E46 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dimas
    replied
    Tuo valkoinen öljy oli ilmeisesti vain öljyä mikä meni maassa yhteen veden kanssa, vielä kun oli 0 kelit niin se ilmeisesti yritti jäätyä. Nyt toi käy normaalisti vaikka en asialle mitään tehnytkään.
    Miten nää käyttäytyy jos näihin laittaa liikaa öljyä?

    Leave a comment:


  • MNi
    replied
    Originally posted by Nikke- View Post
    Auto on '02 mallia, M57 moottorilla.
    Eripakosarjalla, vai samalla :think
    M57:ssa on valupakosarja, ei ole ainakaan halkeama. Katso silti varsipeilillä ettei lohkon kyljessä ole nokijäämiä jos vaikka tiiviste vuotaa. Epätodennäköisempää kuin peltipakosarjan porsiminen tosin.

    Leave a comment:


  • Nikke-
    replied
    Originally posted by MNi View Post
    Joko pakoputken jousto-osa tai todennäköisemmin pakosarjassa halkeama, tyyppivika M57N:ssä.

    Pakosarjan halkeaman vahvistaa parhaiten varsipeilin ja taskulampun kanssa kuikuilemalla.

    ebay.co.uk:sta löytyy hakusanalla "M57N cast iron exhaust manifold", esim. tuossa: KLIK. Vaikkei siinä E46:tta mainita niin pitäisi sopia.

    Voi tietty laittaa sen orkkispeltipakosarjan joka repeää taas.
    Auto on '02 mallia, M57 moottorilla.
    Eripakosarjalla, vai samalla :think

    Leave a comment:


  • Dimas
    replied
    Eipä oikeastaan.. enemmän semmoista valkoista.

    Leave a comment:


  • Kylli-Täti
    replied
    Originally posted by Dimas View Post
    Mikähän keltainen/valkoinen lätäkkö autoni alle aina ilmestyy?
    Jäähdytinnestettä ei häviä yhtään joten veikkaisin että tuo on öljyä mutta ei kai öljykään ton väriseksi muutu veden kanssa?
    Samalla kuin toi lätäkkö ilmeni niin auto on alkanut käydä välillä huonosti tyhjäkäynnillä.
    http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=936921 Onko samanlaista mitä tolla tyypillä? :think

    Leave a comment:


  • Dimas
    replied
    Mikähän keltainen/valkoinen lätäkkö autoni alle aina ilmestyy?
    Jäähdytinnestettä ei häviä yhtään joten veikkaisin että tuo on öljyä mutta ei kai öljykään ton väriseksi muutu veden kanssa?
    Samalla kuin toi lätäkkö ilmeni niin auto on alkanut käydä välillä huonosti tyhjäkäynnillä.

    Leave a comment:


  • MNi
    replied
    Joko pakoputken jousto-osa tai todennäköisemmin pakosarjassa halkeama, tyyppivika M57N:ssä.

    Pakosarjan halkeaman vahvistaa parhaiten varsipeilin ja taskulampun kanssa kuikuilemalla.

    ebay.co.uk:sta löytyy hakusanalla "M57N cast iron exhaust manifold", esim. tuossa: KLIK. Vaikkei siinä E46:tta mainita niin pitäisi sopia.

    Voi tietty laittaa sen orkkispeltipakosarjan joka repeää taas.

    Leave a comment:


  • Nikke-
    replied
    Onko kellään ollut vastaavaa :think 330d pukkaa kabiiniin pakokaasua tyhjäkäynnillä aavistuksen, mutta sittekö laittaa eberin päälle niin sitä vasta tuleekin täsä parina päivänä ollu tämmöstä ongelmaa.. Kävi mielesä että pakoputken liitoksista yms vastaavaa olis vuotoa mut ei käy järkeen sitte ku eberillä aivan omansa pakoputki ja sen savut tulee voimakkaammin :think

    Leave a comment:


