Pystyykö -03 touringin pistään oikein kunnolla tonttiin 8,5x19 et34 ja luultavasti 235/35 kumeilla? Tuollaiset olisi nyt tarkoitus tilata, mutta alkoi vaivaamaan että jääkö noilla kauheaksi traktoriksi? Madallus tulisi korkeussäädettävällä, ja pitää onnistua TODELLA matalaksi!
Takakaaret vaatii mankelia ja kunnolla tontitettaessa touringissa raapii kiinni puskurinkiinnikkeeseen...ehkä Laita suosiolla nuo 225 kumit, koska tuo on ihan millipeliä miten ottaa kiinni.
Tesla Model 3 Performance
EX: BMW F36 420d Gran Coupé x-drive M-Sport
EX: VW Touran 2.0 TDI
EX: VW R6 Polo GTI
EX: Audi 4F A6 Avant 3.0Tdi Quattro
EX: BMW E91 325dA M-sport
EX: BMW E46 320d touring M-sport
EX: VW Golf IV Variant 1.9 Tdi PD
EX: Seat Leon 1.9 Tdi PD
EX: Peugeot 605 3.0 v6 sr
EX: Ford Sierra 4D 2.0i DOCH
Pystyykö -03 touringin pistään oikein kunnolla tonttiin 8,5x19 et34 ja luultavasti 235/35 kumeilla? Tuollaiset olisi nyt tarkoitus tilata, mutta alkoi vaivaamaan että jääkö noilla kauheaksi traktoriksi? Madallus tulisi korkeussäädettävällä, ja pitää onnistua TODELLA matalaksi!
..tai ihan suosiolla etsit sopivat vanteet vaikkapa ET38 ja siitä ylöspäin ja sen jälkeen alat etsimään sopivia spacereita että saat vanteet kunnolla ulos.
Ehkä helpoin tapa ja varmin.
Jees no sillon mä kyl tilaan noi. Kai bemu2000 huomasit että noi on 10"? Kun tuolla e46fanatics jengi on valittanu että joutuu eka dremelöimään jotai tuolta kaaren välistä ja sit vast mankeloimaan ne että saa ton kokoset istuu...
Jees no sillon mä kyl tilaan noi. Kai bemu2000 huomasit että noi on 10"? Kun tuolla e46fanatics jengi on valittanu että joutuu eka dremelöimään jotai tuolta kaaren välistä ja sit vast mankeloimaan ne että saa ton kokoset istuu...
-Jyri
se on ihan sama onko ne 9" vai 10" jos kumit ja ET on samat molemmissa. coupessa pitäis olla vielä paremmin tilaa ku sedanissa... kyllähän sinne et37 menee takuulla suht kivuttomasti.
Jees no sillon mä kyl tilaan noi. Kai bemu2000 huomasit että noi on 10"? Kun tuolla e46fanatics jengi on valittanu että joutuu eka dremelöimään jotai tuolta kaaren välistä ja sit vast mankeloimaan ne että saa ton kokoset istuu...
-Jyri
Kyllä nuo ET37 vanteet menee kaarien sisään. Mankeloimaan joudut hiukan, riippuen kumista. Mulla on takana 9,5" ET35 ja päällä 245/35 kumi eikä raavi mihinkään kiinni, kaaret mankeloitu. 255 kumi alkaa jo olemaan siinä hilkulla että raappailee isommissa heitoissa kiinni ja 265 kumia en tällä ET:llä alkaisi edes sovittamaan. Mutta coupessa tilaa on vakiona jo enemmän kuin tässä minibussissa, joten mahtuu leveämpi kumikin.
Joudut "dremelöimään" sieltä kaaren sisältä massat pois, muuten se ei taitu.
Jatkoa nyt ku on varmistettu että ET:t on noi tosiaan.
Eli 10" ET37 ja 8.5" ET30 tarvisi tosiaan noi kumit. Katselin että 0.2% heitolla menisi 215/35/19 ja 255/35/19. Eihän noi liian kapeita vissiin ole? Että venyy viellä noille kumeille, toi 215 varsinki epäilyttää :think
Ja toinen on että miks noi 255 on noi järkyttävän kalliita, kannattaako katsoa suosiolla jotai muuta kokoa. Hintaa ~100e enemmän kuin 265 kokoluokassa / rengas.
Jatkoa nyt ku on varmistettu että ET:t on noi tosiaan.
Eli 10" ET37 ja 8.5" ET30 tarvisi tosiaan noi kumit. Katselin että 0.2% heitolla menisi 215/35/19 ja 255/35/19. Eihän noi liian kapeita vissiin ole? Että venyy viellä noille kumeille, toi 215 varsinki epäilyttää :think
Ja toinen on että miks noi 255 on noi järkyttävän kalliita, kannattaako katsoa suosiolla jotai muuta kokoa. Hintaa ~100e enemmän kuin 265 kokoluokassa / rengas.
No tuo 255/35/19 ei kyllä sitten alkuunkaan mahdu 0,2% sisälle...hyvä jos mahtuu pyörimään halkaisijankaan puolesta!
Oikea profiilisuhde olisi 30, eli renkaat 255/30/19....
e90 330i lci -09 Opel Manta Gsi,yhteistä matkaa jo vuodesta -83
Ex: e46 330d Touring M-Sport II -04
No tuo 255/35/19 ei kyllä sitten alkuunkaan mahdu 0,2% sisälle...hyvä jos mahtuu pyörimään halkaisijankaan puolesta!
Oikea profiilisuhde olisi 30, eli renkaat 255/30/19....
Joo kirjotusvirhe, noita tosiaan tarkotin. 255/30/19. Kyse oli nyt siintä että venyykö noi ihan mallikkaasti 8.5 ja 10" vanteelle.
Comment