Originally posted by BMW525Xda
View Post
E46 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Toki alkuperäisistä johdoista erottaa, mutta tuossa SenCom korjaussarjassa näyttäisi olevan useampi ruskea. Joten tarkkana pitää olla kun kytkee sen.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
No voi ... pitiki luottaa siihe ohjeesee. Eihä ton sarjan johdot riitä mitenkää sitte. Im fucked D: mitää käryä enää mikä kuuluis mihkä. Kaikki toimii kyl muuten, mut ku rekkarivalot sais pelaa sillo kun pitäs.Originally posted by HTK12 View PostSiellä on useita ruskeita johtoja. Ei siis ole sama minkä ruskean johdon yhdistää mihinkin ruskeaan johtoon.Nyt:e60 530xda herkuilla
ex e61 530d e46 328i -99 e39 523i -96, e34 520i 24v
Comment
-
Ei ollu mulla kun yksi paksu ruskea johto. Salooniin piti sarjan kuulua. Takaisikaa sitä ei voi enää lähettää.Originally posted by HTK12 View PostToki alkuperäisistä johdoista erottaa, mutta tuossa SenCom korjaussarjassa näyttäisi olevan useampi ruskea. Joten tarkkana pitää olla kun kytkee sen.Nyt:e60 530xda herkuilla
ex e61 530d e46 328i -99 e39 523i -96, e34 520i 24v
Comment
-
Voisiko joku ottaa nyt yleismittarin käteen ja mitata tuleeko ylempään riviin jännite jos avain ei ole virtalukossa?Originally posted by |makke View PostKuuluuko E46:ssa ylemmän sulakerivin sulakkeet olla jännitteettömiä kunnes avainta käännetään vai kuuluisiko niihin tulla jännite aina?
Comment
-
e46 320d. Lambda-anturista roikkuu valkoinen katkaistu johto. Mikä lienee tarkoitus, pitäisikö olla kytketty? Ei vikakoodeja ja katsastettu ok eli päästöt niiltä osin kunnossa.
Kuva: http://pouserinet.fi/~aq/320/btcf/lambda.jpg
Comment
-
En ole E46 kontin johtoja korjannut, mutta hieman ihmettelen kyllä, jos siinä siis ei ole riitävästi johtoja. E39 kun korjasin kontin johdot, niin vetäsin ihan vaan silikonijohdolla, en alkanut mitään sarjaa tilaamaan. Kolvasin johdot kiinni ja kutistesukkaa päälle. Lopuksi sitten päälle johtosarjoihin tarkoitettua Tesan teippiä (samanlaista oli alkuperäinenkin teippi). Normaalia sähköteippiä sinne ei kannata laittaa tulee melkoinen liimaklöntti niistä. Kytke ne johdot kuten ohjeessa on, luulisi toimivan.Originally posted by jonsered92 View PostEi ollu mulla kun yksi paksu ruskea johto. Salooniin piti sarjan kuulua. Takaisikaa sitä ei voi enää lähettää.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
minkäs väristä jäähdytysnestettä pitäs olla e46 330d? lukenu jottai et vihreetä mut onko haittaa jos on punaista? tällä hetkellä punasta mutta mietin että kannattaisko vaihtaa vihreeseen?Ex: e46 330d farkku vm 2002
Nykyinen silmäterä: e30 325 mtech 2
Comment
-
Tehtaalta se on ollut sinistä, mitä BMW yleisesti käyttää. Kyllähän siellä monet muutakin käyttää. Jos menet vaihtamaan, niin järjestelmä pitää huuhdella huolella. Näitä EI SAA sekoittaa.Originally posted by jonzze View Postminkäs väristä jäähdytysnestettä pitäs olla e46 330d? lukenu jottai et vihreetä mut onko haittaa jos on punaista? tällä hetkellä punasta mutta mietin että kannattaisko vaihtaa vihreeseen?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Kyllä ne siellä toimii ihan kuten sinisetkin. Niitä kannattaa vaan muistaa vaihtaa välillä. Ominaisuudet ei säily ikuisesti jäähdytysnesteessä.Originally posted by jonzze View Postmutta pitäis uskaltaa pitää punasetkin?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
BMW Operating Fluids vuodelta 2007 kertoo toista, tarkemmin: KLIK.Originally posted by HTK12 View PostTehtaalta se on ollut sinistä, mitä BMW yleisesti käyttää. Kyllähän siellä monet muutakin käyttää. Jos menet vaihtamaan, niin järjestelmä pitää huuhdella huolella. Näitä EI SAA sekoittaa.
