E46 Madallus?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Antti O
    replied
    Otin sitten tuon H&R Cup kit comfort version, -35/20mm
    Kommentteja ja kuvia kun saan alustan kiinni.

Leave a comment:

• e36
    replied
    OK. Eli siis msport versio voisi sopia prokitin kanssa paremmin? Hyvä tietää..

Leave a comment:

• Antti O
    replied
    Ymmärtääkseni bilsten b4 on vakiota vastaava iskari mikä on suunniteltu toimimaan normaalilla korkeudella, sitä on erikseen saatavilla m-sport alustaan sopivana versiona.

Leave a comment:

• e36
    replied
    Itse olen ajatellut hankkivani bilstein b4 eibacheiden kaveriksi.. Tiedä sitten miten toimivat yhdessä... Paremmin varmaan kun noilla vakioiskareilla kuitenkin.

Leave a comment:

• Antti O
    replied
    On kyllä sekavaa tämä alustan mietintä. Jenkkifoorumeiltakaan ei oikein meinaa järkevää suuntaa saada. Niin on kirjoittajasta aina kiinni näkökulma mitä asiaa painottaa.
    Nyt olen harkinnut

H&R comfort kittiä -35/15mm (iskarit+jouset)
    Eibach pro-kit jouset -35/15mm ja kaveriksi Bilstein B4 iskarit

Leave a comment:

• Hemu__
    replied
    Itse tässä puntaroinut H&R ja Eibach coilisettien välillä... Haluaisin että auto pysyisi suht mukavana ajaa kuitenkin. :think

Leave a comment:

• Antti O
    replied
    Oiskohan H&R sitten parempi paketti kun tuo B12 eibach+bilstein, jos se eibachin pro kittikin laskee liikaa edestä..

Leave a comment:

• ritariässä
    replied
    Originally posted by e36 View Post
    Itse vaihdoin juuri äskettäin Eibach Pro-kitin alle 320d touringiin. Eli nyt on vakio iskareiden kanssa. Näyttäisi että madaltui edestä enemmän kun 30mm. Stance on omaan silmään tasapainoinen. Gäppiä suunnilleen saman verran edessä ja takana. Ajettavuus 17" renkailla parani radikaalisti. Ehkä jopa hieman mukavammaksi meni kyyti ja kuitenkin saatiin korin kallistelut kuriin.. Olen ollut tyytyväinen eibachiin.
    Jeps, sama havainto täälläkin eli laskee edestä enemmän kuin 30mm.

Leave a comment:

• e36
    replied
    Tässä kuvassa vakio jousilla. Vasen takajousi on katki..
    Attached Files

Leave a comment:

• e36
    replied
    Originally posted by jukkae View Post
    pistähän kuvaa sivulta
    Vähän pimeä kuva.. Ei oo parempaakaan tähän hätään.
    Attached Files

Leave a comment:

• jukkae
    replied
    Originally posted by e36 View Post
    Itse vaihdoin juuri äskettäin Eibach Pro-kitin alle 320d touringiin. Eli nyt on vakio iskareiden kanssa. Näyttäisi että madaltui edestä enemmän kun 30mm. Stance on omaan silmään tasapainoinen. Gäppiä suunnilleen saman verran edessä ja takana. Ajettavuus 17" renkailla parani radikaalisti. Ehkä jopa hieman mukavammaksi meni kyyti ja kuitenkin saatiin korin kallistelut kuriin.. Olen ollut tyytyväinen eibachiin.
    pistähän kuvaa sivulta

Leave a comment:

• e36
    replied

Leave a comment:

• Antti O
    replied
    Hieman vaikea on tosiaan löytää kokemuksia tästä paketista e46 alla. Noitahan on siis prokit ja sportkit , prokit madaltaa vain 35mm edestä. Toinen vaihtoehto olisi h&r cup kit comfort version, se olisi n. 450euroa.

Pitää yrittää etsiä tietoa asiasta.
    Hakusessa siis iskari/jousi yhdistelmä mikä hieman laskee mutta tarjoaa mukavaa kyytiä 17" renkailla.
    Nyt alla orkinaali msport iskarit & eibach sportline -50/35mm ja turhan kovaa kyytiä mun makuun käyttöautoon.

Leave a comment:

• ritariässä
    replied
    Veli laittoi muistaakseni juuri tämän Eibach/Bilstein kitin E39 malliin ja 18" pyörillä taajamanopeuksissa hänen makuunsa kyyti hiukan kovahko, mutta maantiellä menee upeasti.

Omien kokemusten pohjalta Eibachin jouset eivät pintakovia ja noi Bilsteinit kiristää tuntumaa kun lyö pakettina kasaan.

Leave a comment:

• Antti O
    replied
    Harkinnassa uusi alustapaketti E46 M-Sport sedaniin.

Onko kokemuksia Bilstein/Eibach B12 pro kitistä?

Last edited by Antti O; 27-07-2014, 09:25.

Leave a comment:

Working...
X