Millanen homma vaihtaa e46 316 '03 etu tukivarsien puslat powerflexeiksi? Vanhat on uuden alustan toimesta ihan paskana mutta saako vanhat puslat pihalle miten?
E46 Kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
e36 325 ’92 (HöntsäDee) Coupe
ex:
e36 328i ’95 Touring,
e91 330d ’06 Touring, e91 330d '06 Touring,
e36 328i ’95 Coupe, e90 330i ’06 Sedan,
e46 320d ’03 Touring, e60 530d ’04 Sedan,
e36 323i '98 Sedan, e36 318iS '95 Coupe,
e36 316i '96 Sedan, e46 330d '04 Touring,
e46 316i '03 Sedan, e36 320i '95 Touring,
e36 320i '95 Coupe, e36 325i '92 Sedan,
e36 316i '97 Touring, e30 316i '89 2d Sedan.
-
Ei ole pahakaan, eikä tukivarsia tarvi välttämättä irrottaa autosta. Vanhan puslan saa irti vaikka isolla ulosvetäjällä. Tuolla jotain ohjeita E36:seen, vaikka niissä pusla onkin rikottu paikoilleen. Samanlainen se on nelikutosessakin:Originally posted by jvsvmvsv View PostMillanen homma vaihtaa e46 316 '03 etu tukivarsien puslat powerflexeiksi? Vanhat on uuden alustan toimesta ihan paskana mutta saako vanhat puslat pihalle miten?
Comment
-
Ei ole paha rasti -> Vahvikelevy (nr 3) irti ja osan 6 nr 4 pultti (x2) irti. Vanha pusla ulos ja uusi sisään prässillä. Holkin ohkaisuudesta johtuen veikkaan että ei onnistu ulosvetäjillä tai kikka kolmosilla ilman kiroilua.Originally posted by jvsvmvsv View PostMillanen homma vaihtaa e46 316 '03 etu tukivarsien puslat powerflexeiksi? Vanhat on uuden alustan toimesta ihan paskana mutta saako vanhat puslat pihalle miten?
http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=31_0600
Menopelit - 116 F20, Yamaha YZF-R6, Suzuki VZ800 Marauder
ex 325 e30, 316ti e46
Comment
-
Kiitoksia vastauksista eiköhän noilla selvitä
mut eikö muka powerflexit mene paikoilleen ilman prässiä?:think
e36 325 ’92 (HöntsäDee) Coupe
ex:
e36 328i ’95 Touring,
e91 330d ’06 Touring, e91 330d '06 Touring,
e36 328i ’95 Coupe, e90 330i ’06 Sedan,
e46 320d ’03 Touring, e60 530d ’04 Sedan,
e36 323i '98 Sedan, e36 318iS '95 Coupe,
e36 316i '96 Sedan, e46 330d '04 Touring,
e46 316i '03 Sedan, e36 320i '95 Touring,
e36 320i '95 Coupe, e36 325i '92 Sedan,
e36 316i '97 Touring, e30 316i '89 2d Sedan.
Comment
-
Nyt pitää sen verran tarkentaa, että tarkoitin tietenkin että vanha pusla irtoaa tukivarresta ulosvetäjällä. Jos ei ole prässiä, niin että saa sen vanhan puslan irti osasta nro 6, niin puslan joutunee rikkomaan. Powerflexin asentamiseen ei prässiä tarvi, mutta ruuvipenkistä on iso apu.Originally posted by jvsvmvsv View PostKiitoksia vastauksista eiköhän noilla selvitä
mut eikö muka powerflexit mene paikoilleen ilman prässiä?:think
Comment
-
Jees ymmärsin tämänOriginally posted by MPV View PostNyt pitää sen verran tarkentaa, että tarkoitin tietenkin että vanha pusla irtoaa tukivarresta ulosvetäjällä. Jos ei ole prässiä, niin että saa sen vanhan puslan irti osasta nro 6, niin puslan joutunee rikkomaan. Powerflexin asentamiseen ei prässiä tarvi, mutta ruuvipenkistä on iso apu.
katotaan miten lähtee, on tossa onneks mahdollisuus käyttää myös prässiä
e36 325 ’92 (HöntsäDee) Coupe
ex:
e36 328i ’95 Touring,
e91 330d ’06 Touring, e91 330d '06 Touring,
e36 328i ’95 Coupe, e90 330i ’06 Sedan,
e46 320d ’03 Touring, e60 530d ’04 Sedan,
e36 323i '98 Sedan, e36 318iS '95 Coupe,
e36 316i '96 Sedan, e46 330d '04 Touring,
e46 316i '03 Sedan, e36 320i '95 Touring,
e36 320i '95 Coupe, e36 325i '92 Sedan,
e36 316i '97 Touring, e30 316i '89 2d Sedan.