Värihän ei ratkaise vaan riippuu mitä punaista nestettä se on. Jos on BMW:hen sopivaa, niin sinistä ja punaista sopii sekoittaa jos molemmat ovat etyleeniglykolia eikä nesteessä ole nitriittiä/fosfaattia/silikaattia.
Comment
-
Omaan M3:een on menossa nyt alustaan kaikki uudet puslat ja painin nyt kysymyksen kanssa, että laittaako Strongflexin punaista vai keltaista... :think Löytyykö käyttökokemuksia eroista? Omat Strongflex kokemukset rajoittuu lähinnä E36 korimalleihin ja sillä perustella keltaisia olisin nyt siis laittamassa. :think
Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
--
Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
Comment
-
Kesällä juttelin apparalla erään vanhemman herran kanssa jolla punainen M3 katulaillisena rata-autona. Hän sanoi ettei kannata laittaa urtsupuslia ollenkaan, M3 omat puslat on kuulemma parhaat ja joustavat juuri oikealla tavalla.Originally posted by kmn View PostOmaan M3:een on menossa nyt alustaan kaikki uudet puslat ja painin nyt kysymyksen kanssa, että laittaako Strongflexin punaista vai keltaista... :think Löytyykö käyttökokemuksia eroista? Omat Strongflex kokemukset rajoittuu lähinnä E36 korimalleihin ja sillä perustella keltaisia olisin nyt siis laittamassa. :think
:think
Comment
-
No myöhemmin sen nesteen tarkka väli voi olla hankala sanoa. Tuolla yritin vain sanoa, ettei se ole alkuperäistä BMW nestettä.Originally posted by MNi View PostBMW Operating Fluids vuodelta 2007 kertoo toista, tarkemmin: KLIK.
Värihän ei ratkaise vaan riippuu mitä punaista nestettä se on. Jos on BMW:hen sopivaa, niin sinistä ja punaista sopii sekoittaa jos molemmat ovat etyleeniglykolia eikä nesteessä ole nitriittiä/fosfaattia/silikaattia.
Joo ei se väri ratkaise, mutta miten jälkikäteen selvität kotitallissa mitä siellä on? Ehkä se on yhteensopivaa tai sitten ei. Seuraavassa viestissä kysyttiin, että voiko ne sinne jättää. Itse väittäisin, että kyllä voi. Harvassa on ne jäähdytysnesteet, jotka ei toimisi BMW:ssä (olettaen, että niitä nesteitä ei ole sekoiteltu). Huolellisesti huuhtelemalla sinne voi laittaa ihan mitä haluaa eikä se auto siitä räjähdä. "Väärä" neste ei välttämättä tarjoa optimaalista suojaa, mutta kyllä se auto sillä kulkee.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Tulee jokapäivä ajettua reittiä missä on tietyö käynnissä.
Tuossa kohtaa on laitettu uutta asfalttia ja jätetty noin 5cm korkea koroke vanhan ja uuden asfaltin liitoskohtaan. Jos tuohon töyssyyn ajaa vähänkään kovempaa auto nykäsee oikein kunnolla, ihan kuin sammuisi mutta lähtee heti käyntiin. Ei mikään kamalan häiritsevä mutta ei uskoisi ihan normaaliakaan olevan
Missä mahtaa ongelma olla?
E38 740i -95
Comment
Comment