Osaisko joku sanoa että passaako -99vm 530d polttoainesuodatin -02vm 330d:hen? Jäi edellisestä e39 suodatin ylimääräiseksi lojumaan hyllyyn ja nykyiseen autoon pitäisi rueta suodatin vaihtamaan
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by JoSa View PostOsaisko joku sanoa että passaako -99vm 530d polttoainesuodatin -02vm 330d:hen? Jäi edellisestä e39 suodatin ylimääräiseksi lojumaan hyllyyn ja nykyiseen autoon pitäisi rueta suodatin vaihtamaan
Comment
-
-
Pakkaset tuli ja takaiskarit antautui... Minkämoiset tolpat tuonne tunkis, KLn kautta sais jotkut sachsin vahvistetut iskarit taakse sopuhintaan, kokemuksia?
M-tech I aerodynamiikkapakettiin ei varmaan ole kuulunut mitään sport alustaa?Bmw 328i cabriolet cosmosswartc..cosmosswar...cosmos... No se metallinhohtomusta, kyllä te tiedätte
Comment
-
-
Originally posted by Dani View PostOn merkit, siinä on semmoset nuolet jotka osoittavat mistä suunnasta ne 3+3kpl. pulttia tulee läpi!
http://www.bokchoys.com/differential/diy_guibo.htm
Comment
-
-
Originally posted by HujaudeR View PostPakkaset tuli ja takaiskarit antautui... Minkämoiset tolpat tuonne tunkis, KLn kautta sais jotkut sachsin vahvistetut iskarit taakse sopuhintaan, kokemuksia?
M-tech I aerodynamiikkapakettiin ei varmaan ole kuulunut mitään sport alustaa?
F30 320d
F30 320i
E46 320i
E36 325i
E30 316
Comment
-
-
Originally posted by Dani View PostJokaisen pultin kohdalla kyljessä on nuoli, se nuoli osoittaa mistä suunnasta pultti tulee laittaa reikään.
Kuvassa näkyy kyllä selvästi limpun kyljessä oleva nuoli
Ku meinaa sehän ei selvinny vielä
Comment
-
-
Mä en nyt tarkkaan muista oliko molemmat puolet identtiset, valitettavasti.
Kato tästä, mm. post #8.
I recently replaced both guibo and CSB and didn't see a DIY so will be assembling this one in stages as I track down the photos and other DIYs. First key part numbers. It appears all E46 cars use the same CSB bearing, but there are three different CSB assemblies. You can buy just the bearing, but I recommend replacing the whole thing unless you somehow know the the bearing is bad but the carrier is okay. Part I -- Parts Guibo 323/325 auto, 330 auto/MT (non-Xi) including ZHP:
Comment
-
-
Tuon lontoon topikin kun ajatuksella luki läpi niin nuolet osoittaa myös mihin vastapuolelle laipan pultit tulee ja tottakai väärin asennettu kun kävin vielä kattomassa auton alla. Eli nyt voima kohdistuu aivan väärin tuohon rättiin.. Huomenna soittelen heti aamusta tuohon asentamolle ja vaadin uuden rätin ja asennuksen tottakai ilmaseks, eihän nyt asiakkaan pidä kertoa tuollaisia asentajalle, asentaja kuitenkin 40-50v jamppa jonka luulis tietävän.
Comment
-
-
Lueskelin tuossa jo tovin foorumia tästä m57:n huonosta lämpeämisestä... no tuloksen että päätermari paskana tai egr termari. Itsellä ei satu olemaan egr termaria ja päätermari eilen vaihdettu eikä nosta lämpöjä siltikään kaupunki ajossa ja pakkasta tänään -18'c
Termarin vaihdolla huomasin sen eron että lämmöt nousee vähän sukkelammin siihen ensimmäiseen valkoiseen viivaan mutta ei pirullakaan yli. Matkassakin pitää ajella jokutovi ennen kun nousee normaaliin mutta heti kun pysähdyt parkkiin oikein silmissä näkee kun hilaa itsensä takasin sinne ekan valkoisen viivan kohdalle.
Autosta on egr otettu pois käytöstä. Tästä sen en luulisi olevan kiinni koska esim edellisessä e39:ssä samalla moottorilla toimi oikein hyvin kovillakin pakkasilla kaupunki ajossa vaikka olikin egr otettu käytöstä pois.
Joten mitähän tälle viritykselle keksisi seuraavaksi vai odottelenko taas niitä -5'c pakkasiaE28 "525i" M52 -84
F11 520d xDrive -16
Comment
-
Comment