Uskoisin, että kirjoittaja tarkoittaa auton käyttövoiman olevan bensiini ja hänen ongelmansa olevan nopeusmittari, joka ei nyt nouse nopeuden kasvaessa.
e46 faceliftiin pitäisi alatukivarsien taemmat puslat uusia, kun siellä on melko paljon välystä, että rengas liikkuu pitkittäissuunnassa. Onko kokemusta, mistä nuo puslat kannattaisi hankkia, kun hintaskaala tuntuu eri paikkojen ja merkkien välillä olevan melko tähtitieteellisiä...
Esim. Marmorilta sanottiin parille hinnaksi 160e kun Motonetilta ~75e ja Topautoosat.fi:lta ~62e Febi/Bilstein. Merteilin hinta 141e. :think
Ekana ihan random kysymys 320i:stä jolla on rullailtu rapiat 240tkm. Tossa viimeviikolla tuli vaihdettua laturi autoon. Akku oli irti abautiarallaan vuorokauden. Kun auto oli paketissa ja käynnistin ensimmäisen kerran niin heti pisti silmään että mittarista on hävinny 3tkm Miten voi olla mahdollista?
Ja sitten toinen kysymys. Onko varma merkki, että vanoksen o-renkaat ovat finaalissa kun tyhjäkäynti alkaa heittelemään about yhden kilometrin ajamisen jälkeen todella rajusti. Alimmillaan kierrokset käy suunilleen 300-400rpm ja siitä pomppaa 1000-1200 rpm. Tuon välin heittelemistä tekee ehkä puolisen minuuttia ja sitten heijaaminen häviää ja tyhjäkäynti on sen jälkeen moitteeton. Ja tuntuu, että alhaalta ei jaksa kunnolla lähtee vääntämään. Jos muut vaikuttaa tähän kuin vanoksen o-renkaat niin otan ideoita mielellään vastaan. Kiitos!
Ja sitten toinen kysymys. Onko varma merkki, että vanoksen o-renkaat ovat finaalissa kun tyhjäkäynti alkaa heittelemään about yhden kilometrin ajamisen jälkeen todella rajusti. Alimmillaan kierrokset käy suunilleen 300-400rpm ja siitä pomppaa 1000-1200 rpm. Tuon välin heittelemistä tekee ehkä puolisen minuuttia ja sitten heijaaminen häviää ja tyhjäkäynti on sen jälkeen moitteeton. Ja tuntuu, että alhaalta ei jaksa kunnolla lähtee vääntämään. Jos muut vaikuttaa tähän kuin vanoksen o-renkaat niin otan ideoita mielellään vastaan. Kiitos!
Tuo kierrosten heittely vaikuttaisi MAF ongelmalta enemmän.
Mutta eniwei, onko tuohon vanoksen renkaiden vaihtoon jotain ohjetta mielellään kuvien kera..? Kinostas tietää minkälainen homma on, vois joskus ihan huollon kannalta vaihtaa.
Mutta eniwei, onko tuohon vanoksen renkaiden vaihtoon jotain ohjetta mielellään kuvien kera..? Kinostas tietää minkälainen homma on, vois joskus ihan huollon kannalta vaihtaa.
Tuo kierrosten heittely vaikuttaisi MAF ongelmalta enemmän.
Voiko tätä millään tavalla testata? Aika kallis osa mennä vaihtamaan ilman jotain testiä. Niin ja tuttu kahto livedataa tuosta autosta eikä huomannu mitään muuta häikkää kun että jännite tippu alle 12V kierrosten heijaamisen aikana minkä takia laturi tuohon autoon vaihdetiin tuloksetta. Alkaa usko loppumaan ton auton suhteen kohta.
Voiko tätä millään tavalla testata? Aika kallis osa mennä vaihtamaan ilman jotain testiä. Niin ja tuttu kahto livedataa tuosta autosta eikä huomannu mitään muuta häikkää kun että jännite tippu alle 12V kierrosten heijaamisen aikana minkä takia laturi tuohon autoon vaihdetiin tuloksetta. Alkaa usko loppumaan ton auton suhteen kohta.
Ota maffin johto irti, muuttuuko auton käyttäytyminen? Jos ei, maf rikki. Jos muuttuu niin jossai muualla vika.
Comment