Noniin! Nyt olis vihdoin tuo Ta-Technix alusta alla ja säädöt ihan tapissa edessä ja takana tosin eestä saa viel apujouset pois jos haluu mut näillä mennää nyt aluks... kuvii löytyy albumista ennen ja jälkeen jos kiinnostaa
Ajoneuvojen kiilloitukset ja pinnoitukset usean vuoden ammattitaidolla! Myös perus vahaukset sekä sisäpuhdistukset onnistuvat! Kysy yksityisviestillä lisää!
Itsellä jäi vähän bilsteinin b4 ja h&r:n madallusjousilla tuo auto keulimaan niin ajattelin, että korjaan tilanteen madaltavilla jousilautasilla kun muistin että niitäkin on olemassa. Schmiedmannilla näytti kuitenkin olevan aika kova hinta ja ebay:sta en ainakaan ensisilmäyksellä löytänyt (voi olla että en löytänyt vain oikeaa hakusanaa...) niin onkos joku tuommoisia ostanut/tietää olevan myynnissä jossain inhimilliseen hintaan?
Ajattelin vähän kertoa mielipidettä tuosta ta-technix alustasta jos vaikka joku innostuisi ostamaan kyseistä ollut nytten alla jokusen viikon. Takana noin +2tkm. Aluksi vähän kivireki ja takana alusta alkaen ehkä vähän löysä mutta hyvältä tuntuu. Tosin nyt alkaa alusta asettumaan ja löystymään niin huomasin että säädöt pohjassa ja rengas koossa 225/45/17 ottaa kääntyessä ja pienessäkin töyssyssä lokareihin tai johonkin sinne kiinni :/ en oo kerenny tutkimaan mut huomenna nostan pikkusen ylöspäin ja katon et kuin pahasti on saanu osumaa... vähä muutenki pitää tutkii ku pyöränlaakeri huutaa vaikka just päälle viikko sitte vaihoin uuden prkl...
Ajoneuvojen kiilloitukset ja pinnoitukset usean vuoden ammattitaidolla! Myös perus vahaukset sekä sisäpuhdistukset onnistuvat! Kysy yksityisviestillä lisää!
Osaiskos joku ulkomuistista sanoo että miten nuo etuiskarin alapään kohdistustapit tulee asemoida? Sen tiedän että ne tulee sinne hahloon mutta kun ei ole mitään "stopparia" niin kuinkas syvällä sen alapään kuuluu siellä olla?
Osaiskos joku ulkomuistista sanoo että miten nuo etuiskarin alapään kohdistustapit tulee asemoida? Sen tiedän että ne tulee sinne hahloon mutta kun ei ole mitään "stopparia" niin kuinkas syvällä sen alapään kuuluu siellä olla?
Ite mittasin vanhasta iskarista sen paikan. Näki suunnilleen, että millä kohdin se on ollut.
Tuomosen halpis coiloverin sinne työnsin ja sen ku pukkas pohjaan niin oli se samalla tasalla, kuin entinen.
Kannattaasko ostaa vaan pelekät madallus jouset, kun e46:sessa sedanissa on 225/35 18" vanteet ja minkälaiset jouset ettei olis aivan kivireki? Autolla ajetaan myös talvella..
Kannattaasko ostaa vaan pelekät madallus jouset, kun e46:sessa sedanissa on 225/35 18" vanteet ja minkälaiset jouset ettei olis aivan kivireki? Autolla ajetaan myös talvella..
Itsellä h&r:n jouset, voin varauksetta suositella niitä. Madalluksia löytyy ainakin kahdenlaista: 35/20 ja 55/35, itsellä näistä tuo ensimmäinen vähemmän madaltava vaihtoehto. Ainakin omasta mielestäni madalluksena sopiva ja pystyy vielä ajamaan talvellakin.
Noissa h&r:n jousissa ei ole ohenevaa jousilankaa=katkeava jousilanka. Kuinkas paljon auton iskareilla on ajettu? Usein nimittäin madallusjouset on sitte ns. "viimenen niitti" vanhoille kulahtaneille iskareille...
Ok kiitos, arvelinki kans noita h&r jousia, mistä sä ostit ne jouset?
Iskareista en tiedä onko edellinen omistaja vaihtanut, mutta tuntuu vielä aivan hyviltä ajaa..
Ok kiitos, arvelinki kans noita h&r jousia, mistä sä ostit ne jouset?
Iskareista en tiedä onko edellinen omistaja vaihtanut, mutta tuntuu vielä aivan hyviltä ajaa..
Omat tuli ebaysta saksasta eli kannattaa sieltä selata, hintaa oli alle 150€ kotiovelle...
Mikä olis paras vaihtoehto madallukseen pelkillä jousilla BMW E46 compact 320TD, jotta auto madaltuu selkeesti ja jäisi vaateriin ja olis ilman "kivireki" efektiä? Laittakaas omista E46 "vompateista" kuvia madallus vietereillä+eri rengastuksilla 18" tai 19" . Vanne+rengaspakettina itselleni tulossa 19" setti.
Comment