E46 Kysymyksiä ja vastauksia VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MNi
    replied
    Originally posted by Kohtuullisesti View Post
    Onkos kukaan onnistunut löytää nelikutoseen sopivia pyyhkijänsulkia. Kaikki mitä oon kokeillut jää sieltä oikealta puolen törröttämään ilmaan, eikä asetu lasin myötäisesti. Rungottomiakin kokeillut mutta sama häikkä niissäkin. Eipä toi käytännössä haittaa koska sulka kuitenkin pyyhkiessä toimii oikeen hyvin. Lähinnä vaan ulkonäkö juttu kun sieltä sivulta jää typerästi törröttää.
    Ehkä ei ole sulkamerkillä niinkään tekemistä, oletko katsonut josko pyyhkimien pysäköintikorkeus on oikea: KLIK? Seuraavalta sivulta löytyy oikeat korkeudet. Sulkien päiden pysäköintikorkeus pari sivua etenpäin: KLIK.

    Pysäköintikorkeuttahan voi nostaa näistä arvoista kunhan pyyhkijä ei pääse koskettamaan A-pilaria. Pyyhkijän varren irroittamista akselista kummasti helpottaa pieni ulosvetäjä.

    Omassa pirssissä ei hanttarin pyyhkijän pään irtoaminen pysäköntiasennossa muistaakseni edes näy kuskin penkille, pitääpä katsoa. Vaihdoin pyyhkijäkoneiston ja tiivisteitä pari vuotta sitten, silloin tuli paikoitettua suurin piirtein kohdalleen pyyhkijät enkä tuohon pään irtoamiseen ole kiinnittänyt huomiota.

    Leave a comment:


  • peltone
    replied
    Originally posted by Kohtuullisesti View Post
    No on.. Tottakai!Viimesimmät jotka nyt kokeilussa on viel ihan nelikutoseen suunnitellut.
    No täytyy tutkia vielä että olisko probleeman aiheuttaja jossain muualla kun itse sulissa
    Olen huomannu touringissa täysin saman

    Leave a comment:


  • Kohtuullisesti
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    Onko siellä nyt oikean mittaiset sulat paikallaan?
    No on.. Tottakai!Viimesimmät jotka nyt kokeilussa on viel ihan nelikutoseen suunnitellut.
    No täytyy tutkia vielä että olisko probleeman aiheuttaja jossain muualla kun itse sulissa

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by Kohtuullisesti View Post
    Onkos kukaan onnistunut löytää nelikutoseen sopivia pyyhkijänsulkia. Kaikki mitä oon kokeillut jää sieltä oikealta puolen törröttämään ilmaan, eikä asetu lasin myötäisesti. Rungottomiakin kokeillut mutta sama häikkä niissäkin. Eipä toi käytännössä haittaa koska sulka kuitenkin pyyhkiessä toimii oikeen hyvin. Lähinnä vaan ulkonäkö juttu kun sieltä sivulta jää typerästi törröttää.
    Onko siellä nyt oikean mittaiset sulat paikallaan?

    Leave a comment:


  • Kohtuullisesti
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    No jos mittaat sen vanhan ja ostat lyhyemmän ? Joo, ei pyyhi niin laajalta alueelta mutta elämä on.
    No jos jätetään toi viimeiseks vaihtoehdoks... Lähinnä mietin että onko joku löytänyt sopivan mallin, jossa tota "törrötystä" ei ilmene. Vai onko sama problemos kaikissa sulissa

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by Kohtuullisesti View Post
    Onkos kukaan onnistunut löytää nelikutoseen sopivia pyyhkijänsulkia. Kaikki mitä oon kokeillut jää sieltä oikealta puolen törröttämään ilmaan, eikä asetu lasin myötäisesti. Rungottomiakin kokeillut mutta sama häikkä niissäkin. Eipä toi käytännössä haittaa koska sulka kuitenkin pyyhkiessä toimii oikeen hyvin. Lähinnä vaan ulkonäkö juttu kun sieltä sivulta jää typerästi törröttää.
    No jos mittaat sen vanhan ja ostat lyhyemmän ? Joo, ei pyyhi niin laajalta alueelta mutta elämä on.

