memebuy23buy

E46 Madallus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rider
    replied
    Noniin tuli hommattua e46 kw street komfot alsusta ja nyt tarviis apuja. Tarviiko kyseinen sarja niitä lyhyempiä koiranluita vai meneekö orkkiksilla?

    Leave a comment:


  • kani
    replied
    Originally posted by Carrera View Post
    330Ci M-Sport sai tänään orkkis iskareiden kavereiksi Eibachin sportit. Madallus on omaan silmään just passeli ja ajo-ominaisuudet paranivat aivan uudelle tasolle. M-sport alusta oli mun mielestä alusta alkaen pirun kova ja epämukava, ihan kuin jouset olisi olleet täysin kuolleet... Nyt paketti toimii helskutin nätisti niin kovemmassa ajossa kuin myös normi liikenteessä.
    Mittasitko ennen/jälkeen korkeuden? Mikä eibachin eri alustoista toi on? Aika jännä, minusta vakio sporttialusta on kyllä tosi lötkö, kuinkahan lötkö tuo sitten on.. liekkö progressiivisempi kuin msport? Ei ole kuvia jousista rinnakkain?

    Leave a comment:


  • aikamatkaaja
    replied
    Mitä mieltä porukka on tosta HD value line säädettävästä setistä? Lähinnä, että kuinka alas saa tuolla setillä. Koittanu haeskella ja joku oli autoonsa laittanutkin, mutta ei ketään oo kertonut mitään mielipidettä/kokemusta..
    Hinnan perusteella odotukset ei oo mitkään suuret, mutta tuo kiinnostais just et saako keulan alas sillä.

    Leave a comment:


  • Carrera
    replied
    330Ci M-Sport sai tänään orkkis iskareiden kavereiksi Eibachin sportit. Madallus on omaan silmään just passeli ja ajo-ominaisuudet paranivat aivan uudelle tasolle. M-sport alusta oli mun mielestä alusta alkaen pirun kova ja epämukava, ihan kuin jouset olisi olleet täysin kuolleet... Nyt paketti toimii helskutin nätisti niin kovemmassa ajossa kuin myös normi liikenteessä. Ja jos joku etsii osaavaa pajaa pääkaupunkiseudun kehyskunnista, niin tsekatkaa ihmeessä Racingpalvelu Pornaisissa.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • ohohh
    replied
    Kumpikin käy, jäykemmällä jousimassalla jää varmaan kantamaan vähän enemmän, eli jää korkeammalle ja on jämptimpi ajaa..

    Leave a comment:


  • koivuhalko
    replied
    Sellanen kyssäri,KW n v1 sarjaa tilatessa kumpa on oikea bmw e46 328i sedaniin

    10220021 *etuakseli, -910kg asti. Taka-akseli -1215kg

    vai

    10220022 *etuakseli, 911-1030kg. Taka-akseli -1215kg

    Autossa ilmotettu akselimassa ilmotettu rek.otteessa: etu 910 ja taka 1065, eikös kumpikin periaatteessa käy?

    Leave a comment:


  • jonsered92
    replied
    Minkälaiset ohjurit sulla oli? Samanlaiset tapit? Täytyy viel kerra katsoa..

    edit: olit oikees anttipoika ei ollu pohjas asti ohjurit. Sai hakata perkeleesti tunkilla jelppien. Nyt on 340mm navan keskeltä kaareen edessä 225/40/18 renkailla. Tuskinpa enää laskee kauheesti mut just hyvä mun mielestä ! Vielä kun ehtii takatolpat ja jouset laittaa :P
    Last edited by jonsered92; 01-09-2014, 21:13. Reason: Ehjätty

    Leave a comment:


  • Antti O
    replied
    Originally posted by jonsered92 View Post
    Semmoiset kaksi nystyrää tolpassa? En löytäny niille paikkaa siel "istukas"..
    Mut jos ne tulee mihi luulen eli se rako mikä kiristyy kun ruuvaa pultin kii, nii sit koiranluu korvakko on oudos paikas? Eikös sen pitäs olla auton perääpäi ja suorassa? Huonosti selitetty täs kiireel mut jos tajusit(te)..
    Katsoppa tuo video ajatuksenkanssa



    Tolppa tosiaan mulla ainakin solahti oikein paikalleen kun se ohjuri oli omassa urassaan, ja vielä sitten tunkilla nostin alatukivarresta sitä niin paljon ylös kun se tolppa upposi tukivarteen. Sen kyllä näkee kun se on pohjassa, sitten pultti kiinni.

