Originally posted by Moelanen
View Post
E46 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
luultavasti repsikan penkistä menossa tunnistinmatto rikki, tai penkin alla liittimissä kontaktihäikkää, josta tuo airbagin vika tulee. omassa 330ci:ssä ainakin tuntuu että meno paranee juuri tuon 4000 kierroksen jälkeen.e46 330i cabriolet
e91 320d
e36 328 törpö
-
asennuksesta en osaa sanoa mutta umpiot lähtee auki niinkuin kaikki muutkin umpiot, eli uuniin tai kuumailmapuhaltimella yms lämpöhoitoaOriginally posted by rizzo View PostKaveri osti imolarotin E46 M-sport 2 faceliftin, ja nyt pitäs umpioihin saada tommoset umnitzan predador enkelivalot.
Onko vaikea asentaa itse? Miten umpiot saa auki?
Tack.
- F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22
- MB s205 220cdi -15
- Volvo s80 2.5t -07
- mb s211 280cdi -08
- e46 320i -03
- e36 323i M-Sport tori-coupe -97
- e46 320d Individual "m-sport" -04
- e39 525i -01
Comment
-
Terno
Herran rauhaa!!!
Ei välttämättä ihan oikea paikka, mutta kertokaas mulle tarvitsevat asiat ennen kun lähden o/katsomaan 320d toukka.Siis lähinnä toi pikku kiisselikiinnostaa, korithan nyt on ihan normi settiä kaikissa autoissa. Mutta tuo pikku tiiseli,mitä pitää tarkistaa, minkälaisia nuo on kestoltaan, pumppu ongelmia(Imuistanko väärin).Jos väliä niin facelift hakusessa.
Kiitos ja rauhaa....
Comment
-
Mua kiinnostais itsekin että kuinka nuo pikkudieselit kestää ja millaisia kulutuslukemia tulee. Onko paljonkin huonompi kone kuin uudempi 163hv nelosdiesel mitä ei saanu E46:seen?Originally posted by Terno View PostHerran rauhaa!!!
Ei välttämättä ihan oikea paikka, mutta kertokaas mulle tarvitsevat asiat ennen kun lähden o/katsomaan 320d toukka.Siis lähinnä toi pikku kiisselikiinnostaa, korithan nyt on ihan normi settiä kaikissa autoissa. Mutta tuo pikku tiiseli,mitä pitää tarkistaa, minkälaisia nuo on kestoltaan, pumppu ongelmia(Imuistanko väärin).Jos väliä niin facelift hakusessa.
Kiitos ja rauhaa....
Comment
-
itse en välttämäti sekaantuis niihin pre-facelift 2.0d koneisiin (pumppuvikoja juurikin?), mutta eiköhän uudempi 150hv versio ole jo ok?Originally posted by BMW View PostMua kiinnostais itsekin että kuinka nuo pikkudieselit kestää ja millaisia kulutuslukemia tulee. Onko paljonkin huonompi kone kuin uudempi 163hv nelosdiesel mitä ei saanu E46:seen?
ja 20tkm ajokokemuksena tuo 150hv versio oli hyvä, ei se kovin laiskalta vaikuttanut vaikka vähän tuntuikin että kierroksia sai antaa.. manuaali lootalla._____________________________________________________________________________________At the end of the tunnel, there's always light - It just might be a train
[ Focus stw ]
[ A6 C7 3.0tdi Q ]
Comment
-
Itse en taas tunkisi sorkkiani niihin facelifteihinOriginally posted by mixxis View Postitse en välttämäti sekaantuis niihin pre-facelift 2.0d koneisiin (pumppuvikoja juurikin?), mutta eiköhän uudempi 150hv versio ole jo ok?
ja 20tkm ajokokemuksena tuo 150hv versio oli hyvä, ei se kovin laiskalta vaikuttanut vaikka vähän tuntuikin että kierroksia sai antaa.. manuaali lootalla.