    Leave a comment:


  • Kohtuullisesti
    replied
    Onkos kukaan onnistunut löytää nelikutoseen sopivia pyyhkijänsulkia. Kaikki mitä oon kokeillut jää sieltä oikealta puolen törröttämään ilmaan, eikä asetu lasin myötäisesti. Rungottomiakin kokeillut mutta sama häikkä niissäkin. Eipä toi käytännössä haittaa koska sulka kuitenkin pyyhkiessä toimii oikeen hyvin. Lähinnä vaan ulkonäkö juttu kun sieltä sivulta jää typerästi törröttää.

    Leave a comment:


  • Skunkki^
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Anna olla ja vie purkaamolle.
    Tämäkin on varteenotettava vaihtoehto, mutta jos jostain sattuisi löytymään sopuhintainen kone, niin miksi ei?
    Lähinnä noita muita N-koneita mietin jotta saisi vähän laajemman skaalan moottorivaihtoehtoihin jossei samanlaista löydy.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by Skunkki^ View Post
    N- koneiden ristiinsopivuus?
    N42B20 taitaa sanoa itsensä irti. Koneenvaihtoa ajatellen mitä vaihtoehtoja tuon tilalle, nuin niinkuin plug'n play?
    N46 vissiin taitaisi passaa ihan suoraan, vaiko?
    Entä jos aivan hurjaksi mennään, mites N43?
    Anna olla ja vie purkaamolle.

    Leave a comment:


  • Vilppi132
    replied
    Kaikissa e46 korimallin 6 koneissa on DISA härpäke, pitääkö paikkansa ?

    Leave a comment:


  • Pekkude
    replied
    Sopiiko sedan prefaceliftissa ollut irrotettava vetokoukku sedan faceliftiin suoraan? Miten johtosarja? voiko ryöstää takavaloilta vai miten johtosarja tulisi asentaa?

    Leave a comment:


  • Skunkki^
    replied
    N- koneiden ristiinsopivuus?
    N42B20 taitaa sanoa itsensä irti. Koneenvaihtoa ajatellen mitä vaihtoehtoja tuon tilalle, nuin niinkuin plug'n play?
    N46 vissiin taitaisi passaa ihan suoraan, vaiko?
    Entä jos aivan hurjaksi mennään, mites N43?

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by bemmeri View Post
    Joo ei ollu apukuskin bägiä vaihettu. Molemmat vaihtavat samalla kertaa, kunhan saavat kuskin bägejä tonteille.
    Keskiviikkona soittivat,Torstaille aika, auto ennen seiskaa pihaan niin ysiltä tuli viesti että voi noutaa.

    Leave a comment:


  • Kojontti
    replied
    Originally posted by vam0s View Post
    Mitenköhän sais avaimen kantamaa kasvatettua? Paristot vaihtamalla ottaa nyt jo sen 5m kun ennen piti olla ihan vieressä. Toisessa coupessa ottaa helposti lähes 100m päästä
    Eikös tuo viittaa antenniin/vahvistimeen tuo ongelma.

    Leave a comment:


  • jluoma
    replied
    Originally posted by Kojontti View Post
    E46 x kaipaa uusia etutukivarsia, onko kokemuksia tarviketukivarsista. Varsinkin että mitä kannattaa välttää...
    Ebaystä saksasta tilasin pari vuotta sitten tukivarret ilman heloja 99€ + toimitus, eli n. 130€ kaikkineen. Iloinen yllätys kun avasin paketin, että ne olikin Meyle HD malliset, oletin ostaneeni halpikset, mutta nuo on olleet ihan hyvät. Tokihan ne kulutustavaraa ovat, muttei joka vuosi ole tarvinnu vaihtaa.

    Leave a comment:

Working...
X