Kerros vähän tosta hifi-paketista? Mitä siinä on? En oo kuullukkaan
HiFi-paketissa on eri vahvistin kuin H/K(Top HiFi)-setissä, eikä siinä ole subbareita hattuhyllyn alla. Kaiuttimia sama määrä, mutta H/K:ssä hieman paremmat. HiFi-paketin vahvistin ei myöskään nosta voimakkuutta nopeuden mukaan, kuten H/K-vahvistin tekee.
No ehkä ihan ekaksi kannattaa kokeilla ilmata huolella. Voi toki olla että pumppukin on jo kaputt jos tietoa vaihdosta ei ole, tosin siinä tapauksessa ei paljon kannata ajella..
E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP) Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Onko kellään valistunutta arvausta, että miksi e46 compact jätti kässärin valon palamaan, mutta kun ajaa, kongi ei soi. Kun ajaessa vetää kässärin päälle, kongi soi.
Irroitin kässärin varresta tunnistimen - ei vaikututsta, valo paloi edelleen.
Kässäri ottaa myös kiinni.
Kirstin myös kässärin vaijeria kahvan juuresta, ei vaikutusta.:think
Onko kellään valistunutta arvausta, että miksi e46 compact jätti kässärin valon palamaan, mutta kun ajaa, kongi ei soi. Kun ajaessa vetää kässärin päälle, kongi soi.
Irroitin kässärin varresta tunnistimen - ei vaikututsta, valo paloi edelleen.
Kässäri ottaa myös kiinni.
Kirstin myös kässärin vaijeria kahvan juuresta, ei vaikutusta.:think
Punainen jarruvalo on myös jarrunesteen tason valvonnasta, onhan sitä tarpeeksi?
Mitenkäs tuo dsc systeemi toimii näissä nelikutosissa?
Kyseessä siis 330ci 2001 saksantuonti. Lyhyt painallus dsc-napista ja valo syttyy mittaristoon. Onko tässä asennossa kaikki luistonestot ja ajonvakautukset pois? Pitempään painaessa nappia ei ainakaan tunnu mitään tapahtuvan. Ei viitsi alkaa kesäkeleillä kokeilemaan ja kiusaamaan vanhusta:think
Mitenkäs tuo dsc systeemi toimii näissä nelikutosissa?
Kyseessä siis 330ci 2001 saksantuonti. Lyhyt painallus dsc-napista ja valo syttyy mittaristoon. Onko tässä asennossa kaikki luistonestot ja ajonvakautukset pois? Pitempään painaessa nappia ei ainakaan tunnu mitään tapahtuvan. Ei viitsi alkaa kesäkeleillä kokeilemaan ja kiusaamaan vanhusta:think
On yksitoiminen nappi. Eli kyllä, kaikki on poissa pelistä lyhyellä painalluksella.
Mitenkäs tuo dsc systeemi toimii näissä nelikutosissa?
Kyseessä siis 330ci 2001 saksantuonti. Lyhyt painallus dsc-napista ja valo syttyy mittaristoon. Onko tässä asennossa kaikki luistonestot ja ajonvakautukset pois? Pitempään painaessa nappia ei ainakaan tunnu mitään tapahtuvan. Ei viitsi alkaa kesäkeleillä kokeilemaan ja kiusaamaan vanhusta:think
Mulla ainakin kun painaa muutaman sekunnin nappia niin syttyy semmonen keltanen jarrujen merkkivalo myös muistaakseni. Napissa lukee dsc
On yksitoiminen nappi. Eli kyllä, kaikki on poissa pelistä lyhyellä painalluksella.
ASC toimii noin, DSC kaksivaiheinen poisto, lyhyt painallus, menee ns sähkölukko asentoon, pitkä 5sec painallus, niin menee kokonaan pois. Nappia pitää tosin painaa kaikki päällä asennossa, että saa kaiken pois, ei tuossa sähkölukko moodissa.
ASC toimii noin, DSC kaksivaiheinen poisto, lyhyt painallus, menee ns sähkölukko asentoon, pitkä 5sec painallus, niin menee kokonaan pois. Nappia pitää tosin painaa kaikki päällä asennossa, että saa kaiken pois, ei tuossa sähkölukko moodissa.
DSC:stäkin on useampia versioita. Takavedoissa vanhemmassa (09/00 asti) järjestelmässä kaikki kytkeytyy pois kertapainalluksella.
WDS:stä lainattu: "As from 9/2000 the E46 (standard drive) and Z3 is fitted with the Continental Teves DSCIII MK60. This replaces the DSCIII MK20EI."
Comment