    Leave a comment:


  • jonsered92
    replied
    Semmoiset kaksi nystyrää tolpassa? En löytäny niille paikkaa siel "istukas"..
    Mut jos ne tulee mihi luulen eli se rako mikä kiristyy kun ruuvaa pultin kii, nii sit koiranluu korvakko on oudos paikas? Eikös sen pitäs olla auton perääpäi ja suorassa? Huonosti selitetty täs kiireel mut jos tajusit(te)..

    Leave a comment:


  • Antti O
    replied
    Onko etuiskarit varmasti tarpeeksi pohjassa siinä reijässä mihin ne menee? Tolpassa on se ohjuri mikä pitää mennä uraansa. Tarkastahan nyt tämä ensin, voin vertailuksi mitata tuon -35/15 korkeudet kun käyn tallilla.

    Leave a comment:


  • jonsered92
    replied
    En käsitä

    Tilasin H&R Cup Kitin 328i sedaniin ja mitä - keula on navasta kaareen 420mm vaikka muilla on about 330mm mitä täältä oon lukenu.
    Nyt se oli kun mittarin 390 mm mutta vieläki kauhee monsteri. Mikä meni vikaan. Vakiona toi ois m-sport mut ei silti pitäs olla noi korkea. Vakio jousilautaset on ja iskari on ihan kunnolla istukassa. 55/35 siis pitäs olla setti. Auttakaa :(

    Taakse en oo viel saanu vaihdettua ku on muuttujia nii että pää halkee..

    Leave a comment:


  • biglimited
    replied
    Orggis:

    40/20 Eibach pro ja Bilsteinit ympäri auton:

    Pudotuksen määrä lievä pettymys.. Perä tuli alemmas, etupää vain nimellisesti. En ole mitannut kaarimittoja. Tämä setti jää, oli mitat mitkä tahansa. Takapäähän koitetaan paksumpaa alakumia jouselle, kaaret on mankeloitu, mut rälläkkähommat ei innosta

    Carrera: Orggis ämsportjouset on myytävänä edullisesti

    Leave a comment:


  • Carrera
    replied
    330Ci M-Sportin vaihtoehdot ovat päivän mittaan kaventuneet. Kisassa on mukana enää Eibachin Prokit 25/10mm ja Eibachin Sportline 30-35/15mm. Onko raadilla näkemyksiä kumpi on soveliaampi M-Sport iskareiden kanssa?

    Leave a comment:


  • Carrera
    replied
    Madallusjouset 330Ci M-Sport

    Auto on 2002 330Ci M-Sport.

    Katsastaja ilmoitti, että toinen takajousi on poikki. Sattui vielä niin, että katsastajalla on itsellään 2004 M-Sport Touring. Neuvo oli, että kannattaa ehkä mieluummin vaihtaa madallusjouset joka nurkkaan samaan rahaan kuin millä saa yhden uuden M-Sport jousen... aika jännä ettei ajossa, ainakaan toistaiseksi, yhtään huomaa että mikään olisi vikana.

    No, joka tapauksessa olisi jousisarja hakusessa. Paljon asiaa varmasti tässä ketjussa, mutta vanha ei jaksa lukea 66 sivua, joten kysyn uudemman kerran.

    Jos/kun vaihtoehtona on H&R tai Eibach Pro Kit, niin kumpi sopisi paremmin M-Sporttiin ja kuinka paljon pitäisi olla madallus etu/taka, jotta orkkis look suurin piirtein säilyisi? En halua mitään lumiauraa, joten madallus saisi olla varsin konservatiivinen. Toisaalta mikään maastoautokaan ei oikein miellytä. Eli siis semmoinen madallus, joka M-Sportissa on "vakiona" olisi sopiva.

    Kiitoksia jo etukäteen kommenteista/neuvoista.
    Last edited by Carrera; 29-08-2014, 12:44. Reason: näppihäiriö...

    Leave a comment:


  • jonsered92
    replied
    Ois kysymys. Tilasin H&R Cup kitin pitkän pohdinnan jälkeen vaikka komfort kittikin houkutteli. Mutta tarviinko siihen niitä pohjaanlyöntikumei ja pölysuojia? Ja jos nii millaset käy? Voin vaikka puukotella vakioita jos nekin käy?

    No oliha tossa enemmä ku yks kyssäri mut näin

    Leave a comment:

Working...
X