laitetaas uudestaan tää vielä jos joltakin irtois joku hyvä vinkki....
ongema on kun auton bensamittari laskee alle 1/4 eikä edes valo vielä pala niin auto sammuu. eli ei saa kaikkia bensoja tankista.
bensapumppu uusittu eli vika ei ole siinä..
ja miten tuo järjestelmä edes käytännössä toimii, eli mikä pumppu pumppaa tankin vasemmalta puolelta bensan tankin oikealle puolelle itse bensapumpulle?
tankin sisällä menee jokin letku vasemmalta oikealle mutta kaikki näyttäs olevan oikealla paikalla. bensamittarikaan ei ole rikki koska tankissa on oikea määrä bensaa verrattuna mittariin koko ajan..
laitetaas uudestaan tää vielä jos joltakin irtois joku hyvä vinkki....
ongema on kun auton bensamittari laskee alle 1/4 eikä edes valo vielä pala niin auto sammuu. eli ei saa kaikkia bensoja tankista.
bensapumppu uusittu eli vika ei ole siinä..
ja miten tuo järjestelmä edes käytännössä toimii, eli mikä pumppu pumppaa tankin vasemmalta puolelta bensan tankin oikealle puolelle itse bensapumpulle?
tankin sisällä menee jokin letku vasemmalta oikealle mutta kaikki näyttäs olevan oikealla paikalla. bensamittarikaan ei ole rikki koska tankissa on oikea määrä bensaa verrattuna mittariin koko ajan..
Oikealla puolella oleva pumppu kierrättää polttoainetta ja paluu menee sen vasemmalla puolella olevan injektorin kautta takas oikealle. Sen aiheuttama imu vetää vasemmalta mukaan polttoainetta. Näin ainakin omassa dieselissä...
Eli joko polttoaineen virtaus on liian pieni, tai se imuinjektori on jotenkin rikki (vuoto?).
Oikealla puolella oleva pumppu kierrättää polttoainetta ja paluu menee sen vasemmalla puolella olevan injektorin kautta takas oikealle. Sen aiheuttama imu vetää vasemmalta mukaan polttoainetta. Näin ainakin omassa dieselissä...
Eli joko polttoaineen virtaus on liian pieni, tai se imuinjektori on jotenkin rikki (vuoto?).
imuinjektori eli siis kyseinen letku tankin sisällä joka siirtää polttoaineen kuskin puolelta hantin puolelle pumpulle?
hmmm todella ärsyttävä vika
Useasti letku on vaan huonosti paikallaan eikä siksi toimi. Ajattelin jos/kun vieläpä tankki on vaihdettu niin onkohan paikallaan.. Mutta olet varmaan jo katsonut?
Vaihdoin alkukeväästä tuon dieselsuodattimen, mikä sijaitsee tässä M47N koneessa kuskin puolella, auton pohjassa.
Huomasin tossa eilen öljynvaihdon yhteydessä että märkii dieseliä sieltä polttoainesuodattimen peräpäästä, eli se polttoainesuodattimen ja polttoainepumpun väli oli ihan märkä. Vaihdoin niiden välisen letkun, eikä vanhassakaan letkussa ollut halkeamia ja letkunkiristimetki oli ehjät. Voiko se vuotaa tuosta polttoainepumpun etuosasta mihin tulee letku kiinni sekä joku liitin?
Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa. Kattelin sitä päätä siinä mutta ei silmällä oikein nää vuotaako se siitä. :think
Milläs vahalla/aineella kannattaa käsitellä nuo e46 mustat listat kyljissä ja puskureissa? Ei tunnu käyvän ihan kaikki aineet.. Ainakaan ei mee parempaan päin
e46 330d Sedan ///M-Sport II -02 Topasblau Metallic
ex e36 325i Coupe -93
Milläs vahalla/aineella kannattaa käsitellä nuo e46 mustat listat kyljissä ja puskureissa? Ei tunnu käyvän ihan kaikki aineet.. Ainakaan ei mee parempaan päin
Mulla on tossa bemarissa nyt pari kertaa käyny sillee että kun auton SAMMUTTAA nii on syttyny keltanetippakannun kuva? Jää palamaan vaikka avaimet ottaa pois mut sammuu jos käyttää virtoja päällä uudestaa. Onko vika öljyanturissa vai ottaako autolla muute vaa vaikeesti?:think
Mulla on tossa bemarissa nyt pari kertaa käyny sillee että kun auton SAMMUTTAA nii on syttyny keltanetippakannun kuva? Jää palamaan vaikka avaimet ottaa pois mut sammuu jos käyttää virtoja päällä uudestaa. Onko vika öljyanturissa vai ottaako autolla muute vaa vaikeesti?:think
Comment