Mitenkäs sen saa sitten oikein paikoilleen? Irrottamiseen löysin kyllä vinkkejä, mutten paikalleen laittoon. Jos sitä pitää vain painaa kohtisuoraan niin miten lujaa? Välistä näkyvät kiinnikkeet näyttää ehjältä. Jos ei ole lähtenyt irti pesussa (teetetyssä käsinpesussa) niin sitten joku on koittanu nyysiä listan mutta jäänyt urakka kesken. Eipä kuitenkaan mitään jälkiä onneksi näy
Hyvän yön voidetta nastoihin niin menee kuin isä äitiin eli liukastetta peliin. Ei väkisin saa painaa.
Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Onko jollain täällä ollu ongelmaa kääntyvien peilien kanssa?
Peili3n säädön vieressä neliön muotoinen nappi jota painamalla peilit kääntyivät taakse. Kun painoin uudelleen peilit alkoivat kääntyä eteenpäin ja oikean puolen peili jäi "ajo asentoon" kuskin peilin edelleen kääntyessä ihan eteen asti.
Eli nut en saa kuskin peiliä oikeaan asentoon. Käsillä kun kääntää niin molemmissa ääripäissä kolahtaa paikalleen muttei puolessa välissä.
pitääkö jotenkin ohjelmoida tai resetoida moottori pysäyttämään peili kesekelle?
Asensin autoon angel eyes ajovalot ilman relejohtosarjaa nyt vilkkuu ajotietokoneessa varoitusvalot että olisi valo palannut. Onko mitään poppakonsteja että millä noi saisi sammumaan kun ainakin itseäni perfektionistina nuo häiritsee.
Tuli mietittyä tossa kun mulla on peilien lämmitys kokoajan päällä, eli ei lämpene takalasin kanssa niiku vakiona. Onkohan tuo voitu koodata toimiakseen ilman takalasin lämmitystä vai miten?
Asensin myös tarvike peilinlasit ja ne kuumenee niin perkeleesti. Missähän vika?
G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Tuli mietittyä tossa kun mulla on peilien lämmitys kokoajan päällä, eli ei lämpene takalasin kanssa niiku vakiona. Onkohan tuo voitu koodata toimiakseen ilman takalasin lämmitystä vai miten?
Asensin myös tarvike peilinlasit ja ne kuumenee niin perkeleesti. Missähän vika?
Teki itellä samaa. Onkohan sitte vaan ominaisuus:think
E30 318i -85
E30 320i -87 ex
E36 316i -91 ex
E36 325i -94 ex
E46 325i -03 ex
E46 316i -02 ex
E61 525i -06 ex
E46 320d -03
Taitaa tarvikepeileissä sitten olla isommat vastukset sisällä kun niin kuumana käy. Jos noi menee ulkolämpötila-anturin kautta niin pitäis toimia ihan normaalisti koska ajotietokone näyttää ulkolämpötilan oikein. :think Jos +20c kelillä on tulikuumat, saa nähdä hehkuuko punaisena talvella kun ulkolämpötila on -20c
G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Onko jollain täällä ollu ongelmaa kääntyvien peilien kanssa?
Peili3n säädön vieressä neliön muotoinen nappi jota painamalla peilit kääntyivät taakse. Kun painoin uudelleen peilit alkoivat kääntyä eteenpäin ja oikean puolen peili jäi "ajo asentoon" kuskin peilin edelleen kääntyessä ihan eteen asti.
Eli nut en saa kuskin peiliä oikeaan asentoon. Käsillä kun kääntää niin molemmissa ääripäissä kolahtaa paikalleen muttei puolessa välissä.
pitääkö jotenkin ohjelmoida tai resetoida moottori pysäyttämään peili kesekelle?
Autona siis 98 loppuvuoden e46 328i sedan.
Minulla oli talvella samaa ongelmaa. Ratkesi sillä kun tuli plussakelit, tai sitten jostain muusta syystä alkoi toimimaan sattumalta siihen aikaan. Tosin sinun tapauksessa ei taida olla kyse pakkasongelmista....
Tulipa mieleen tämmöne turhanpäiväne juttu: Onko näissä automaatti lukoissa joku tunnistinjärjestelmä joka avaa lukot esim. onnettomuus tilanteessa? Anoppi miettii joa kolaroi aukeeko ovet
Onko E46 TIS saatavilla online muodossa jossain? Menossa M43(TU) koneen pelastusoperaatio, edellinen omistaja oli koittanut paikata moottorin öljyvuotoa jäähdyttäjän paikkausaineella. Nyt kone täynnä kovettunutta punaista paskaa, yläkerta, ö-pohja, suodatinjalka sekä moottorin puoleinen venttiili öljypohjan puolelta putsattu. Tällä hetkellä vuorossa öljyruiskut jotka myös melko tukossa. Jotta kolmosen ruiskun saa purettua pois, on tasapaino akselit otettava edestä irti. Kuinka ne asennetaan takaisin, eli onko joku lukitustappi tms. mahdollista lyödä vauhtipyörälle, onko akseleissa merkintöjä jne?
Lienee olisi lopuksi käytettävä vielä laakerikaulat irti jos haluaisi varmistua siitä että töhnä on kaikkialta poikkeen. Kaikenmaailman rojekteja sitä ajautuu pihaan..
EDIT: Google kääntäjä ja venäjänkielinen TIS:si kelvatkoon
Minkä kokoinen ja moniko kulmainen hylsy tarvitaan e46 330d -00 manuaalilaatikon takalaipan irroittamiseen? :think
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Ostin e46 bemariin käytetyn perän ja kaveri tuumasi että saattas olla lukko paikoillaan. Mistä moisen voi tarkastaa jos ei vihti käyttää takakantta huvikseen auki? Kardaanin laipasta kun pyörittää, niin kumpikin vetarin tumppi liikkuu samaan suuntaan. Sitten kun ottaa vetarin tumpeista kiinni, niin aikapaljon on vastusta ennekuin alkaa erisuuntiin liikkumaan.:think
Jos käytän tuon kannen auki niin onko suotavaa laittaa uusi tiiviste väliin vai meneekö vanhalla?
EDIT. Katsoin öljyn täyttö reijästä ja ei ole lukkoa. Noh enpä semmosta ollut ostamassakaan, joten ei pettymyksiä
Comment