Post
    Vuotaa 320d bemmissä toi pakoputken jousto-osa ja se pitäs vaihtaa siihen halvalla tavalla, onko jollain tietoa minkäkokoinen tarvikejousto pitää olla?
    Ja lisäksi, pystyykö vanhan jouston irroittamaan ja hitsaamaan pakoputken paikalla ollessa? Vai pitkääkö putki ottaa pois?
    Mullaki vuotaa. Ajattelin viedä paikalliselle pakoputkigurulle, maksanu kyseinen työ jtn satasen luokkaa.

    Mitä selvitelly tota nii se jousto-osa on helvetin lyhyt, biltemasta ja motonetistä ei saa semmosta. Paikkakin näyttää niin ahtaalta että eiköhän lattialla oo helpompi duunata.

    Täytyykin tehdä asialle jotai, ennenku kuolee häkämyrkytykseen. Kiitos muistutuksesta

    Leave a comment:


  • TemeM
    replied
    Vuotaa 320d bemmissä toi pakoputken jousto-osa ja se pitäs vaihtaa siihen halvalla tavalla, onko jollain tietoa minkäkokoinen tarvikejousto pitää olla?
    Ja lisäksi, pystyykö vanhan jouston irroittamaan ja hitsaamaan pakoputken paikalla ollessa? Vai pitkääkö putki ottaa pois?

    Leave a comment:


  • dabbe
    replied
    Originally posted by -Hekaaa View Post
    Onko kuinka kallis käydä vaihdattamassa taakse pyöränlaakeri ja mitä muuta pientä siinä samalla kannattaisi vaihtaa kuin itse laakerin? Kiitos!
    Hinnasta en tiedä, mutta itse vaihtaisin ainakin jarrukilven jos on huonossa hapessa, kerta käsijarrukengät ovat niissä kiinni, eikä ne mahdu tulemaan pois kun napa paikoillaan. Tai muistelisin ainakin että e46:ssa sama kuin e36:ssa, jossa jarrukilpiä ei saa irti ehjänä napa paikallaan.

    Leave a comment:


  • -Hekaaa
    replied
    Onko kuinka kallis käydä vaihdattamassa taakse pyöränlaakeri ja mitä muuta pientä siinä samalla kannattaisi vaihtaa kuin itse laakerin? Kiitos!

    Leave a comment:


  • A^A
    replied
    Oli tuossa sigun 330d takavaimentimen ympärillä oleva lämpösuoja irti / rikki. Revin koko hässäkän sieltä pois. Onko pakollinen vai meneekö ilman?

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by Styroxi View Post
    Mistä johtuu tällänen?
    DDE/hehku valo palaa näytössä jo valmiina kun virrat kytkee päälle. Otin akun pihuat irti, annoin olla näin jokusen tunnin ja kytkin uudestaan niin sama homma.. Se valo palaa jo ennenkuin käynnistää auton.
    Hehkut on ihan uudet, siirtopumppu kuskin penkin alla uus, suodatin on uus, Commonrail paineen säätö venttiilissä siinä pumpun päässä uudet tiivisteet myös. Ja Tää vika tuli ihan yhtä-äkkiä ei ollut edes ajossa.
    No eikös se niin kuulu toimiakkin?

    Leave a comment:


  • Styroxi
    replied
    330dA vm01

    Mistä johtuu tällänen?
    DDE/hehku valo palaa näytössä jo valmiina kun virrat kytkee päälle. Otin akun pihuat irti, annoin olla näin jokusen tunnin ja kytkin uudestaan niin sama homma.. Se valo palaa jo ennenkuin käynnistää auton.
    Hehkut on ihan uudet, siirtopumppu kuskin penkin alla uus, suodatin on uus, Commonrail paineen säätö venttiilissä siinä pumpun päässä uudet tiivisteet myös. Ja Tää vika tuli ihan yhtä-äkkiä ei ollut edes ajossa.

    Leave a comment:


  • Styroxi
    replied
    Originally posted by riippis View Post
    Siirtopumppu kuskin alapuolelta pitäisi vaihtaa. Onko tuo simppeli homma? Löytyykö mitää manuskaa?
    Helppo homma on..
    tunnki / nosturi ,8mm avain jolla saat suojapellin pois edestä, sit klemmari avain, muuta ei tartte homaan kuluu aikaa joku 15min maks..

    Leave a comment:


  • riippis
    replied
    Siirtopumppu kuskin alapuolelta pitäisi vaihtaa. Onko tuo simppeli homma? Löytyykö mitää manuskaa?

    Leave a comment:


  • RQQP3
    replied
    Elikkä siis tuosta lämpöpellistö niin sitö ei saa muuten takasin kiinni kuin hitsaamalla ja nopeeta vilkasin niin oli aika ahdaskin että joutuisi pskosarjan irrottaan?

    Tuosta kuvasta viellä että voiko se olla joku vastus?

    Leave a comment:


  • Rider
    replied
    Eipä puhelimella toimi searchi niin kysästä täältä.

    Ei ole tullut hirvittävästi tutustuttua tuon e46 perän ja sen tukirakenteisiin ja ei ole mitään tietoa onko siellä vielä alkuperäiset tukivarret ja puslat. Eli mitä kannattaa vaihtaa ja miten todeta väljyydet perästä?

    Leave a comment:


  • Rider
    replied
    Originally posted by RQQP3 View Post
    Morjesta, olis sellanen kysymys että mikä tuo noissa piuhojen välissä on ? (Linkkissä kuva)

    Sit toinen kysymys että millä noi lämpöpellit on kiinni tuossa pakosarjan päällä?
    Sanokaa jos linkki ei toimi :think
    Äkkiseltään näyttäs joltain jatkolta ja tais olla pulteilla kiinni nuo pellit.

    Leave a comment:


  • kani
    replied
    Lämpöpellit on pistehitseillä kiinni pakosarjan tiivisteessä. Omassa puuttui lämpöpellit kokonaan, tuli laitettua uudet tiivisteet lämpöpelteineen

    Leave a comment:

Working...
X