Originally posted by Kohtuullisesti
View Post
Pysäköintikorkeuttahan voi nostaa näistä arvoista kunhan pyyhkijä ei pääse koskettamaan A-pilaria. Pyyhkijän varren irroittamista akselista kummasti helpottaa pieni ulosvetäjä.
Omassa pirssissä ei hanttarin pyyhkijän pään irtoaminen pysäköntiasennossa muistaakseni edes näy kuskin penkille, pitääpä katsoa. Vaihdoin pyyhkijäkoneiston ja tiivisteitä pari vuotta sitten, silloin tuli paikoitettua suurin piirtein kohdalleen pyyhkijät enkä tuohon pään irtoamiseen ole kiinnittänyt huomiota.
Viimesimmät jotka nyt kokeilussa on viel ihan nelikutoseen suunnitellut.

Leave a comment: