Hihnapyörillä meinaat siis kiristimien ohjainrullia? Ne kannattaa vaihtaa jos haluaa varmuuden vuoksi laitella, mutta itse hydraulikiristintä on turha vaihtaa ellei ole selvästi rikki. Samaten viskon voi jättää vaihtamatta jos siinä ei ole vikaa, muuten menee rahat hukkaan kun on yleensä pitkäikäinen osa. Oliko hihna halkeillut kun vaihtokuntoiseksi päättelitte?
Vanos-tiivisteiden vaihdossa tarvittavat osat pitäis pyöriä jossain päälle satasen, oliko toi hinta siis työ mukaanlukien?
Ei ylihuoltamisessa mitään pahaa ole, kunhan ei rupea käytetyt rahamäärät hirvittämään
Vanos-tiivisteiden vaihdossa tarvittavat osat pitäis pyöriä jossain päälle satasen, oliko toi hinta siis työ mukaanlukien?
Ei ylihuoltamisessa mitään pahaa ole, kunhan ei rupea käytetyt rahamäärät hirvittämään
Comment