E46 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Sludu View PostPari päivää sitten rupesi takapää pitämään ääntä. Tulee aina kun nostaa kaasun pois eli kun menee moottorijarrutukselle niin pieni kolahdus. Kiihdyttäessä ei kuulu eikä vaihteiden vaihdon yhteydessä. Ei ole sama ääni kuin tämä normaali perästä kuuluva tumpsahdus vaan pienempi. Verrattavissa esim jos pieni irtokivi osuis lokariin. Huollossa katsoivat ettei ole väljyyttä puslissa tai yms. Ja epäilivät että ääni tulee perästä. Perstuntumalla kuulostais että hieman kuskin puolelta tulisi ja muijakin oli sitä mieltä kun kyydissä istui mutta ei oo varmaa.. Totesin myös kun laitoin auton parkkii vaihde päällä ja heiluttelin autoo edestakaisin nii napsui.
Leave a comment:
-
takapää kolisee
Pari päivää sitten rupesi takapää pitämään ääntä. Tulee aina kun nostaa kaasun pois eli kun menee moottorijarrutukselle niin pieni kolahdus. Kiihdyttäessä ei kuulu eikä vaihteiden vaihdon yhteydessä. Ei ole sama ääni kuin tämä normaali perästä kuuluva tumpsahdus vaan pienempi. Verrattavissa esim jos pieni irtokivi osuis lokariin. Huollossa katsoivat ettei ole väljyyttä puslissa tai yms. Ja epäilivät että ääni tulee perästä. Perstuntumalla kuulostais että hieman kuskin puolelta tulisi ja muijakin oli sitä mieltä kun kyydissä istui mutta ei oo varmaa.. Totesin myös kun laitoin auton parkkii vaihde päällä ja heiluttelin autoo edestakaisin nii napsui.
Leave a comment:
-
Originally posted by Tantero View PostLaitan tämän vielä tännekin, koska alan olemaan epätoivoinen. Eli autona E46 320i -02. Yhtenä aamuna ei vain lähtenyt käyntiin edellisen päivän ajon jälkeen. Välillä ollut epätasaista tyhjäkäyntiä, myös sammunut joitain kertoja, mutta harvoin kuitenkin. Nyt pyörittää konetta startilla, mutta ei edes lupaa.
Vikakoodin luku antoi 47 - Torque limitation safety conzept level1, joka ei ainakaan minulle anna mitään vinkkiä, eikä netistäkään pahemmin mitään löydy. Olisiko kellään mitään hajua mistä lähteä liikkeelle?
edit: Mni olikin näköjään jo vastannut.Last edited by Antti O; 14-11-2014, 06:06.
Leave a comment:
-
Originally posted by MRX View PostKäytinpä tuossa benaria piuhan päässä vanos vikaa tutkiskellessa ja livedatassa ei tapahdu mitään arvojen muuttumista kummallakaa nokka-akselilla. Vanoksen solenoidit täysin jumissa? Autohan pelaa muute iha törkee hyvin pois lukin alaväännön puute. Ja vikakoodia antaa ainoastaan pakopuolen nokalta (bemari asentajan+ beisan systemssin toimarin mukaan on vanos viasta tuo koodi). Ja auto 328i
Edit. Ja vikakoodihan on siis P0014 "Pakonokan asento puutteellinen tjsp."
Leave a comment:
-
Bmw
Mikä osa tuo on mihin menee polttoainesuodattimelta letku, koneen kylkeen? 330d m57.
Leave a comment:
-
Originally posted by Antti O View PostEi sillä pitäis olla väliä missä kohdalla sen nollaa.
Kokeilit jo tuota?
Leave a comment:
-
Originally posted by -Hekaaa View PostSaitko mitenkään sitten nollattua sitä huoltoväliä? Ei ole muute ennen ollu itellä tuommoista ongelmaa edellisten huoltojen kanssa :d
Silloiselta korjaamolta sain huiltokuitin mitä tehty ja kilometrit merkattiin siihen. Sit tuli myytyä eteenpäin.
E: Oli öljynvaihtoväliä vielä n. 18000km jäljellä ja mun kohdalle päätty longlife-öljynvaihto-ohjelma.Last edited by |foder|; 13-11-2014, 20:25.
Leave a comment:
-
Laitan tämän vielä tännekin, koska alan olemaan epätoivoinen. Eli autona E46 320i -02. Yhtenä aamuna ei vain lähtenyt käyntiin edellisen päivän ajon jälkeen. Välillä ollut epätasaista tyhjäkäyntiä, myös sammunut joitain kertoja, mutta harvoin kuitenkin. Nyt pyörittää konetta startilla, mutta ei edes lupaa.
Vikakoodin luku antoi 47 - Torque limitation safety conzept level1, joka ei ainakaan minulle anna mitään vinkkiä, eikä netistäkään pahemmin mitään löydy. Olisiko kellään mitään hajua mistä lähteä liikkeelle?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by |foder| View PostMulla oli aikoinaan e46 320d -99, josta ei saanut korjaamo millään nollattua öljyvaihto tai inspection valoa.
Yritettiin boschin testerillä ja jollain korjaamon omalla laitteella. Eikä myöskään mittaristosta saanut nollattua.
Leave a comment:
-
Originally posted by |foder| View PostMulla oli aikoinaan e46 320d -99, josta ei saanut korjaamo millään nollattua öljyvaihto tai inspection valoa.
Yritettiin boschin testerillä ja jollain korjaamon omalla laitteella. Eikä myöskään mittaristosta saanut nollattua.
Leave a comment:
-
Mulla oli aikoinaan e46 320d -99, josta ei saanut korjaamo millään nollattua öljyvaihto tai inspection valoa.
Yritettiin boschin testerillä ja jollain korjaamon omalla laitteella. Eikä myöskään mittaristosta saanut nollattua.
Leave a comment:
Leave a comment: