Hyvi toimii redlinen öljyt manuaalis.
E46 330i (Sedan) Huoltoa/Kunnostusta
Collapse
X
-
-
Eikö BMW:n jäähdytysneste pitäisi olla ennemminkin sinistä kuin vihertävää ?
Tuossa tyhjennyksessä huomasin, että tainnut mennä väärät nesteet edellisellä omistajalla sisään:


Mites jatkossa, ei pitäisi desiä kahta enempää olla kierrossa vihreää, laitanko vaan siniset nesteet sisään vai aiheutuuko tästä ongelmia ?
BMW i3 60Ah REx -14
Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Comment
-
Kiitoksia
BMW i3 60Ah REx -14
Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Comment
-
Radiaattorin pohjassa oleva 22mm muovinen pultti tiputtaa tipan/sekunti. Miten tuon saisi tiivistettyä nyt kun nesteet on sisällä ? Pikaista vastausta odotellessa. Mustaa rtv:tä löytyy, mutta miten tuo märälle kovettuu ? Jotain vinkkejä tiivistykseen ?
BMW i3 60Ah REx -14
Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Comment
-
Comment
-
Tätä mietinkin, mutta en osanumeroa o-renkaalle löytänyt ja pitäisikö o-renkaan estää kokonaan nesteen pääsy sen alapuolelle, eli tuon kiristäminen ei olisi ikään kuin tärkeää ?Originally posted by BMWjunkie View PostUusi O-rengas?
BMW i3 60Ah REx -14
Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Comment
-
Kyllä pitäisi. Ja ei pidä kiristää, ainoastaan kääntää paikoilleen. Kiristämällä vain rikot tapit jonka jälkeen se ei enää pidä.Originally posted by Sisäänajettu View PostTätä mietinkin, mutta en osanumeroa o-renkaalle löytänyt ja pitäisikö o-renkaan estää kokonaan nesteen pääsy sen alapuolelle, eli tuon kiristäminen ei olisi ikään kuin tärkeää ?
Uusi osa:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/sho...diagId=17_0145
2 manuaalille, 3 automaatille.E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98 orientblau metallic /w casual hellgrau
E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
F40 128ti individual storm bay metallic w/ dakota perf. magmarot/akzent
Muut talouden vehkeet: E19, Fendt, Muuli, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E90 320i LCI ///M-Sport '09, E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
Lienee viittaa siihen, että samaa syylaria voi käyttää sekä automaatille että manuaalille ja tuolla osalla määritetään miten neste kiertää. Hassu nimi, mutta toisaalta "adjusting" = "mukauttamista".Originally posted by jr66 View Post^^^^
"Radiator adjusting screw" Mikäs tämä osa on käytännössä ?
Nyt kun kaivelen muistikuvia, taitaa olla menetetty peli jos osa on jo kädessä = Sakarat on silloin jo poikki. Osa on siis ainoastaan kertaalleen laitettava. Joskus joku sekoillut että kyseessä olisi tyhjennysproppu ja vääntänyt osan 2/3 irti väkisin, vaikka oikea proppu on osa 4.
-> Kysyjälle: Uutta osaa tilaamaan merkkiliikkeestä. Tyhjennysproppu näyttää olevan edelleen kiinni tuossa, joten sen saa vielä pelastettua, jahka ostaisin senkin samalla uuden suosiolla että pitää varmasti.E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98 orientblau metallic /w casual hellgrau
E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
F40 128ti individual storm bay metallic w/ dakota perf. magmarot/akzent
Muut talouden vehkeet: E19, Fendt, Muuli, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E90 320i LCI ///M-Sport '09, E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
Eli mitä osaa pitäisi hakea merkkiliikkeestä ja osaako kukaan arvioida tämän hintaa ?Originally posted by Dualfun View PostLienee viittaa siihen, että samaa syylaria voi käyttää sekä automaatille että manuaalille ja tuolla osalla määritetään miten neste kiertää. Hassu nimi, mutta toisaalta "adjusting" = "mukauttamista".
Nyt kun kaivelen muistikuvia, taitaa olla menetetty peli jos osa on jo kädessä = Sakarat on silloin jo poikki. Osa on siis ainoastaan kertaalleen laitettava. Joskus joku sekoillut että kyseessä olisi tyhjennysproppu ja vääntänyt osan 2/3 irti väkisin, vaikka oikea proppu on osa 4.
-> Kysyjälle: Uutta osaa tilaamaan merkkiliikkeestä. Tyhjennysproppu näyttää olevan edelleen kiinni tuossa, joten sen saa vielä pelastettua, jahka ostaisin senkin samalla uuden suosiolla että pitää varmasti.
BMW i3 60Ah REx -14
Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Comment
-
Osat 2 ja 4, kun taisi olla manuaali. Riippuu nyt mitä alennuksia saat marmorilta, 10-20€ osat. Luultavasti viikon toimitusaika.Originally posted by Sisäänajettu View PostEli mitä osaa pitäisi hakea merkkiliikkeestä ja osaako kukaan arvioida tämän hintaa ?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment


Comment