Comment
-
Okei, hyvä tietää. Laitoin tosin jo orkkislakun tilaukseen, nelisenkymppiä.Originally posted by HTK12 View PostJos haluaa halvemmalla päästä, niin ostaa butyliimassaa tuubissa. Esim. Sika 710 7,90 motonetissä
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
On siinä hintaa kun tuolla yhdellä tuubille liimailee useasta autosta kaikki kostesulut. Noh ehkä tuo orkkis on vähän helpompi käyttää.Originally posted by 525iiäxä View PostOkei, hyvä tietää. Laitoin tosin jo orkkislakun tilaukseen, nelisenkymppiä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Itse olen korjaillut noita kosteussulkuja BMW Terostat 81 butyylinauhalla. Sitä saa 10 metrin rullassa parin kympin hintaan esim. GP:ltä. Kuumailmapuhallin on ehdoton työkalu tuon nauhan kanssa toimiessa, jotta pinnat tarttuvat riittävän tiukasti ja tiiviisti kiinni. Lämpimämmillä keleillä saumauksen onnistuminen on todennäköisempää, mikäli joutuu ulkosalla värkkäilemään.IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
Olisko tälle jotain osa# niin helpottaisi tilaamistaOriginally posted by JaniLap View PostItse olen korjaillut noita kosteussulkuja BMW Terostat 81 butyylinauhalla. Sitä saa 10 metrin rullassa parin kympin hintaan esim. GP:ltä.
Edit: googlasin
Vastaus on 83190153321
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98 orientblau metallic /w casual hellgrau
E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
F40 128ti individual storm bay metallic w/ dakota perf. magmarot/akzent
Muut talouden vehkeet: E19, Fendt, Muuli, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E90 320i LCI ///M-Sport '09, E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
Voi olla. Ja onhan tuossa 20m lakua, että riittää siitäkin muutamaan oveen. Silti, tuubitavara on halvempi ratkaisu, mutta tällä kertaa näin.Originally posted by HTK12 View PostOn siinä hintaa kun tuolla yhdellä tuubille liimailee useasta autosta kaikki kostesulut. Noh ehkä tuo orkkis on vähän helpompi käyttää.
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
E46 omistajat, huomasin tänään semmoisen että vaikka olen luottanut 8 vuotta keskuslukituksen toimintaan, ja laittanut auton lämpeämään ja ovet kiinni. Tänään laitoin auton lämpiämään ja kävin tupakalla niin ovet mennyt itsestään lukkoon 😁
Onneksi sain väkivalloin lasia karmin välistä sentin verran alas että sain pitkällä rautalankahenkari virityksellä painettua keskuslukitus nappia. Sedanissa varmaan ei onnistuis...
Ei voi luottaa siis enää ainakaan siihen että ovet pysyy auki jos itse ei ole sisällä ja avaimet vietalukossa. Itse ajatellut aikaisemmin että on vain vag vehkeiden ongelma...
E70 X5 4.8i
ex: E46 325Ci
Comment
-
Terve! Laitetaan pohjustus, kun kirjotin toiseen topikkiin:
Nyt tallilla koitin sitten vähän purkailla takaluukun muoveja ja johtosarjaa esiin. Mahdollisesti ehkä löytyi jokin teippiviritys, mutta se menee kontin sisään takaspoilerin paikkeille. Ongelma onkin, miten pääsen purkaan takaspoileria, kun en saa mikrokytkimestä, enkä avaimista takalasia auki?Originally posted by Tikki- View PostTerve! Tuli ostettua ensimmäinen BMW, joten passeli syy rekisteröityä tänne. Nostetaan omalla ongelmalla aihetta.
316i Touring -03 vm. Keskuslukitus toimii ovesta avaimella, ja keskikonsolin näppäimestä. Sisävalot toimii ja vilkutkin vilahtaa.
Avaimien näppäimistä ei tapahdu mitään, kummallakaan avaimella. Vaihdoin toiseen uuden VL2020-akun, ohjelmoin, eikä mitään eloa. Takakontti avautuu normaalisti kontin kytkimestä, mutta lasi ei avaudu.
Topikkia lukemalla päädyin johtosarjan tutkimiseen, ja ilmeisesti ne releviat voi unohtaa, jos muuten keskuslukitus toimii? Saatoin ehkä hämärällä ajaessa sivusilmällä huomata, kun lisäjarruvalokin vilkahti itekseen..
Tarvis muutenkin purkaa koko luukku irti, kun saranat todella naheet.
Samaan syssyyn kysytään, kun tilasin netist perinteisen 10e auxi-piuhan mankan taakse, mutta tulee vaan "No Disc" kun painaa Modea. SV 520-loppuinen mankka. Eikös pitäis toimia?Last edited by Tikki-; 20-04-2017, 21:01.
Comment
Comment