Originally posted by NokiLeka
View Post
E46 Madallus?
Collapse
X
-
Kaverin coupeen viikko sitten asennettiin tommonen jom/ta-technix, niin ei sen vaihtoon mitään erikoista tarvii.
Räikkä, hylsyjä, lukkopihdit ja jousipuristimet.
Noilla pärjäs ihan hyvin.
Ainoo että farkussa joutuu kontin purkaan melkeen kokonaan, niin en sitten tiiä tarviiko siinä jotain muita työkaluja.e46 328Ci
Comment
-
MoroOriginally posted by Punde View PostAikomuksena olisi tilata H&R cupkit comfort 35/20 madallussarja e46 sedaniin kun vakioalustalla meinaa maasturilta näyttää 17" vanteilla.
Olisko kellään kuvaa minkä näkönen siitä tulisi ja muutenkin mitä mieltä kyseisestä sarjasta.
Tossa 35/15 coupessa.. aika huono kuva kyl..
F30 320d
F30 320i
E46 320i
E36 325i
E30 316
Comment
-
Jees, kiitän! Joo kontin purkamisesta ollaan tietoisia haha.Originally posted by age View PostKaverin coupeen viikko sitten asennettiin tommonen jom/ta-technix, niin ei sen vaihtoon mitään erikoista tarvii.
Räikkä, hylsyjä, lukkopihdit ja jousipuristimet.
Noilla pärjäs ihan hyvin.
Ainoo että farkussa joutuu kontin purkaan melkeen kokonaan, niin en sitten tiiä tarviiko siinä jotain muita työkaluja.
Comment
-
En tiedä toukasta mutta ainakin sedanissa ei edes jousipuristimia tarvittu. Takaa jousen sai pois kun käytti vararenkaan vaihtoa varten olevaa tunkkia ja tunkkas siinä jousen vierestä niin sai tilaa tunkee vaikka päänsä väliin.Originally posted by redvepe View PostJees, kiitän! Joo kontin purkamisesta ollaan tietoisia haha.
Toki kun ottaa vanhoista tolpista yläpäät edessä niin siihen voipi tarvita vaan ei näillä lihaksilla
F15 M50D
E36 328 turbo
E34 535 turbo
Comment
-
Otettiin vanhoista tolpista tosiaan noi yläpäät irti, niin siihen hommaan oli ihan mukava käyttää jousipuristinta
Vielä helpommin onnistuu, kun pyytää kaveria painaan napaa alaspäin ja vaan kiskasee sen jousen kolostaan...Takaa jousen sai pois kun käytti vararenkaan vaihtoa varten olevaa tunkkia ja tunkkas siinä jousen vierestä niin sai tilaa tunkee vaikka päänsä väliin.e46 328Ci
Comment
-
Itse sain takajousert irti ja paikalleen ihan painamalla kyynerpäillä ripustuksia alaspäin samalla kun kiskaisi jouset irti/paikalleen. Ei tarvinnut irroittaa vakaajanpäitä kun kumpikin puoli oli ilmassa. Tuolla tunnkauskonstilla saa mahdollisesti tehokkaasti rikottua ripustusten puslat. Etupäässä kannattaa jo ihan turvallisuussyistä käyttää puristinta.Originally posted by hakala- View PostEn tiedä toukasta mutta ainakin sedanissa ei edes jousipuristimia tarvittu. Takaa jousen sai pois kun käytti vararenkaan vaihtoa varten olevaa tunkkia ja tunkkas siinä jousen vierestä niin sai tilaa tunkee vaikka päänsä väliin.
Toki kun ottaa vanhoista tolpista yläpäät edessä niin siihen voipi tarvita vaan ei näillä lihaksilla
Comment
-
Itse sain takajousert irti ja paikalleen ihan painamalla kyynerpäillä ripustuksia alaspäin samalla kun kiskaisi jouset irti/paikalleen. Ei tarvinnut irroittaa vakaajanpäitä kun kumpikin puoli oli ilmassa. Tuolla tunkkauskonstilla saa mahdollisesti tehokkaasti rikottua ripustusten puslat. Etupäässä kannattaa jo ihan turvallisuussyistä käyttää puristinta.Originally posted by hakala- View PostEn tiedä toukasta mutta ainakin sedanissa ei edes jousipuristimia tarvittu. Takaa jousen sai pois kun käytti vararenkaan vaihtoa varten olevaa tunkkia ja tunkkas siinä jousen vierestä niin sai tilaa tunkee vaikka päänsä väliin.
Toki kun ottaa vanhoista tolpista yläpäät edessä niin siihen voipi tarvita vaan ei näillä lihaksilla
Comment
-
ois tarkotus avoon noi etucambberit laittaa kuntoon, tai edes hiukan paremmiksi mitä ne nyt on. kaks kesää pääsi renkailla ja nyt sisäsyrjät langoilla. elikkä poistan sen ohjuritapin ja sen jälkeen vingutan reikiä lokarin suuntaan ? montakohan milliä tota nyt suoriltaan kannattaa vinguttaa ?e46 330i cabriolet
e91 320d
e36 328 törpö
Comment
-
Katso missä vaiheessa sisempien pulttien kaulusmutteri alkaa nousemaan tolpan keskireiän reunaa ylös. Siitä pidemmälle on turha mennä, ellei vaihda mutteria kauluksettomaan, sitten voi viilata muutaman millin lisää.Originally posted by janne[l View Postois tarkotus avoon noi etucambberit laittaa kuntoon, tai edes hiukan paremmiksi mitä ne nyt on. kaks kesää pääsi renkailla ja nyt sisäsyrjät langoilla. elikkä poistan sen ohjuritapin ja sen jälkeen vingutan reikiä lokarin suuntaan ? montakohan milliä tota nyt suoriltaan kannattaa vinguttaa ?"I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
iskarin laakerikuppi ottaa, yläjousilautaseen kiinni ja siten koittaa kääntyä koko iskari kääntäessä. Pari prikkaa kupin ja jousilautasen väliin, niin ei enään pauku.Originally posted by -Hekaaa View PostEilen tuli laitatettua tuo säädettävä alusta paikalleen ja nyt mitä oon ajanut niin ihmetyttää tuommoinen omituinen pauke kun rattia kääntää? Johtuuko tämä siitä että jouset hakee ns. omaa paikkaansa vai?BMW e91 320d -08
ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm
ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm
ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...
Comment
Comment