Onko tuohon e46 saatava sellaista suksiluukkua mikä ei vaadi sitä nappulaa siinä takapenkissä? ECS tuningilla muistelin joskus nähneeni ehkä sellaisen mutta nyt ei löytynyt mistään?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oma cäbi on alkanu temppuilee apparin puolen lukon suhteen. Lukitus avattaessa sekä ulko että sisäkahva täysin tiedottomat. Muutama lukitus ja avaus ja hetken kahvaa auki kokeilemalla ovi sitten aukeaa. Onkohan ovessa jotain kosketushäikkää? Lukkoon menee napista ok joka kerta ja tappi nousee myös avatessa, vaikkei ovi silti heti aukeakaan...Deutchland uber alles!
Comment
-
-
Originally posted by Slazha View PostValvetronic vika, jollekkin osaavalle korjamolle tai onhan taitaa foorumillakin muutamat jotka tekee noita
Valvetronic vika aiheuttaa sytytyshäiriö vikakoodin
Lisää oireita, ajonhallinta vilkkuu välillä. Sekä ihme nykiminen pienemmillä kierroksilla..?
Comment
-
-
e46 takapää
Mikä ihme takapäässä vialla, kun kävin nelipyöräsuuntauksessa ja vasemmalla takana ei riitä säätövara aurauksessa?
Takatukivarren etummaiset puslat vaihdettu ja muissa puslissa ei ole väljyyttä.
Myös takakelkan puslat katsottu että vielä hyvässä kunnossa.
Tukivarret eivät ole vääntynyt tai erilaisessa asennossa oikeaan puoleen verrattuna.
Säätö on vasemmalta vedetty aivan toiseen laitaan ja aurausta on silti 0.20
Autoa ei ole kolaroitu.
Oikealla puolella aurauksen säätöä on keskellä, joten takakelkka on oikeassa asennossa.F11 523i
Ex: e61 530da , e21 320, e28 520, e34 525ix, e46 320d
Comment
-
-
Originally posted by Rider View PostOnko tuohon e46 saatava sellaista suksiluukkua mikä ei vaadi sitä nappulaa siinä takapenkissä? ECS tuningilla muistelin joskus nähneeni ehkä sellaisen mutta nyt ei löytynyt mistään?
Comment
-
-
Originally posted by vaarni View PostTietoa mistä sais 325 nelikkoon takajarrulevyt ku on erit ku takavetosessa.?? ja onko zimmerman ainut valmistaja?
onko kokemusta topautoosat.fi:stä?
Siinä nopealla vilkaisulla ois 325xi takalevyt ATE
Comment
-
-
Originally posted by vaarni View PostTietoa mistä sais 325 nelikkoon takajarrulevyt ku on erit ku takavetosessa.?? ja onko zimmerman ainut valmistaja?
onko kokemusta topautoosat.fi:stä?
Comment
-
-
Originally posted by Rider View PostAudi puolen porukka on hommannut noita zimmermanin jarrulevyjä täältä http://speed-autoteile.fi/index.php?route=common/home ja saa tuolta näköjään tilattua muutakin BMW osaa.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Noniin, eli semmonen asia pisti hieman mietityttämään kun ajoin todella pitkään (ainakin puoli tuntia?) helteellä ruuhkassa kävelyvauhtia (rallit perhana ), niin sitten alkoi lämmöt jo nousemaan yli puolen välin sigun autossa. Laski takaisin normaaliin heti kun laittoi puhaltimessa lämmöt täysille ja tämän episodin jälkeen toiminut myös normiajossa.
Autoon vaihdettu vesipumppu ja nesteet n. 1000km sitten ja hyvin on pelittänyt tähän asti helteillä ja kaupunkiajossa myös. Nesteet on tallella yhä tästä operaatiosta, ei ole tarvinnut lisäillä.