Pre-faceliftilla takana parivuotta ja n.55tkm. Vaihtoon mennyt koneen puolesta startti,laturi,pari murtunutta löpölinjaa jotka rikkoi sen vanhan laturin, EGR termari. mittarissa 335tkm. Syöttöpumppuna on juuri se kuuluisa vp44 josta saattaa "aivoboksista" vähän jotakin kärvähtää mutta suomessakin löytyy jo ihmisiä jotka niitä onnistuneesti korjaa.
E39 525d -00
E39 523i-96
E30 316 -86
Comment
-
niin ei nuo ihan paskoja voi olla kun niillä silti niin paljon ajetaanOriginally posted by Krynx View PostItse en taas tunkisi sorkkiani niihin facelifteihin
Pre-faceliftilla takana parivuotta ja n.55tkm. Vaihtoon mennyt koneen puolesta startti,laturi,pari murtunutta löpölinjaa jotka rikkoi sen vanhan laturin, EGR termari. mittarissa 335tkm. Syöttöpumppuna on juuri se kuuluisa vp44 josta saattaa "aivoboksista" vähän jotakin kärvähtää mutta suomessakin löytyy jo ihmisiä jotka niitä onnistuneesti korjaa.
itsellänihän on vain kuulopuhetietoa noista vanhemmista.
Voi kun 330d:ssäkin olis tullut faceliftin yhteydessä jo tuo moottorimuutos..._____________________________________________________________________________________At the end of the tunnel, there's always light - It just might be a train
[ Focus stw ]
[ A6 C7 3.0tdi Q ]
Comment
-
Tuolla -> http://www.fastm.com/m3/angeleyes_chromium.html on hyvät ohjeet, ei ole paha rasti.Originally posted by rizzo View PostKaveri osti imolarotin E46 M-sport 2 faceliftin, ja nyt pitäs umpioihin saada tommoset umnitzan predador enkelivalot.
Onko vaikea asentaa itse? Miten umpiot saa auki?
Tack.BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey
Comment
-
no eeei. Vähän voimaa ja potentiaalia.Originally posted by Esal View PostEihän tuossa m57 > m57n nyt niin radikaalia muutosta ollut...
Mitenkähän, ei mahda e39 530d:stä mennä moottorin kumityynyt e46 330d:hen? RealOEM antaa eri numerot ainakin.. e39:ssä näyttäs olevan vasen ja oikea eri numeroilla kun taas e46:ssa sama molemmille puolille._____________________________________________________________________________________At the end of the tunnel, there's always light - It just might be a train
[ Focus stw ]
[ A6 C7 3.0tdi Q ]
Comment
-
Originally posted by mixxis View Postno eeei. Vähän voimaa ja potentiaalia.
Mitenkähän, ei mahda e39 530d:stä mennä moottorin kumityynyt e46 330d:hen? RealOEM antaa eri numerot ainakin.. e39:ssä näyttäs olevan vasen ja oikea eri numeroilla kun taas e46:ssa sama molemmille puolille.
niillä ei oo mitään muuta yhteistä kun tuotenimike
Comment
-
no se ...Originally posted by k0rppi View Postniillä ei oo mitään muuta yhteistä kun tuotenimike_____________________________________________________________________________________At the end of the tunnel, there's always light - It just might be a train
[ Focus stw ]
[ A6 C7 3.0tdi Q ]
Comment
-
Vikakoodiksi antoi repsikan turvavyön kiristimen, laittoin sinne penkin alle uudet liittimet jossa on tina ja kutistesukka samassa ja puhistelin sitä kiristimen liitintä myös ja laitoin sinne jotain sähkö osille tarkoitettua rasvaa. Oli niitä johtosarjoja joku muukin sorkkinut aikasemminkin.Originally posted by janne[l View Postluultavasti repsikan penkistä menossa tunnistinmatto rikki, tai penkin alla liittimissä kontaktihäikkää, josta tuo airbagin vika tulee. omassa 330ci:ssä ainakin tuntuu että meno paranee juuri tuon 4000 kierroksen jälkeen.F10 530da M-sport
E46 320cia M-Sport II
ex.
E61 530da m-sport
E30 316i
E46 328i touring
E39 523i
Comment
Comment