Flekti sökö, orkkis kallis, mihin tarvikevalmistajaan voisi luottaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by e30_M-tech1 View PostLöytyykö 46:sta moista reikää, e36 mallin hoonasin joskus, mutta noita e46-perän kuvia kun kattelin niin ei ainakaan silmille hypi,
missäs se nelikutosessa on?..328 bensa,avoin perä.
Kiitos kaikille jarruneuvoista, vaihtu jarrusatula noin että sormella estin nestevalumisen.Helppo tapaus
Tuossa ympyröidyssä kohdassa. Taitaa olla M3 takakansi kuvassa, mutta samoilla paikoilla 325.Nyk:E46 320i Touring Black Sapphire
E91 320i Alpinweiss III
EX: E36 318is Coupe Alpinweiss II
E21 315i Hennarot (projekti/kesäauto)
E36 320i Taxi Schwarz joku?
E36 318i Touring Hellrot
Comment
-
-
Vaihdossa tulossa mahdollisesti manuaali 330d -04 ~250tkm, mitä isompaa tuommoisessa saattaa tulla vastaan? turbo laitettu kertaalleen. Löytyykö kyseiselle autolle ostajia? ok kunto ja varusteet.
En itse ota käyttöautoksi vaan laitan menemään eteenpäin kunhan löydän jotain mielenkiintoisempaa.
Comment
-
-
E46 318i ´98 mitta kaaresta napaan, vakio alustalla/rengastuksella?
olisko kellään tietoa/mahdollista mitata?"Toyota Hybrid ostettu, taivaspaikka ja ikuinen viattomuus saavutettu"
Vs1400 Intruder
Ex:
F11 530dA xDrive
E60 523iA
E39 520i Sedan
E39 530dA Touring
E39 528iA Sedan
E46 318i Sedan
E39 523i Sedan
E36 316i Sedan x2
Comment
-
-
Originally posted by olli90~ View PostVaihdossa tulossa mahdollisesti manuaali 330d -04 ~250tkm, mitä isompaa tuommoisessa saattaa tulla vastaan? turbo laitettu kertaalleen. Löytyykö kyseiselle autolle ostajia? ok kunto ja varusteet.
En itse ota käyttöautoksi vaan laitan menemään eteenpäin kunhan löydän jotain mielenkiintoisempaa.
Muuten taitaa olla aika pomminvarmaa tekniikkaa. Kyllä löytyy ostajia, ja oikealla hinnallahan kaikki saa kaupaksi. Itse olen ollut tosi yllättynyt kuinka halpa tälläistä on pitää ja ajella..EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91
Comment
-
-
Nykyinen:
Bmw 525, 93
Ex e30 x1
Ex e36 x4
Ex e34 x2
Ex e46 x1
Ex e38 x1
Inpa löytyy joten vikakoodinluku ja nollaus onnistuu Mikkelin alueella
Comment
-
-
Nyt ois muutama kysymys liittyen iänikuisiin tyhjäkäyntihäiriöihin ja ohjaustehostimeen.
Eli mistä vielä vois ettiä imuvuotoja tms, kun hummaa nuo tyhäjäkyntikierrokset ja tämä voimistuu, kun laittaa ilmastoinnin päälle.
Autoon vaihdettu viime syksynä vanoksen tiivisteet, huohotinjärjestelmä kokonaisuudessaan, ensimmäinen imuputki imm jälkeen. Itse mietin vielä niitä kahta kumitulppaa imusarjan takana ja voisiko tyhäjäkäyntimoottori olla finaalissa tai jumissa?
Sitten vuotaa ohjaustehostimen säiliön putki jostakin ja tähän pitäisi olla kait joku erikoistyökalu millä sen putken liittimen saa iti vai onko tähän olemassa joku vippaskonsti millä sen saa iti?
Ja sitten jos joku tietää pirkanmaalta hiekkapuhallusta, mielellään foorumilaisella ja prässiä lainata alkukesästä noiden apurungon puslien vaihtoon.
Comment
-
-
Originally posted by Rider View PostNyt ois muutama kysymys liittyen iänikuisiin tyhjäkäyntihäiriöihin ja ohjaustehostimeen.
Eli mistä vielä vois ettiä imuvuotoja tms, kun hummaa nuo tyhäjäkyntikierrokset ja tämä voimistuu, kun laittaa ilmastoinnin päälle.
Autoon vaihdettu viime syksynä vanoksen tiivisteet, huohotinjärjestelmä kokonaisuudessaan, ensimmäinen imuputki imm jälkeen. Itse mietin vielä niitä kahta kumitulppaa imusarjan takana ja voisiko tyhäjäkäyntimoottori olla finaalissa tai jumissa?
Sitten vuotaa ohjaustehostimen säiliön putki jostakin ja tähän pitäisi olla kait joku erikoistyökalu millä sen putken liittimen saa iti vai onko tähän olemassa joku vippaskonsti millä sen saa iti?
Ja sitten jos joku tietää pirkanmaalta hiekkapuhallusta, mielellään foorumilaisella ja prässiä lainata alkukesästä noiden apurungon puslien vaihtoon.Nyt:e60 530xda herkuilla
ex e61 530d e46 328i -99 e39 523i -96, e34 520i 24v
Comment
-
-
Auttakaa hädäs :(
Eilen kävin ekaa kertaa tampereella ja katsoin siinä navia kunnes pamautin edessä olevaan autoon. 46:sen konepelti, lukkopelti, syyläri, flekti ja ajovalot saivat siipeensä. Valot toimii mut kiinnikkeet hajosivat. Mistä kannattaisi ostaa nämä kaikki ettei tulisi mahdottoman kalliiksi? Tekeekö tarvike konepellillä mitään? OEM maksaa 500e... Auto jäi tampereella ja itse asun heinolassa eikä vakuutus varmaankaa kustanna hinausta tänne.. :S viddu.
Joo ei pitäs tuijottaa muualle kun tielle mut nyt kävi näin :(Nyt:e60 530xda herkuilla
ex e61 530d e46 328i -99 e39 523i -96, e34 520i 24v
Comment
-
Comment