  • Lundersson
    replied
    Originally posted by stoikka View Post
    Miten on mahdollista/jothtuu että mittaristossa oleva moottorin lämpötilamittari näyttää että moottori on lämmin mittari klo12, mutta kun katsoo salavalikosta niin lämmöt vasta 70 nousee toki sinne normeihin n.95 . Joku rikki vai keuliiko tuo mittariston viisari omiaan?
    Originally posted by Esal View Post
    330d niin 75 asteen jälkeen ei liiku...liekö tehty alilämpöisenä käyviin koneisiin ettei suotta viedä huoltoon?
    Tätä olen myös ihmetellyt. N42B18, bensa 1,8 lämpömittari pohjoisessa 65 asteisena aina 105 asti. Onko lämpöantureita eri paikassa vai onko mittarin ohjelmoinnista kiinni? Tämä todettu OBD livedatan kanssa. Toivottavasti sama "asteikko" ei mene kuuman puolelle että vasta 145 asteisena lähtee viisari liikkumaan

    Leave a comment:


  • kani
    replied
    Originally posted by MNi View Post
    Jokseenkin näin. Tuohan on vaan navin näyttö ja sen takana CD-levyn sloti. Radiomoduli BM54 kontin puolella vasemmalla reunalla. Jos on hifi- tai Harman/Kardon-hifipaketti, erillisvahvistin on myös samassa paikassa. Navilaskuri generoi kuvan näytölle eli jos nappaat navin irti ei näyttökään pelaa.
    Paitsi jos on TV moduli, tällöin kuva tulee vielä sieltä tai toisin päin.

    Leave a comment:


  • MNi
    replied
    Originally posted by Lersahdus View Post
    Bemmes olis tämmönen soitin... Onks tää nyt se surullisen kuuluisa soitin mitä ei vaihdeta ihan tuosta noin vain toiseen?

    http://members.roadfly.com/csauerbry/nav1.jpg
    Jokseenkin näin. Tuohan on vaan navin näyttö ja sen takana CD-levyn sloti. Radiomoduli BM54 kontin puolella vasemmalla reunalla. Jos on hifi- tai Harman/Kardon-hifipaketti, erillisvahvistin on myös samassa paikassa. Navilaskuri generoi kuvan näytölle eli jos nappaat navin irti ei näyttökään pelaa.

    Leave a comment:


  • Esal
    replied
    Originally posted by stoikka View Post
    Miten on mahdollista/jothtuu että mittaristossa oleva moottorin lämpötilamittari näyttää että moottori on lämmin mittari klo12, mutta kun katsoo salavalikosta niin lämmöt vasta 70 nousee toki sinne normeihin n.95 . Joku rikki vai keuliiko tuo mittariston viisari omiaan?
    330d niin 75 asteen jälkeen ei liiku...liekö tehty alilämpöisenä käyviin koneisiin ettei suotta viedä huoltoon?

    Leave a comment:


  • stoikka
    replied
    Lämmöt

    Miten on mahdollista/jothtuu että mittaristossa oleva moottorin lämpötilamittari näyttää että moottori on lämmin mittari klo12, mutta kun katsoo salavalikosta niin lämmöt vasta 70 nousee toki sinne normeihin n.95 . Joku rikki vai keuliiko tuo mittariston viisari omiaan?

    Leave a comment:


  • Lersahdus
    replied
    Bemmes olis tämmönen soitin... Onks tää nyt se surullisen kuuluisa soitin mitä ei vaihdeta ihan tuosta noin vain toiseen?

    http://members.roadfly.com/csauerbry/nav1.jpg

    Leave a comment:


  • Kylli-Täti
    replied
    Ei oo kaupat auki ennen maanantaita, enkä pääse töihinkään järkevän helposti työkaluille, joten ajattelin maanantaina mennä kaupoille ostaan oikeen mittaset pultit. Muuten oisin varmaan jo nappassu pari milliä pois ja testannu oikeen mitan. Helpointa kuitenkin on mennä ostaan uudet pultit kun ei ne paljoo maksa ees, jos vaan tietäisin oikeen mitan. Noi uudet jätän kesävanteita varten, joten jos jollain on kertoo paljonko oikee mitta on niin arvostaisin :think

    Leave a comment:

Working...
X