Onko tällaisessakin tilanteessa autossa aina jotain häikkää, vai oliko tuo kuormitus vain niin kova tekniikalle? Voiko esim. termari tai ilmaa järjestelmässä tehdä tuon yllämainitun tempun, luulisi että tulisi ilmi herkemmin jos vikaa?Ex
F11 530d m-sport
E46 325i cabriolet m-sport
E39 540iA m-sport
E39 523iA
E46 316i
Comment
-
-
Originally posted by Rise View PostNoniin, eli semmonen asia pisti hieman mietityttämään kun ajoin todella pitkään (ainakin puoli tuntia?) helteellä ruuhkassa kävelyvauhtia (rallit perhana ), niin sitten alkoi lämmöt jo nousemaan yli puolen välin sigun autossa. Laski takaisin normaaliin heti kun laittoi puhaltimessa lämmöt täysille ja tämän episodin jälkeen toiminut myös normiajossa.
Autoon vaihdettu vesipumppu ja nesteet n. 1000km sitten ja hyvin on pelittänyt tähän asti helteillä ja kaupunkiajossa myös. Nesteet on tallella yhä tästä operaatiosta, ei ole tarvinnut lisäillä.
Onko tällaisessakin tilanteessa autossa aina jotain häikkää, vai oliko tuo kuormitus vain niin kova tekniikalle? Voiko esim. termari tai ilmaa järjestelmässä tehdä tuon yllämainitun tempun, luulisi että tulisi ilmi herkemmin jos vikaa?
Toimiiko flekti? Taikka sitte vaan jäänyt ilmaa koneeseen.E30 318i -85
E30 320i -87 ex
E36 316i -91 ex
E36 325i -94 ex
E46 325i -03 ex
E46 316i -02 ex
E61 525i -06 ex
E46 320d -03
E70 3.0d - 09
E39 M5 pyhänä
Comment
-
-
Originally posted by MAKELA View PostMikäs siinä valvetronicissa menee? Itselläkin paikka tehdä ja työkalut pysyy käsissä niin ei raaskink hirveästi työtunneista maksella..
Comment
-
-
Mikä on vetänyt hammastangon suojakumit aivan kasaan? Näyttää lähinnä siltä, kuin niiden sisällä olisi valtava alipaine. Taustana tälle on ohjaustehostimen pumpun vaihto. Kääntelin ohjausta muutaman kerran laidasta laitaan pumpun ollessa irti, jotta letkuista tulisi vanhat öljyt mahdollisimman hyvin pois. Tämän jälkeen suojakumit olivat menneet kasaan (olivat siis täysin normaalin näköiset remppaa aloitettaessa).
Tekeekö ohjauksen kääntely ilman pumpun pyörimistä hammastankoon alipaineen vai mitä ihmettä on tapahtunut? Uusi pumppu ei ole vielä paikallaan, joten vielä ei ole päässyt testaamaan, josko tilanne palaisi normaaliksi pumpun kierrättäessä öljyä.f22 220i
Comment
-
-
Nyt tarvitaa nopeasti apua!!
Eli voiko e46 sedanin takakontissa apparinpuolella olevan korimoduulin irroittaa ilman, että tapahtuu mitään hirveyksiä?
Pitää päästä mittaamaan parkkitutkan johdon kun ei suostu kuskinpuolen tutka toimiaan. Kaikki muut anturit naksuu->uusi anturi->ei vaikutusta->yksi poikki ollut johto korjattu->ei vaikutusta. Kaikkiin muihin tulee etäisyystieto ja ne muuttuu paitsi siihen mikä ei naksu. Ehdotuksia?
Vikakoodit mitä antoi/antaa ennen anturin vaihtoa, sen jälkeen ja johdonkorjauksen jälkeen on "keskusrunko PDC (pysäköintijärjestelmä)-20napainen diagnostiikka pistoke. 10-etäisyysanturi takana vasemmalla, -Signaali, avoin virtapiiri, -jatkuva, -virheellinen taajuus 50.
Comment
-
Comment