Originally posted by Zanddu
View Post
2. 105 on normi ja nouseminen riippuu ajokäyttäytymisestä, ulkolämpötilasta ja onko sisätilat asetuksella kanariansaaret. Tässä vehkeessä on sähköinen termostaatti jonka vikaherkkyydestä ei oikein missään tietoa. Jos laskee noin paljon pienissä nopeuksissa olisi ensimmäinen veikkaus että termostaatti "jämähtää" auki.. Flektin lämpöanturi on jäähdyttimen ulostulo/alavesiletkussa ja kertoo flektille jos kenno ei jäähdytä tarpeeksi eli koneenlämpö ei kerro koska flekti menee päälle.
3. Omassa syttyy ~50km välein ja päästöt kunnossa. Kyseinen vikakoodi alkaa syttymään kun katalysaattorin puhdistusteho laskenut 5% normaalista, mutta ongelman ydin useimmissa tapauksissa on imuvuoto jota itse en ole löytänyt vaikka etsitty kissojen ja koirien kanssa...
4. Useimmissa pöntöissä on kondenssivedelle tyhjennysreikä joka saattaa umpeutua joka tässä aika varma vaihtoehto. Kansihommaan liittyen - jäähyneste tulee valkoisena savuna (huomattava ero esim. normaaliin kylmänilman höyryyn) joka haisee makealle.
Comment