E46 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• katajama
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    TIS:ssä on korjausohjeet, joten ei ihmekkään josset löydä osakuvia
    No näin
    No mistäs saisin osanumeron?

Leave a comment:

• Benzi87
    replied
    Originally posted by MNi View Post
    Taitaa muisti heittää.

Sedan/touring/coupe E46:ssa pesurit on etuvalon ja puskurin välissä, esim. pre-facelift coupe: KLIK.

Compactissa pesurit tulee kyllä puskurimuovin läpi: KLIK.
    Niinpä tais tehdä.
    Kuvia ku läräs niin olihan se siinä umpion alla.
    Meni autot sekaisin kun "paskatissahan" se oli puskurissa.
    Last edited by Benzi87; 08-04-2013, 09:52.

Leave a comment:

• baku
    replied
    Mulla on sekä pre- että facelift sedanit. Noissa molemmissa tulee pesuri läpi umpion alta listasta. Molemmat on 330D:t, jos tuolla on asiaan merkitystä. Epäilisin kyllä, että jos pesuri on kiinni puskurissa, niin umpio irrottamalla sinne varmaan pääsee käsiksi helpoiten. Puskurin irrotus on kuitenkin astetta hankalampi juttu kuin umpion.

Leave a comment:

• MNi
    replied
    Originally posted by Benzi87 View Post
    Mikä malli toi on jossa se on lampun alla? :think
    Siis onko vuosimalleissa eroa kun mulla oli vm.02 ja siinä se oli kyllä puskurissa?
    Taitaa muisti heittää.

Sedan/touring/coupe E46:ssa pesurit on etuvalon ja puskurin välissä, esim. pre-facelift coupe: KLIK.

Compactissa pesurit tulee kyllä puskurimuovin läpi: KLIK.

Leave a comment:

• Benzi87
    replied
    Originally posted by baku View Post
    No ei. Umpio irti, niin siellähän se pesuri alla luuraa. Pesurihan tulee ulos umpion alla olevan listan läpi, kuten varsin hyvin havaitsee kun alkaa umpiota irrottelemaan. Ulos tulevan pätkän kun uskaltaa tarpeeksi kovaa nykäistä ulos, niin se lähtee irti itse pesurin rungosta.
    Mikä malli toi on jossa se on lampun alla? :think
    Siis onko vuosimalleissa eroa kun mulla oli vm.02 ja siinä se oli kyllä puskurissa?

Leave a comment:

• baku
    replied
    Originally posted by Benzi87 View Post
    Samanlain ku vänkärin puolelta.
    Eli puskuri irti...
    No ei. Umpio irti, niin siellähän se pesuri alla luuraa. Pesurihan tulee ulos umpion alla olevan listan läpi, kuten varsin hyvin havaitsee kun alkaa umpiota irrottelemaan. Ulos tulevan pätkän kun uskaltaa tarpeeksi kovaa nykäistä ulos, niin se lähtee irti itse pesurin rungosta.

Edit. Taitaa se pelkkä suutin lähteä irti, jonka jälkeen listan ja pesurin saa eroon toisistaan.
    Last edited by baku; 07-04-2013, 09:13.

Leave a comment:

• Benzi87
    replied
    Originally posted by Hij View Post
    Mite ajovalo pesuri irroitetaan kuskin puolelta?
    Samanlain ku vänkärin puolelta.
    Eli puskuri irti...

Leave a comment:

• Hij
    replied
    Mite ajovalo pesuri irroitetaan kuskin puolelta?

Leave a comment:

• A.R.L
    replied
    Osaako joku kertoa onko m47n ja m47 moottoreiden kytkin ja vauhtispaketilla muuta eroa kuin halkaisija?

Leave a comment:

• emmiz
    replied
    Originally posted by BmwGt View Post
    Helppo homma, pohja panssari irti, sitten ahto putket irti, sen jälkeen coolerin kummassaki päässä alapuolella on torx en muista kokoa oisko 20 tai 25 ne auki ja vedät coolerin alas.

Muista että jos peset paine pesurilla sitä niin puolta metriä lähemmäs elä laita sitä pesuria, ne rivat vääntyy todella helposti.
    Parhaiten lähti jollaki spray liuottimella j sitte vedellä huuhtelua..
    kiitti neuvosta

Leave a comment:

• BmwGt
    replied
    Originally posted by emmiz View Post
    Millanen homma on irrottaa toi välijäähy?
    Helppo homma, pohja panssari irti, sitten ahto putket irti, sen jälkeen coolerin kummassaki päässä alapuolella on torx en muista kokoa oisko 20 tai 25 ne auki ja vedät coolerin alas.

Muista että jos peset paine pesurilla sitä niin puolta metriä lähemmäs elä laita sitä pesuria, ne rivat vääntyy todella helposti.
    Parhaiten lähti jollaki spray liuottimella j sitte vedellä huuhtelua..

Leave a comment:

• emmiz
    replied
    Originally posted by BmwGt View Post
    Hei te 330d ja muidenki välijäähdyttimellä olevien e46 omistajat..
    Suosittelen irroittamaan välijäähdyttimen ja puhdistaa sen ja syylärin välikkö..

Oli nimittäin aivan täynnä mustaa paskaa ja lehtiä yms. samalla putsaa sen välijäähyn rivat.. Ei ilma kierrä siellä kun ne on tukkeena.

Mahtaa nyt ahtaa kylmempää ilmaa kun alkaa jäähdyttään kunnolla.

Millanen homma on irrottaa toi välijäähy?

Leave a comment:

• janne[l
    replied
    mulla loppu vyön ja bägi valojen vilkkuminen ku otin penkin irti ja suihkin jokaseen liittimeen kontaktisprayta. Ei oo 2 vuoden aikana vilkahtanu sen jälkeen.

Leave a comment:

• huppu
    replied
    E46 sedan, takakontin luukun säätö?

Olen miettinyt, voiko takakontti autossani aiheuttaa kolinaa ajossa. Ainakaan mitään ääntä ei kuulu jos kiinni olevaa luukkua painaa. Ymmärsin että luukussa on jotkin stopparit, joita voi säätää? :think Onko oikea osa linkissä näkyvä nro. 7? voiko tuota pyörittämällä säätää kontin kireyttä?

Leave a comment:

• Jonbeam
    replied
    Originally posted by MNi View Post
    Tuolta voi katsoa mitä seat belt lock - driver's side -virhekoodin kans toimitaan: KLIK.

Voi olla pelkkä kaapelivikakin: KLIK.

Lukituskappale (osa #2 täällä) maksaa uutena vyönkiristimen kanssa satkun Schmiedmannilta, purkaamoilta saanee puoleen hintaan.

Kuuluuko näiden vilkkua/huutaa jos vyö ei ole paikallaan?

Mulla ei herjaa ainakaan, mittaristossa kyllä palaa se punainen vyön merkkivalo kun virrat laittaa.

Leave a comment:

Working...