Originally posted by janne30
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E46 320dA Touring M-sport Special Edition -04
-
-
Tämmösellä ku lukittee sen niin lähtee kyllä lämmittämättäki auki ku tarpeeksi lujat työkalut.
Tässä vielä mitat jos haluat askarella tuon
Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by riippis View PostVaihdoin itselleni tuon hihnapyörän jokusen aikaa sitten. Lämmität sitä pulttia helvetisti ja sitten vielä vähän lisää. Jos omistat pulttipyssyn, (saa olla järeä) sillä sitten pyöräytät irti. Melko simppeliä, lämmitys on avain tähän remppaan!G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
-
Originally posted by Temsku View PostKävi ilmi, että taitaa auto vuotaa öljyä kampiakselin stefasta. Onko tuo ihan simppeli homma tehä, eli kiilapyörä irti vaan ja kaivaa stefan ulos ja työntää uuden sisään?BMW E46 318d 10/04
Comment
-
-
Originally posted by Temsku View PostKävi ilmi, että taitaa auto vuotaa öljyä kampiakselin stefasta. Onko tuo ihan simppeli homma tehä, eli kiilapyörä irti vaan ja kaivaa stefan ulos ja työntää uuden sisään?
Jos koneen etuosasta niin melkonen homma irroittaa se hihnapyörä ainakin diiselissä. Jonkunlaisen lukitustyökalun tarvitsisin, mulla saman hihnapyörän irroitus edessä kun meni paskaksi.
Itse en uskalla kampiakselia vasten pulttipyssyllä paukuttaa niiku riippis, pelkään että jakopää hyppääG20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
-
Originally posted by janne30 View PostKummalta puolelta vuotaa? Vanhassa e46 :ssa vuoti vaihdelaatikkoon ja kytkinkopan pohjalla oli kolme senttiä öljyä, kytkin ja kaksoismassa vaihtoon.
Jos koneen etuosasta niin melkonen homma irroittaa se hihnapyörä ainakin diiselissä. Jonkunlaisen lukitustyökalun tarvitsisin, mulla saman hihnapyörän irroitus edessä kun meni paskaksi.
Itse en uskalla kampiakselia vasten pulttipyssyllä paukuttaa niiku riippis, pelkään että jakopää hyppääLast edited by riippis; 03-02-2014, 22:46.E46 320dA Touring M-sport Special Edition -04
Comment
-
-
Originally posted by riippis View PostAikoinaan e36 vaihdoin tuon stefan samalla konstin. Jos siis vuotaa etupuolelta. Takapuolelta jos, niin saakin sitten varautua isompaan remppaan. Kaveri painamaan jarrua ja vaihde silmässä. Ei pitäisi jakopää hyppiä.
Mitäs tehtävissä apukuskin ovenlukolle, kun se ei mee edes painamalla enää lukkoon. Alkutalvi meni kankeasti, eli kylmällä ilmalla joutui ovet laittamaan lukkoon/avaamaan pariinkin otteeseen että kartturi pääsi kyytiin. Nyt ei tosiaan mee ees käsin painamalla lukkoon. Jollakulla vastaavia kokemuksia? Mikä auttais, uus lukkosysteemikö ainut vaihtoehto - actuaattoriksiko ne sitä ameriikois kutsuu.Last edited by abject; 04-02-2014, 17:16.F11 525dx M-Sport ’14
w123 240D Lang MR '81
Comment
-
-
Jahas, taisi sigun autosta mennä startti?
Muutaman viikon lähtenyt tosi laiskasti käyntiin. Akku ollut välillä myös sisällä lämpimässä latautumassa mutta ei oikeastaan auttanut laiskaan käynnistymiseen. Tänä aamuna ei sitten inahtanutkaan (0-astetta lämmintä ulkona).
-Akkujännite 12.3V eikä edes naksahda <- pitäisi kait tuolla lähteä käyntiin
-Xenonit syttyy ja kaikki muut virtalaitteet tuntuu toimivan
-Kokeiltu toisella akulla -> ei vaikutusta
-Kokeiltu toisella avaimella -> ei vaikusta
-Ei vikakoodeja (OBD2-lukija)
Onkos startille sulaketta jonka voisi tarkistaa vai miten varmistan että vika varmasti startissa?Last edited by Jukipuki; 04-02-2014, 17:32.Ajossa:
G20 330E
Ex:
E30, E36, E46, E90, F20x3, F34, G21x2, IX3x2
Comment
-
-
330i cabrio manuaaliaskilla ja ilmastoinnilla tarvitsisi jäähdyttimen. Onko kokemusta Bilani-merkistä? KILK Onko suositella jotain muuta syyläriä?
Comment
-
-
Tänään taisi sigun autosta tulla siirtopumpun tunnit täyteen itsestään parkkihallissa. Ajamalla halliin, ja iltapvällä ei enää lupaustakaan, pyörittää kyllä hyvin. Vikakoodeja luettaessa railpaineet heitteli 20-60barin huiteilla, ja siirtopumpun paineet 1barin tietämillä, eikös siirtopumpulla pitäisi olla paineet jossain 4barin tietämillä...?
Molemmat pumput takapenkin alla surisevat selvästi, ja naftaa tankissa riittävästi, kaadettu vielä tänään 10l lisääkin. Voiko mikään muu tehdä tuollaista vikaa, pyörittää mutta ei edes lupaa, ja hajoaa itsestään pysähdyksissä ollessaan parkkihallissa.
Bensapumpun sulake 20a se hanskalokeron yläpuolella oleva (muistaakseni 54 numeroltaan) myös ehjä..AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
E61 530xd M-Sport Touring -07
Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
Duunissa: F11 520d x-drive -17
Comment
-
Comment